Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
ciężko chodząca klamka sprzęgła

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 19:37, 30 Mar 2009    Temat postu: ciężko chodząca klamka sprzęgła
Witam. chciałby rozwiać moje kolejne obawy Razz to znaczy od kiedy kupiłem Zeta wydaje mi sie ze wyjatkowo cięzko chodzi mu sprzęgło, nie ma tu mowy o jakimkolwiek ślizganiu itp elegancko działa tylko ze strasznie ciezko w porownaniu do wczesniejszego moto zxr 400 tam leciutko naciskałem klamke a tu jednak juz trzeba ją zagarniać do kiery pełną dłonią ... w sumie to sie juz troche do tego przyzwyczaiłem ale jakbyscie mieli jakies rady cztym to jest spowodowane i jak to zniwelować to słucham Very Happy chyba ze Z tak ma ... ????

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 19:39, 30 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:34, 30 Mar 2009    Temat postu:
W Z750 sprzęgło chodzi lżej niż w Z1000, wiem bo zawsze porównuje z Zetem Mariusza. Możliwe że powinieneś przesmarować linkę, ja tak robię co sezon i ogólnie nie narzekam, przyzwyczaiłem się.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 21:10, 30 Mar 2009    Temat postu:
to tez moze byc słuszne rozwiazanie Wink dzieki ale jak cos wam jeszcze do glowy wpadnie to piszcie Wink
pozdro
Powrót do góry
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:26, 30 Mar 2009    Temat postu:
Tylko nie lej za dużo środka do smarowania bo lubi sobie później siknąć na spodnie (w miejscu gdzie linka wchodzi do sprzęgła).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 21:42, 30 Mar 2009    Temat postu:
bede pamietał Wink
a czego uzywasz do smarowania???
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 21:48, 30 Mar 2009    Temat postu:
przesmaruj też klamkę na zawiasie. odkręć śrubkę, wpuść smaru i skręć z powrotem. często sporo syfu tam się dostaje i utrudnia działanie.

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 21:48, 30 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 23:25, 30 Mar 2009    Temat postu:
Faktycznie sprzęgłem mojego zeta wiele osób się zachwycało, do smarowania osi obrotu klamki, najlepiej użyć smaru stałego, oczywiście smarować należy po rozmontowaniu, dobrze jest też przesmarować zakończenie linki czyli koralik zaczepiony w klamce.Do linki używam oleju silnikowego z benzyną 1:1, benzyna po to aby dało się wprowadzić olej do wnętrza pancerza. Czyli strzykawka 20, cienka igła, taśma izolacyjna do owinięcia miejsca którym będzie wstrzykiwany olej, trochę własnej pracy i sprzęgło działa idealnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
djpleban
Aktywny



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:49, 31 Mar 2009    Temat postu:
nasuwa mi się historia, kiedy to pojechałem oglądać zeta przed zakupem w pewne miejsce. Pan podczas rozmowy telefonicznej stwierdził, że sprzęgło "troszkę ciężko pracuje". Podczas oględzin okazało się, że klamkę musiałem zaciągnąć z całej siły 2ma rękoma, a i tak do końca nie poszło. Ponadto podczas wysprzęglenia strasznie rzęziło przęgło...
nie zastanawiająć się nad tym zbyt długo, zrezygnowałem z zakupu tegoż egzemplarza.
Jeśli chodzi o to jak ciężko chodzi sprzęgło w zecie, porównując do innych motocykli- POŚREDNIO- nie za letko, nie za ciężko

co do twojego przypadku stryku_o - jak smarowanie nie pomorze- kolejną rzeczą, którą powinieneś zrobić to inspekcja stanu linki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 11:02, 31 Mar 2009    Temat postu:
ponoć na klamkę dobrze działa smar miedziany - mówię podobno bo nie próbowałem. informacja zasłyszana od kogoś, kto zna kogoś kto smarował...
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 19:38, 31 Mar 2009    Temat postu:
nie u mnie az takiej tragedi nie ma Razz klamka chodzi przyciezkawo ale znośnie chciałem sobie tylko troche u łatwic zycie zeby chodziła lzej Razz a podobno tez takie cos moze swiadczyc o skończonych sprężynkach na sprzegle... prawda to ???
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 13:54, 14 Maj 2010    Temat postu:
Chciałbym odświeżyć temat. W moim dużym zecie sprzęgło też ciężko chodzi porównując np. do R1 z `98roku. Sprzęgłem się normalnie operuje ale jak jedzie się po mieście i trzeba ciągle wachlować biegami to staje się to uciążliwe dla palców. Słyszałem gdzieś że pomaga na to wymiana ramienia przy sprzęgle gdzie zaczepia się linkę na dłuższe, ale czy warto się w to w ogóle bawić? Czy faktycznie poprawi to pracę sprzęgła?
Powrót do góry
jabloniec
Stary wyga



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:18, 17 Maj 2010    Temat postu:
eLL napisał:
Chciałbym odświeżyć temat. W moim dużym zecie sprzęgło też ciężko chodzi porównując np. do R1 z `98roku. Sprzęgłem się normalnie operuje ale jak jedzie się po mieście i trzeba ciągle wachlować biegami to staje się to uciążliwe dla palców. Słyszałem gdzieś że pomaga na to wymiana ramienia przy sprzęgle gdzie zaczepia się linkę na dłuższe, ale czy warto się w to w ogóle bawić? Czy faktycznie poprawi to pracę sprzęgła?

to w góre bez sprzęgła, ze zbijanie gorzej Smile co do dłuższej klamki to na pewno pomorze, bo w końcu im dłuższa dźwignia tym mniejsza siła potrzebna. Ale czy będzie lepiej tego Ci nikt nie powie.


Ostatnio zmieniony przez jabloniec dnia Pon 14:19, 17 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flaming
Zetofil



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:25, 17 Maj 2010    Temat postu:
W dół też bez problemu bez sprzęgła Smile ostatnio przejechałem w taki sposób ok 300 km i używałem tylko sprzęgła do ruszania jak mnie czerwone światło zatrzymało Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 17:23, 17 Maj 2010    Temat postu:
Wiadomo że jak jest trasa to nawet nie ruszam ręki z manetki tylko przęłączam w między gazie ale w mieście mało kiedy się to da zrobić Sad Założyłem na próbę easy pull`a od kumpla i jest duuużo lżej ale jest też minus, obudowa dźwigni easy pull`a strasznie szpeci bo nie da się tego nigdzie schować bo musi to być przy samej klamce, także tak źle i tak nie dobrze.

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 17:25, 17 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
mati27d
Zaglądacz



Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świebodzin Lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:30, 17 Maj 2010    Temat postu:
Może twardsze sprężyny macie założone do sprzęgła? przy ostrym jeżdżeniu potrafi się podślizgiwać sam sfajczyłem sprzęgło ostatnio, czekam na wzmacniane ebc właśnie z twardszymi sprężynami zobaczymy jak będzie chodzić bo na oryginalnych w miarę lekko chodziło
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin