Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
lagi od 636 po włosku

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wania123
Stary wyga



Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:22, 18 Kwi 2013    Temat postu: lagi od 636 po włosku
[link widoczny dla zalogowanych]

ogarnia ktoś na tyle włoski żeby to sensownie przetłumaczył, albo chociaż część, google tłumacz robi to mało sensownie, mnie akurat interesują co potrzeba żeby wymienić pod lagi od 636 05-06r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stan




Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tczew
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:08, 18 Kwi 2013    Temat postu:
heh ostatnio oglądałem Z750 po lekkim dzwonie i właśnie były wstawione lagi od 636 do zeta (05r.)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wania123
Stary wyga



Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:39, 18 Kwi 2013    Temat postu:
ja mam swoje lagi dobre, ale raz że mi się złote zajebiście podobają i pasują do mojego pomysłu na moto, dwa poprawią się własności jezdne no i hamulce od 636 są dużo lepsze, tylko nie wiem czy same lagi można włożyć w miejsce oryginalnych czy tez trzeba reszta zmieniać
co do tego lekkiego dzwona, to jak lagi trzeba było wymieniać, to raczej nie był on taki lekki, i wątpie że rama tez tego nie odczuła


Ostatnio zmieniony przez wania123 dnia Czw 11:43, 18 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wania123
Stary wyga



Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:19, 19 Kwi 2013    Temat postu:
kurczę nikt nie zna choć trochę tego włoskiego, chodzi mi generalnie czy trzeba wymieniać półki pod lagi od 636 05-06r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stan




Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tczew
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:18, 21 Kwi 2013    Temat postu:
i zet wylądował na otomoto.pl

dokładnie tego oglądałem :
[link widoczny dla zalogowanych]

może skontaktuj się z chłopami i pogadaj o tym zawieszeniu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ruben
Świeżak



Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Londyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:33, 21 Kwi 2013    Temat postu:
Sprobuj [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wania123
Stary wyga



Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:23, 02 Maj 2013    Temat postu:
witam, wiem już, że lagi pasują bez zmiany półek, ale napotkałem problem, mianowicie ośka w 636 jest grubsza w miejscu gdzie wchodzi w dziurę w ladze ma 32mm a tu gdzie w ośke ma 25mm(oryginał ma 25/20mm), może ma ktoś jakiś pomysł jak to rozwiązać, ja myślałem żeby dorobić jakieś tulejki na oryginalną ośkę tu gdzie wchodzi w lagi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:45, 02 Maj 2013    Temat postu:
wania123 napisał:
witam, wiem już, że lagi pasują bez zmiany półek, ale napotkałem problem, mianowicie ośka w 636 jest grubsza w miejscu gdzie wchodzi w dziurę w ladze ma 32mm a tu gdzie w ośke ma 25mm(oryginał ma 25/20mm), może ma ktoś jakiś pomysł jak to rozwiązać, ja myślałem żeby dorobić jakieś tulejki na oryginalną ośkę tu gdzie wchodzi w lagi

http://www.z1000.fora.pl/tuning-akcesoria-z750-z750-s-z750r-z800,17/prawie-z750-r,2263.html
w pierwszym poście masz jak z podobnym problemem trzeba sobie radzić


Ostatnio zmieniony przez waski-11 dnia Czw 13:46, 02 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
freeco




Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Henryków Urocze
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:56, 02 Maj 2013    Temat postu:
Jeżeli zet jest do 2006r. to lagi od 636 bez zmiany półek nie pasują .
636 ma zawieszenie typu USD co daje większą średnicę lag u góry.
Mam na warsztacie 636 z 2005r. i sprawdziłem/porównałem z moją Z750 2006r.
Trzeba zmienić półki, koło inna jest średnica tarcz hamulcowych
i rozstaw śrub do ich mocowania na feldze oraz inna średnica ośki koła.
Potrzebne są też zaciski hamulcowe.
Trzeba też mieć mocowania do zwykłej kierownicy na półkę od 636.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wania123
Stary wyga



Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:47, 02 Maj 2013    Temat postu:
dzięki kolego wąski, właśnie myślałem o zmianie łożysk ale bałem sie że będą za słabe, ale jak zastosuje dwie to powinno być ok, tylko zobaczę czy wejdą dwie,
na włoskim forum koleś robi kit pod tą oś, czyli pewnie jakieś tulejki dorabia na oryginalną oś od zeta, ale chyba koszt będzie większy jak wymiana łożysk
to jest zet po lifcie, nie trzeba zmieniać półek

koszt łożysk z tego co widać w necie to jakieś 45zł za sztukę, to przy 4 robi się nie taka bardzo mała kwota, chyba się będę musiał dowiedzieć ile wyjdę te tulejki, ciekawe jestem czy zamiast 4 łożysk sprawdziły by się tylko 2 ale szersze


Ostatnio zmieniony przez wania123 dnia Czw 22:02, 02 Maj 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin