Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
czerwony klucz serwisowy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 22:11, 14 Kwi 2008    Temat postu: czerwony klucz serwisowy
Ja do swojego moto dostalem dwa klucze normalne oraz jeden czerwony podobno serwisowy...zastanawiam sie do czego on jest?moze wy wiecie:D
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 7:06, 15 Kwi 2008    Temat postu:
jakieś cuda z dorabianiem chyba. jakiś taki magiczny klucz, co to wszystko może, heh.
powiedz mi jepiej czy masz w zestawie klucz nr 10 i klucz hakowy do regulacji amortyzatora? chodzi mi po głowie, że ktoś mi buchnął w salonie...
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 21:17, 15 Kwi 2008    Temat postu:
Nie, niestety u mnie tez nie bylo klucza hakowego oraz 10, sadze ze nie bylo w zestawie, kiedys mialem nowa zx6r i tez nie bylo tego wiec raczej kawasaki oszczedza na kluczach;)...Mam jeszcze jedno pytanko bo dzisiaj polatalem sobie troche zetem i kurcze mam wrazenie jak by mi zawory albo lancuszek grzechotaly...ogolnie to jest to takie rytmiczne cykanie ale nie za glosne, lecz sadze ze moto z przebiegiem 3500km nie powinien w ogole cykac(wydawac takich dzwiekow), pierwszy przeglad zrobiony przy 1tyskm. i bylo ok, nie wiem czy to moja chora wyobraznia bo zawsze cos tam slysze;)czy moze naprawde cos moj zecik odmawia posluszenstwa
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 13:08, 17 Kwi 2008    Temat postu:
ja mam taki kluczyk do regulacji amortyzatora, ale nie macie czego zalowac ze go nie macie, bo jest calkiem bezuzyteczny, zeby go uzyc to trzeba by kolo odkrecic. Poradzilem sobie bez niego przy regulacji.

Złoty widze ze jestes z Białej, ja z okolic Łukowa, trzeba sie bedzie kiedys stykna, moze na otwarcie do warszawy jedziesz??
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 21:15, 17 Kwi 2008    Temat postu:
raczej nie bede mial czym bo jutro przyjezdza klient po kawe...Ale mozemy na weekend majowy sie ustawic bo wtedy juz cos napewno bede mial nowego...Podobno sie jakis zlot spory szykuje w Roskoszy...moze wiesz cos o tym ?
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 23:25, 17 Kwi 2008    Temat postu:
Złoty napisał:
raczej nie bede mial czym bo jutro przyjezdza klient po kawe...Ale mozemy na weekend majowy sie ustawic bo wtedy juz cos napewno bede mial nowego...Podobno sie jakis zlot spory szykuje w Roskoszy...moze wiesz cos o tym ?


Pierwsze slysze o takim zlocie, a gdzie to jest?? No to jak juz bedziesz mial jakiegos sprzeta to dawaj znac i sie stykniemy, bo tak mnie korci zeby sobie wyskoczyc tam na traske do Bialej, taka nowa i rowna Razz

jak cos to pisz na gg: 3091820
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 7:28, 19 Kwi 2008    Temat postu:
Klient po kawe nie przyjechal, tylko caly dzien zmarnowalem na czekanie na glaba a ten nie raczyl nawet dac znac ze nie przyjedzie:/ wiec pewnie na weekend majowy bede mial kawe jeszcze....jak sie dowiem jakis newsow z naszego regionu to dam znac
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 15:38, 21 Kwi 2008    Temat postu:
juz sprzedajesz zeta? co tak szybko? Smile
heh - sprawdziłem w serwisówce - faktycznie w zestawie nie ma 10-tki i haka. hehe, coś niesamowitego... szczególnie, że połowa nakrętek w motórze to 10-tka.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 15:49, 21 Kwi 2008    Temat postu:
Kupilem zeta z zamiarem sprzedazy,ogolnie motorek bardzo mi sie podoba lecz uwazam ze nie ma co trzymac sobie tak nowego moto bo szybko traci na wartosci(gdy go sprowadzilem to w PL bylo kilka sztuk a jak dzwonilem do serwisow kawasaki w sprawie przegladu gwarancyjnego to kolesie sie dziwili ze nowy zet jest w PL) po drugie mam teraz kilka motorkow do sprowadzenia i dlatego sprzedaje...
Powrót do góry
pawele16
Gość






PostWysłany: Czw 22:34, 05 Lut 2009    Temat postu: klucz
Witam mialem do czynienia z czerwonym kluczem( tzw. MATKA) kupilem zeta po glebie i miał odciety zaplon poprostu niemiał iskry i niekrecil rozrusznik... niewiedziałem o co chodzi nigdy niemiałem tak nowego motocykla ale posiedziałem troche w necie i doszukałem sie ze w liczniku ma kontrolke czerwoną ktora podpisaana jest FI jezeli ona mryga to znaczy ze motocykl ma jakis bląd...i zeby sprawdzić jaki to błąd to potrzebny jest wlasnie ten czerwony kluczyk;] jak siedzi klucz w stacyjce przekrecasz stacyjke i koło akumulatora jest kabel ktory przyklada sie do akumulatora i (w pewnej servisuwce wyczytałem ze sprzeglo trzeba nacisnąc) jak sie ta czynność wykona to kontrolka mryga jakalfabet morsa ciągłe i krutkie sygnały... i wtedy trzeba skorzystać z servisowki CODE SERVICE np. trzy szybkie mrygnięcia i cztery dlugie to oznacza błąd 34 itp. i wtedy wiesz co boli twojego zeta;]
Powrót do góry
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:57, 06 Lut 2009    Temat postu: Re: klucz
pawele16 napisał:
koło akumulatora jest kabel ktory przyklada sie do akumulatora

Chodzi o taki kabelek z oczkiem ? Bo wlasnie zastanwialem sie do czego on jest i mam go podlaczonego do aku non stop.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 21:14, 08 Lut 2009    Temat postu: kabel
jezei ten kabelek jest czarny i podlączony jest do minusa to jest prawdopodobnie kabel od masy....u mnie kabel serwisowy jest koloru pomarańczowego koniec kabla jest w gumowej oslonie jest on z prawej strony patrząc od tyłu motocykla na wyskości modulu wychodzi on z wiązki kabli pozdro
Powrót do góry
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:20, 08 Lut 2009    Temat postu:
W takim razie musze to sprawdzic dokladniej bo za dobrze juz nie pamietam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
Gość






PostWysłany: Wto 14:37, 19 Maj 2009    Temat postu:
A jaka jest różnica między czerwonym kluczem a czarnym?? Czy czerwony ma inaczej ząbki ustawione, czy jakiś immobilaizer? Pytam, ponieważ nie posiadam czerwonego kluczyka, a muszę zrobić diagnozę mojego zeta 750.
Powrót do góry
marian_kozaky
Bywalec



Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twierdza Modlin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:40, 19 Maj 2009    Temat postu:
Jak lubisz gubić klucze i zostanie Ci już tylko czerwony to znak, że musisz rozejrzeć się za jakimś zapasowym Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin