Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Akumulator trzyma miesiąc...
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darcyn
Świeżak



Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:14, 05 Maj 2015    Temat postu: Akumulator trzyma miesiąc...
We wrześniu kupiłem aku bo miałem chyba jeszcze oryginał z z750s z 05r i słabo kręcił. Kupiłem Vartę.
Po zimie słabo zakręcił, jezdziłem trochę i ot tak podładowałem go. Zapomniłem o nim i spaliły się dwie cele.

Teraz na nowej Varcie objezdziłem miesiąc i znowu słabo kręci.

ładowanie jest ok - ale mierzyłem tylk chwile. moooże są jakieś wahania podczas jazdy...

co tu może brać prąd na postoju? Nic nie mam podpiętego.

coś ktoś podpowie od czego zacząć.

Może ma ktoś na pożyczkę regulator napięcia, który ewentualnie odkupię
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gorgyus
Zaglądacz



Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Marki
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:30, 05 Maj 2015    Temat postu:
sprawdź ładowanie na całym zakresie obrotów a nie tylko na wolnych,
alarm jest?
uszkodzony regulator -bez włączonego silnika - może się troszkę grzać .
no i sprawdź upływ .


Ostatnio zmieniony przez gorgyus dnia Wto 9:36, 05 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:16, 05 Maj 2015    Temat postu:
sprawdź napiecie wychadzace z alternatora
Powrót do góry
Zobacz profil autora
posdro600
Zaglądacz



Dołączył: 17 Sty 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:37, 05 Maj 2015    Temat postu:
Dokladnie sprawdz napiecie na alternatorze przy okazji rezystancje.. I oczywiscie ładowanie ale w pełnym zakresie obrotów.. I w tedy wykluczysz opcje brak ładowania i bedziemy szukac dalej..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
darcyn
Świeżak



Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:27, 05 Maj 2015    Temat postu:
gość mi coś mówi że to jakiś bezszczotkowy jest alternator czy cuś i nic nie da takie mierzenie.

puściliśmy go na testerze to na wolnych obr ma za małe ładowanie bo poniżej 13. a potem w pełnym zakresie jest chyba ok bo 13,5 do 14,2

choć wyskoczyło info o zbyt dużej impulsacji (?)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:56, 05 Maj 2015    Temat postu:
darcyn napisał:
gość mi coś mówi że to jakiś bezszczotkowy jest alternator czy cuś i nic nie da takie mierzenie.
(?)

zmień gościa ,
zajrzyj w serwisówke dział Electrical System - Charging System i pisze wyraźnie ile ma być volt .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:20, 05 Maj 2015    Temat postu:
A ja zapytam z innej beczki,mianowicie czy posiadasz alarm w motocyklu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:53, 05 Maj 2015    Temat postu:
mihoo napisał:
A ja zapytam z innej beczki,mianowicie czy posiadasz alarm w motocyklu?

napisał że nie ma nic podpiętego .. no chyba że alarm był w standardzie , a to juz coś innego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
darcyn
Świeżak



Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:15, 05 Maj 2015    Temat postu:
Nie, nie mam alarmu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gorgyus
Zaglądacz



Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Marki
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:02, 05 Maj 2015    Temat postu:
ładowanie masz dobre więc zostaje pomiar upływu prądu , jak masz jakiś miernik z pomiarem A to zmierzysz sam, motocykl nie mam dodatkowych urządzeń działających na postoju więc upływ powinien być równy 0 , jak jest dużo większy to też dość łatwo sprawdzić , rozłączając poszczególne elementy instalacji elektrycznej ,
sprawdź jeszcze same klemy i ich mocowanie - zwykle najprostsze rozwiązania są najlepsze Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
posdro600
Zaglądacz



Dołączył: 17 Sty 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:58, 05 Maj 2015    Temat postu:
Ładowanie to ma za małe.. Serwisowka pisze o wiele wiekszy, nawet ja dzis sprawdzilem z ciekawosci i mam 14.6 v na jałowym poza tym swiety almanach dokladnie opisuje napiecie wychodzace z alternatora i rezystancje to ze jest bezszcztkowy a zwykly magnetyczny nie znaczy ze nie moze miec przebicia do masy i w tedy dupa z ladowania.. kup w obi czy cato zwykly miernik za 15 pln i mierz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
darcyn
Świeżak



Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:35, 06 Maj 2015    Temat postu:
mierzone.
przy 1000 obr miał poniżej 13, czyli nie ładował.
potem koło 14.

serwisówka mówi właśnie 14,3 do 15.3.

nowy 380 wiec chyba zapoluje na używany - na próbe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
posdro600
Zaglądacz



Dołączył: 17 Sty 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:51, 06 Maj 2015    Temat postu:
No co ty.. zaczekaj jeszcze.. Smile ładowanie słabe wiec albo alternator lub regulator napiecia nie daje sobie rady.. W serwisowce masz odpowiednie wartosci dla napiecia i rezystancji oraz jak dokonac pomiaru nie da sie tam nic popsuc.. Wypinasz 3-pinowa wtyczke i masz na wierzchu wszystko.. A ostatnio opisywalem problem z ladowanie bo nie mialem swiatel okazalo sie ze na odleglosci 5 cm od wtyczki byl delikatnie przetarty przewod niby nic wielkiego ale przejscie bylo i walilo na mase i to byl moj problem z ladowaniem i przy okazji ze swiatlami.. znajdz sobie moj temat i poczytaj.. a co do tych pomiarow jedz do jakiegos naprawiacza elektomechanika i powiedz najlepiej pokarz mu serwisowke ze chcesz te pomiary i juz.. Jesli bedzie ok wal na regulator..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
darcyn
Świeżak



Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:16, 06 Maj 2015    Temat postu:
zarobasy za taki pomiar wezmą ode mnie 50zł a za 70 mam regulator. jak nie będzie poprawy to sie wezmę jak Bozia przykazała.

juyto pomiary na nowym regulatorze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
posdro600
Zaglądacz



Dołączył: 17 Sty 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:15, 06 Maj 2015    Temat postu:
No ok.. daj znac jakie sa efekty?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin