Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
750r vs 800

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

którego byście wybrali?
750r
38%
 38%  [ 12 ]
800
61%
 61%  [ 19 ]
Wszystkich Głosów : 31

Autor Wiadomość
Przema
Bywalec



Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:50, 30 Kwi 2015    Temat postu: 750r vs 800
siema

szukam moto i tak się zastanawiam, jest na allegro nowy 750 w odmianie R za 25500, 800 z absem trza wydobyć min 5 kloca więcej... i tak się zastanawiam: stary model tańszy czy droższy ciut a nowy?

750 zawsze mi się podobała a wersji R ma zmienione to i owo czyli same plusy... minusem na pewno jest to że świeżość straciła jakiś czas temu, ale cena nowego taka jak mt07

800 jakoś na początku mi się nie podobała, przy drugim spotkaniu jakoś bardziej do mnie przemówiła, za 31500 można znaleźć białą z absem - taka mi najbardziej się podoba, poprzedniego zeta miałem w białej perle

800 już ma 4 tłoczki i podobno fajnie hamuje

nie jechałem ani erką ani 800 więc pod tym względem się nie wypowiadam, w sumie na poprzednim małym zecie przejechałem 12 tyś km w 2 sezony, także jestem mistrzem prostej Very Happy czyli użuje z 50% możliwości trakcyjnych

pytam was, co byście wybrali?
generalnie myślę o lekkiej używce z PL salonu albo nówce


Ostatnio zmieniony przez Przema dnia Czw 21:54, 30 Kwi 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:36, 30 Kwi 2015    Temat postu:
Zawias! Więc Z750R, fakt 800 wygląda o niebo lepiej...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przema
Bywalec



Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:16, 01 Maj 2015    Temat postu:
można powiedzieć że 800 wygląda o dekadę lepiej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:21, 04 Maj 2015    Temat postu:
Przema,bierz Z800 to z pewnością będzie nowy trend kawasaki...,no i ta lampka z tyłu jak w nowej 636! Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tecmax
Moderator



Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:46, 04 Maj 2015    Temat postu:
zależy czego szukasz, nowoczesny wygląd - Z800
Lepsze właściwości jezdne (zawias) - Z750
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati``
Z-zlot friend



Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lębork/Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:50, 04 Maj 2015    Temat postu:
Nie mam porównania z innym zetem, ale uczciwie mogę powiedzieć, że 800tką dobrze się jeździ Wink

Co do hamowania to mogę powiedzieć, że zdarzało się, że przy światłach zatrzymywałem się 1m przed linią w momencie, jak inne motki były już na pasach dla pieszych, ot takie atrakcje jak się jedzie 'ciut' za szybko. I jak masz możliwość to bierz wersję z ABSem, niesamowicie przydatna rzecz Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:52, 04 Maj 2015    Temat postu:
A ja nie wiem co bym wybrał bo z jednej strony 750 w wersji R to motocykl kompletny i wszystkie "wady" zwykłej wersji zostały wyeliminowane a z drugiej strony Z800 moto nowsze stylistycznie i to widać. Skoro na właściwościach jezdnych az tak ci nie zalezy to bierz tego ktory ci sie bardziej podoba. Te 5 tys roznicy miedzy 750 a 800 mozesz zainwestowac w wydech (jakis Mivv Suono) i inne mody (kierunkowskazy, fender eliminator, lusterka) i miec fajne moto, dobrze sie prowadzace i zrobione pod woj gust.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przema
Bywalec



Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:21, 04 Maj 2015    Temat postu:
dzięki za odp

na daną chwilę jestem za nowszą wersją
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DeathAdder




Dołączył: 04 Maj 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tuchów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:13, 04 Maj 2015    Temat postu:
Ja też miałem taki sam dylemat jak Ty. Wybrałem Z800 i nie żałuję. Motocykl na żywo wygląda przepięknie,przepięknie i jeszcze raz przepięknie, o niebo lepiej niż na fotkach czy filmach. Gdy zobaczyłem go na żywo w salonie to powiedziałem tylko "łał". Jeśli chodzi o porównanie z Z750 to stylistycznie jest to niestety przepaść ( chodzi mi o serię). Miałem okazję porównać nie umniejszając oczywiście Z750 bo to też ładne moto. Ja mam jedyny słuszny kolor dla kawasaki czyli zielony Very Happy Silnik bardzo elastyczny, 6 bieg i przyśpieszanie od prędkości np. 60km/h nie stanowi dla niego problemu. Ogólnie na każdym biegu ciągnie równo. Można to porównać do silnika elektrycznego Smile Brzmienie oryginalnego wydechu jest zadowalające, niskie basowe a nie męczy. 4 tłoczkowe zaciski radzą sobie bdb z masą motocykla a ma być jeszcze lepiej (według mechanika z salonu). Masa przeszkadza trochę w manewrowaniu na postoju ale jak masz ponad 185 cm wzrostu to powinieneś dać radę, niżsi będą mieli trochę problemów. Motocykl jest doskonale wyważony. Po ruszeniu z miejsca tej masy 229 kg zupełnie nie czuć, prowadzi się jak tylko zechcesz. Zegary z komputerem pokładowym. Spalanie, ilość km na paliwie, trip A,B, zegar, ECO itd. Trochę brakuje wyświetlacza biegów ale to można dokupić. Jeśli chodzi o akcesoria to warto kupić szybkę i tu doradzam oryginalną bo najładniej wygląda i daje też dużo bo w znacznym stopniu chroni przed wiatrem. Polecam też oryginalne crash pady kawasaki zakręcane na dekle boczne. Na żywo wglądają kozacko i dodają uroku. Są trochę droższe od zwykłych no ale cóż coś za coś Smile
Pozycja na motocyklu zbliżona do sportowej, siedzenie wygodne ale na dłuższe dystanse raczej by się nie sprawdziło. Można niby dokupić żelowe ale to wydatek koło tysiąca zł. Zawias regulowany, standardowo dobrze zestrojony ( przy mojej masie 80kg nie mogę narzekać. Na razie nie bd się tym bawił). ABS Boscha serii bodajże 9 (tył, przód). Na szczęście jeszcze nie miałem okazji go przetestować ale dostałem info z salonu, że jest to najnowocześniejsza technologia Boscha dostępna w moto i nie ingeruje w styl jazdy.
Wersja z ABS kosztuje 34,900zł (MY2015). Możesz jeszcze trafić na rocznik 2014 model (MY2014) nawet za 29,900 na wyprzedaży ale to zazwyczaj są modele bez ABS i w innym malowaniu.

Gdybyś miał jakieś pytania to postaram się pomóc. Pozdrawiam Smile


Ostatnio zmieniony przez DeathAdder dnia Pon 21:33, 04 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pwL
Aktywny



Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 6:51, 05 Maj 2015    Temat postu:
Co jak co ale chyba każda zetka w tym 750 ma elastyczne biegi, sam nie mam problemu aby na 6 biegu kogoś wyprzedzać nie redukując kiedy mój kolega z przodu fazerem aby wyprzedzić musi zbijać 1-2 biegi w dół Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Madras
Z-zlot friend



Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:28, 05 Maj 2015    Temat postu:
Osobiście kupiłbym 800 , żeby wykorzystać trakcję i możliwości moto na 100% to trzeba już naprawdę wymiatać , sądzę że większość z nas nie ma takich umiejętności , więc puki dojdziesz do granic 800 -etki minie sporo czasu , a co do latania na 6 biegu z prędkościami ok 50 -60 to oczywiście się da ale prowadzi to do nierównomiernego wyciągnięcia łańcucha , więc jeśli nie chcecie za szybko wymieniać napędu lepiej zbić do 4 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przema
Bywalec



Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:15, 26 Maj 2015    Temat postu:
czaaas leci a tu cisza z mojej strony

padło na 800, jak będę szukał to tylko wer z abs

dzięki za dyskusje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chronic
Bywalec



Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: w-ek
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:56, 27 Maj 2015    Temat postu:
...ile masz siana ???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przema
Bywalec



Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:10, 27 Maj 2015    Temat postu:
na moto? na razie nic

muszę się chwilę wstrzymać... będę myślał nad leasingiem bądź kredytem

ostatnio za 25 tyś była fajna roczna z dodatkami w bielsku białej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin