Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Dotarcie Z750

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sewerb




Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:38, 26 Maj 2012    Temat postu: Dotarcie Z750
Witam
Proszę o porady kupiłem nową z750 w jaki sposób docierać.
Chciałem zaznaczyć iż jest to mój pierwszy motocykl
Dziękuje za pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nameless
Stary wyga



Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: grudziadz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:47, 26 Maj 2012    Temat postu:
najpierw musisz dotrzec do powitalni i napewno po tym ktos ci odpowie na nurtujace cie pytanie ale powinni ci powiedziec wszystko w salonie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebakaw
Świeżak



Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:26, 26 Maj 2012    Temat postu:
Ile dałeś i jaki model? z ABS? 2012? Bo ja kupuje na dniach i ciekawi mnie ile ugrales i co dostales dodatkowo w cenie:)
Ja mam zamiar docierac zgodnie z instrukcja, nie sluchajac zbytnio co niektorych, ktorzy maja wrecz ekstremalne metody docierania:) Niech sobie docieraja swoje i za swoje pieniadze w ten sposob:)
Instrukcja stanowi:
- uruchomic silnik, odczekac 2-3 minuty i jazda
- 0 do 800km nie przekraczac 4tys. obr.
- 800 do 1600 km nie przekraczac 6tys. obr
I wiecej tam nie ma.
Ale warto dodac, ze na pewno powinno sie w pierwszych kilometrach unikac jednostajnej jazdy na 6 biegu typowo na trasie ale duzo smigac tak zeby zmieniac biegi 1...6 i 6..1.
Osobiscie, tak jak to w przeszlosci czynilem, mam zamiar na poczatku jezdzic wieczorami i unikac upalu gdzie silnik nad rozgrzanym asfaltem musialby pracowac w tmp otoczenia ok 60st.
Sam zdecyduj czy bedziesz sluchal inzynierow i ich zalecen czy tez domoroslych pseudo "inż".


Ostatnio zmieniony przez sebakaw dnia Pon 18:45, 28 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sewerb




Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:41, 26 Maj 2012    Temat postu:
Siemanko sam motocykl wyszedl ok 30 ale z racji tego ze to mój pierwszy motocykl to jeszcze ciuchy buty itd. Do kawki dokupilem tez pare zeczy klamki ,kielek, kierunki ,crashpady czy jakoś tak ,tylni błotniczek niewiem jak to sie fachowo nazywa tak więc trochę wiecej wszystko kosztuje, mi ten Koleszka z salonu co sprzedaje motocykl( w porządku chłop) mówi ze do tysiąca km nie przekraczać 8 tys .
Co prawda dopiero we wtorek chyba wyjadę na miasto bo czekam na ww części dlatego zbieram info ( nie mogę sie doczekać)!!!!
Pozdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebakaw
Świeżak



Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:52, 26 Maj 2012    Temat postu:
Ja na razie wzialem jedynie owiewke + wyswietlacz biegow, ktory mi zamontuja od razu w serwisie bo troche roboty z tym i dlubaniny jest podobno.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:25, 27 Maj 2012    Temat postu:
Do osiągnięcia przebiegu 800 kilometrów nie przekraczaj 4000 obr/min Smile później do przebiegu 1600 kilometrów nie przekraczaj 6000 obr/min Wink To tyle jeżeli chodzi o docieranie Smile i jeszcze jedno równomiernie wkręcaj manetkę a nie agresywnie i polecam dłuższe traski a nie miasto Smile Po czarodziejskiej granicy przebiegu 1600 kilometrów Smile możesz korzystać z całego zakresu obrotów z tym , że na początek polecam płynne wkręcanie ( nawet na wysokie obroty ) manetki Smile Powodzenia Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebakaw
Świeżak



Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:08, 27 Maj 2012    Temat postu:
Kilka lat temu znalem goscia, ktory twierdzil, ze to nie czasy JAW, WSK i ze silnikow sie juz nie dociera bo sa doskonale. Kupil 6R nowke i od poczatku szalal do odciecia. Skonczylo sie tym, ze przy niecalych 300km wylecial tlok z korbowodem:)
A tak na marginesie, czy ktos wie jak i czy producenci zabezpieczaja sie jakos przed nieodpowiedzialnymi uzytkownikami.
Czy komputer jakos rejestruje i zapamietuje historie uzytkowania silnika w pierwszych 1600km, obroty + predkosc?
Bo przeciez moze sie trafic taki specjalista, ktory na nowym moto sobie pojedzie przez 10km na 1 biegu max na odcieciu:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
irkus92
Świeżak



Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tymbark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:50, 28 Maj 2012    Temat postu:
PANOWIE. Po pierwsze każdy nowy motocykl jeszcze w fabryce idzie na hamownie gdzie sprawdza sie wszystko i nikt nie nie przejmuje granicami obrotów- moto dostaje w pizde na dzień dobry! Więc po jaką cholerę robić z siebie idioty jadąć do 4tyś obrotów. Ale oczywiście taka jazda w stylu "PSJ" przy nowym NA PEWNO nie zaszkodzi.
A kolega z nowej R6 niech poszuka przyczyny gdzie indziej.

I ps. Komputer nie rejestruje takich rzeczy jak obroty, prędkość etc!
Motocykle w stylu Z. R, CBR etc mają w życiorys wpisane PAŁOWANIE NA CZERWONEJ GRANICY OBROTÓW!! więc to dla niech chleb powchedni!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarcelT800
Stary wyga



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:00, 28 Maj 2012    Temat postu:
Powiem stanowczo jeśli producent zaleca dotarcie to robimy i nie wymyślamy głupot!
Na hamowni maszyna jest testowana max 30 minut więc co może się jej stać nic !
(to nie jazda tylko test silnika i hamulców)
Tak ogółem nie sądzę żeby wszystkie silniki były testowane ,co którąś sztukę sprawdzają)


Ostatnio zmieniony przez MarcelT800 dnia Pon 17:03, 28 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OxBown
Bywalec



Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:47, 28 Maj 2012    Temat postu:
a ja powiem tak!! normalnie smigaj 4-6tys obrotow nie wpedzaj go gwaltownie ale tez sie nie wyglupiaj z tymi obrotami bo nic mu nie bedzie. nie obciazaj go tez na zbyt niskich obrotach, ogolnie uzywaj normalnie tylko bez palowania i nic mu nie bedzie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:54, 29 Maj 2012    Temat postu:
Porady , które Tobie podałem Smile "zassałem" Very Happy z instrukcji użytkowania motocykla Wink I co do testowania motocykli na "hamowni" Smile To wszystkie bez wyjątku są uruchamiane i sprawdzane Smile ale co któryś egzemplarz jest zabierany na "Tor zakładowy" Wink I tak dla ciekawości napisałem list do "Kawasaki Industries, Ltd., in Japan " Very Happy właśnie z takim pytaniem Very Happy Ciekaw jestem czy mi odpowiedzą Smile he he he Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebakaw
Świeżak



Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:08, 29 Maj 2012    Temat postu:
Czekamy na wklejenie odpowiedzi jak przyjdzie:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin