Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Kilka pytań o zeta
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RobgiE
Świeżak



Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:39, 07 Sie 2011    Temat postu: Kilka pytań o zeta
Od którego roku są wtryski w zecie 750?
jaką wersję lepiej kupić wtrysk czy gaźnik w sensie ekonomii i tzw zadziora Very Happy
czy jest różnica w wersji S inna niż kanapa i owiewka?
jak dobrze rozumiem wszystkie wersje miały prędkościomierz elektroniczny i nie chodzi mi o wyświetlanie tylko sterowanie?
czy są jakieś typowe przypadłości które warto zbadać przy zakupie , mówię o występujących w tym modelu a nie typowo przy zakupie motocykla.
dzięki za odpowiedzi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
filipek
Stary wyga



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:56, 07 Sie 2011    Temat postu:
Wszystkie Zety są na wtryskach!Wink

Ostatnio zmieniony przez filipek dnia Nie 20:05, 07 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:58, 07 Sie 2011    Temat postu:
No to chłopie żeś pojechał z tymi gaźnikami.......,chyba pomyliło ci się z ZR7 !!!!
Na początek proponuję pobrać serwisówki do Zetek i sobie porównać Wink ,po za tym na [link widoczny dla zalogowanych] jest fajny artykuł/test.
Zarówno duży (od 2003) jak i mały (od 2004) Zecior od samego początku istnienia posiadał wtrysk paliwa!
Wersja N(czytaj:naked) posiada zegar typu digital,S-ka ma analogowe,ale wydaje mi się,iż obie wersje mają takie same sterowanie.
Na ostatnie pytanie odpowiem:czytaj forum,bo to skarbnica wiedzy zarówno dla świeżaków,jak i starych wyjadaczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RobgiE
Świeżak



Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:09, 07 Sie 2011    Temat postu:
Więc właśnie też byłem pewien że są na wtryskach ale gdzieś napotkałem na info że nie i mnie zmyliło więc wolałem się upewnić. Czytam forum czytam żeby dowiedzieć się co i jak, i na razie to znalazłem tylko coś o ramach ale nie jest określone gdzie dokładnie na co zwracać uwagę. a tak ogólnie to typowo jak w każdym moto, Dlatego pytam na forum zeta właścicieli zetów jako najpewniejszego źródła. Jeśli uda mi się gdzieś przysiąść się do tego sprzęta i będzie oki to kto wie może i ja będę mógł porad udzielać i nie tylko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek179




Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:53, 09 Sie 2011    Temat postu:
zruć uwagę na dekle silnika i porównaj czy jest w takim samym odcieniu jak "głowica" silnika która też jest w kolorze (tym brązowym). Będziesz mógł rozkminić czy było to malowane
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 17:58, 09 Sie 2011    Temat postu:
z tego co wiem ( wyczytalem w necie ) w starszych modelach byly problemy z rama dochodzilo do pekniec po stawianu motocykla na kole i jego gwaltownym uderzeniu itp ale kawasaki poprawilo to w pozniejszych wersjach
Powrót do góry
_Z750_
Gość






PostWysłany: Wto 18:35, 09 Sie 2011    Temat postu:
Pepe, ja pierwszy raz slysze o takich pogloskach, w necie bajkopisarze pisali ze w Kawasaki sa silniki slabo wytrzymale. Ja natomiast slyszalem ze pekaja ramy w fazerach. Dla mnie jest jedno pewne, ze sa to mity i bajeczki wyssane z palca.
Powrót do góry
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:37, 09 Sie 2011    Temat postu:
Jak dobrze przypierdzielisz z góry w asfalt to w każdym podobnym moto może rama pęknąć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_Z750_
Gość






PostWysłany: Wto 18:45, 09 Sie 2011    Temat postu:
RasAlGhul napisał:
Jak dobrze przypierdzielisz z góry w asfalt to w każdym podobnym moto może rama pęknąć.


no tak ale nie w Kawasaki Cool
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 19:15, 09 Sie 2011    Temat postu:
nie pamietam gdzie to znalazlem wiem ze to nie byl artykul z polski ale byly tam tez zawarte wypowiedzi ludzi z Kawasaki na temat modeli z wczesnego 2004 wypowiedzieli sie ze problem lezy w jednym punkcie spawu ale to nie znaczy ze pekniecie musi sie pojawic zalezy to oczywiscie od tego co z motocyklem sie wyprawia a blad zostal szybko zauwazony i usuniety
Powrót do góry
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:42, 09 Sie 2011    Temat postu:
No to zróbmy tak: komu pękła rama i nie było to podczas wypadku ręka w górę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 19:58, 09 Sie 2011    Temat postu:
zaczerpniete z innego forum:
Witam mam dosyć poważny problem z moim kawasaki. w motocyklu tuż przed wlotem powietrza zaczęła mi pękać rama pęknięcie jest na długość ok 5cm i na szerokość igły. co się przejadę to się powiększa. ponoć w kawasaki takie są ramy. ale i jest w tym też moja wina:) i problem polega na tym że nie wiem czy pospawać to czy wymieniać ramę. a co do spawanie kto takie coś potrafi zrobić i czy jest to bezpieczne. jutro wstawię jakieś foty pęknięcia..

wystarczy wpisac w google


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 19:59, 09 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
filipek
Stary wyga



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:07, 09 Sie 2011    Temat postu:
Sprawa tyczy sie zapewne motocykla z rodziny ZX-R'ów tam ramy czasem pękały. Było o tym dość głośno swego czasu ale okazuje się że w wielu markach ramy pękają po niewielkiej glebie lub z wady produkcyjnej. W Zecie rama prędzej sie zegnie, przekrzywi niż pęknie ponieważ jest zbudowana z rur stalowych ( wyjątek to nowy Z1000 i SX bo mają już alu )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_Z750_
Gość






PostWysłany: Wto 20:07, 09 Sie 2011    Temat postu:
mozliwe ze gosciu kupil motonga juz po dzwonie i dawal na kolo ostro wiec nie mozna tutaj mowic o calej serii Kawasaki.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 20:17, 09 Sie 2011    Temat postu:
troche zle mnie zrozumiales chyba, ja tylko przedstawilem problem ktory jednak sie pojawial bo w pozniejszych rocznikach nie slyszalem nic o tym i nie pisalem tez o calej marce Kawasaki nigdzie tak nie napisalem a ten post z innego forum dotyczyl z750s koles tylko zakroil to na marke ale pozniej sprostowal wypowiedz

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 20:19, 09 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin