Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Czyżby zamulony po zimie?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesiekkry
Gość






PostWysłany: Nie 18:44, 13 Mar 2011    Temat postu: Czyżby zamulony po zimie?
Wyjechałem dzisiaj troche polatać, kilka przyspieszeń, 100km trochę delikatniej a potem V-max.
I tu trochę się poirytowałem, na moim testowym odcinku (łobwodnica Smile )
210 Crying or Very sad co jest qoorwa!
Za Grójec na S7- troszkę lepiej 220. W zeszłym sezonie dobijałem zawsze przynajmniej do 240. Może to przyczyna wiatru? Trochę bujało.
Przyspieszenie jest ok, do dwójki koło nad asfaltem z gazu, tylko ten max.
Moto ma zmienione świece, zsychronizowane przepustnice (bardzo delikatnie bo było "prawie" idealnie, magik powiedział że wszystko jest w idealnym stanie, zaworów nie ruszał bo jest 13000, nawet zawias rozbierał bo podobno łożyska gówniane i też było ok. łoleje i filtry i to wszystko psu w dupę.
Odmulałem go cały zbiornik (starczyło na 180km- byłem zdenerwowany).
Daję mu jeszcze jeden zbiornik!
Złożyłem mu kufer (jeździłem z samą podstawką), wqoorwił się czy co?
Jestem załamany!!!!!!!
Powrót do góry
Frato
Zaglądacz



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:10, 13 Mar 2011    Temat postu:
jeśli jechałes z kufrem to wystarczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:15, 13 Mar 2011    Temat postu:
Przeciez napisal ze jezdzil z sama podstawka, ktora az takich oporow nie tworzy. Spadek o 20kmh to jeszcze nie katastrofa. A wyczules ze moze motocykl sie dlawil juz przy 220?? Jesli tak to moze to byc wina paliwa chociażby. Przyczyn moze byc wiele.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesiekkry
Gość






PostWysłany: Nie 19:30, 13 Mar 2011    Temat postu:
Nic się nie dławi, też tak sobie myślę że może paliwo, stał dokładnie 4 miechy w delikatnie ogrzewanym garażu i muła złapał.
Jutro ma być ciepło to pojadę trochę spraw pozałatwiać i na fajrant test.
Wiem że tragedii niema ale każdemu cały rok mówiłem że 240 idzie i co teraz? A jak kolega na plastiku zechce sprawdzić kiedy zostanę-wstyd?
Powrót do góry
filipek
Stary wyga



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:11, 13 Mar 2011    Temat postu:
Dla mnie zostać wyprzedzonym przez plastika to nie wstyd Very Happy
Czasem Wole mieć głowe na karku niż kwiaty na grobie...
Tak mi sie to nasunęło bo juz w Koronowie koło Bydgoszczy był śmiertelny wypadek z udziałem R1 :/
A sezon dopiero się zaczyna Evil or Very Mad


Ostatnio zmieniony przez filipek dnia Nie 20:12, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:03, 13 Mar 2011    Temat postu:
A może podczas montażu zbiornika, mechanik zagiął wężyk paliwowy ?
Ten problem już był na forum poruszany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesiekkry
Gość






PostWysłany: Nie 21:18, 13 Mar 2011    Temat postu:
Na ten wężyk spojrzę, taka jedna sprawa mi się nie podoba- przy przyspieszaniu do odcięcia chyba ze dwa razy faktycznie odcięło, wcześniej to chyba po prostu dalej nie szedł ale chodził- już mi się to wszystko pieprzy Crying or Very sad później na obrotomierz patrzyłem i na czarnym przerzucałem.
To jak jest przy maksymalnych- zdycha czy nie idzie (mi MOCNO przydechł, jakby zgasł)?
Powrót do góry
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:29, 13 Mar 2011    Temat postu:
Objawy braku paliwa są różne, czasami jest to szarpanie na każdym biegu a czasami tylko brak mocy przy wyższych prędkościach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 0:52, 14 Mar 2011    Temat postu:
odnosnie przyspieszania i innych takich chcialem sie podlaczyc do tematu mam dziwny problem ostatnio motocykl strasznie zaczyna bujac przy 220 i wyzej nie wiem czemu moze dlatego ze sie tak wysoko siedzi i przez wiatr? probwalem na rownej drodze i przewaznie tak kolo 220 lapie delikatne jakby shimmy mial ktos cos takiego?
Powrót do góry
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 1:05, 14 Mar 2011    Temat postu:
Lepiej zainteresuj sie stanem ramy i przedniego koła(wyważenie felgi z oponą, ośka), łożysko główki ramy i przednie lagi tez warto sprawdzic. Jak Cie kiedys zlapie wieksze shimmy to moze byc nie przyjemnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BAD CAT
Bywalec



Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: NISKO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:30, 14 Mar 2011    Temat postu:
pocik napisał:
odnosnie przyspieszania i innych takich chcialem sie podlaczyc do tematu mam dziwny problem ostatnio motocykl strasznie zaczyna bujac przy 220 i wyzej nie wiem czemu moze dlatego ze sie tak wysoko siedzi i przez wiatr? probwalem na rownej drodze i przewaznie tak kolo 220 lapie delikatne jakby shimmy mial ktos cos takiego?
miales malo paliwa w baku cofnelo sie przy przyspieszaniu i z tad to przerywanie mam taki sam objaw przy prawie pustym baku
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 10:42, 14 Mar 2011    Temat postu:
Wąski napisał:
Lepiej zainteresuj sie stanem ramy i przedniego koła(wyważenie felgi z oponą, ośka), łożysko główki ramy i przednie lagi tez warto sprawdzic. Jak Cie kiedys zlapie wieksze shimmy to moze byc nie przyjemnie.

wszystko to jest zrobione jeszcze w zimie i jak wyzej o dziwo dopiero powyzej 200km
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 12:34, 14 Mar 2011    Temat postu:
A mnie się wydaje, że naked ma prawo tak się zachowywać powyżej magicznych 200km/h, ale może się mylę
Powrót do góry
jabloniec
Stary wyga



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:38, 14 Mar 2011    Temat postu:
pocik napisał:
odnosnie przyspieszania i innych takich chcialem sie podlaczyc do tematu mam dziwny problem ostatnio motocykl strasznie zaczyna bujac przy 220 i wyzej nie wiem czemu moze dlatego ze sie tak wysoko siedzi i przez wiatr? probwalem na rownej drodze i przewaznie tak kolo 220 lapie delikatne jakby shimmy mial ktos cos takiego?


kiedys mialem podobnie, ze powyzej 170 tylnie kolo zaczynalo lekko wezykować, okazało sie ze mialem za malo powietrze w tylnim kole, po dopompowaniu jak ręka odjął,
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:49, 14 Mar 2011    Temat postu:
Znaczy sie mój po przekroczeniu 200 kmh i do predkosci maksymalnej jedzie jak po sznurku, zadnych wibracji na kierownicy przypominajacych shimmy. A moze to po prostu droga po ktorej jechales. Jakies koleiny, lekkie nierownosci na asfalcie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin