Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
demontaż baku

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jabloniec
Stary wyga



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:47, 29 Mar 2010    Temat postu: demontaż baku
Hej mam pytanie, jak zdemontować bak, bo szukajka nic nie wypluwa Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Niemjec
Świeżak



Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Orneta
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:58, 29 Mar 2010    Temat postu:
Trzeba zdjąć siedzenie i odkręcić zdaje się jedną śrubę.
Pociągnąć zbiornik lekko do siebie, unieść do góry i poodłączać przewody.
Może być ciężko z przewodem paliwowym, lepiej odpiąć za cylindrami niż pod zbiornikiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:51, 29 Mar 2010    Temat postu:
Tak jak mówi Niemjec,choć mi zawsze udawało się ściągać przewód paliwowy zaraz pod zbiornikiem.
Najlepiej jeszcze jak zrobisz to na pustym baku albo w dwie osoby,bo jest naprawdę czasami nieporęcznie! Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jabloniec
Stary wyga



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:57, 06 Kwi 2010    Temat postu:
No właśnie o takie pierdoły mi najbardziej chodzi, jak odłączenie przewodów itp. mam bak do wyklepania wiec czeka mnie również demontaż pompy paliwa i korka wlewu, ale sądząc po pogodzie to chyba dopiero w przyszłym roku. Czy bez odłączania baku dostane się do Airboxa (chodzi Mi o to czy muszę przewody odłączać od pompy), co bym sobie wymienił filtr. I od razy next gdzie jest filtr paliwa?

Ostatnio zmieniony przez jabloniec dnia Wto 15:27, 06 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 14:29, 06 Kwi 2010    Temat postu:
jabloniec napisał:
No właśnie o takie pierdoły mi najbardziej chodzi, jak odłączenie przewodów itp. mam bak do wyklepania wiec czeka mnie również demontaż pompy paliwa i korka wlewu, ale sądząc po pogodzie to chyba dopiero w przyszłym roku. Czy bez odłączania baku dostane się do Airboxa, co bym sobie wymienił filtr. I od razy next gdzie jest filtr paliwa?


filtr kolego jest tam gdzie masz jajca jak siedzisz na motungu. musisz odkręcić bak żeby się dostać do filtra.

powodzenia.

ps.kosmetykę zostaw na brzydkie dni. poskładaj sprzęta żeby jeździł bezpiecznie i szerokości. szkoda pięknych dni na siedzenie w garażu.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 14:30, 06 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:01, 06 Kwi 2010    Temat postu:
Filtra paliwa nie ma, tylko w baku masz taka siatkowana rurke a i tego nie jestem w 100% pewien (rurka jest po to zeby syf ze zbiornika nie dostal sie do ukladu paliwowego).

Ostatnio zmieniony przez Cerb dnia Wto 19:03, 06 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:09, 06 Kwi 2010    Temat postu:
To może byłby sens wstawienia jakiegoś uniwersalnego motocyklowego filtra paliwa? Wiadomo że różnie bywa z jakością beny. Czy nie ma takiej możliwości?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:11, 06 Kwi 2010    Temat postu:
gandi napisał:
To może byłby sens wstawienia jakiegoś uniwersalnego motocyklowego filtra paliwa? Wiadomo że różnie bywa z jakością beny. Czy nie ma takiej możliwości?


Znając jakość naszego paliwa filtr jest super pomysłem, ale w motocyklach nie ma na niego miejsca. Do wtrysku powinien być stosowany filtr ciśnieniowy w metalowej obudowie, a takie filtry są zazwyczaj duże. Najmniejszy jaki widziałem miał razem z wyprowadzeniami powyżej 10cm.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BongoFighter




Dołączył: 08 Lut 2017
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:30, 02 Maj 2017    Temat postu:
Panowie, chce zdemontować bak, ale po odkręceniu śruby pod nią jest taka jakby uszczelka która nie chce wyjść. Nie wiem czy szarpać z nią kombinerkami, nie chce jej uszkodzić. Potrzebuje wlać płyn chłodniczy to ktoś pisał że wystarczy bak przesunąć w tył bez odłączania przewodów. Proszę o pomoc. Dzięki.
Jeszcze dodam pytanie, być może głupie: czy mogę dolac płyn, a w zasadzie uzupełnić jakieś dwa litry przez zbiornik wyrównawczy? Szczerze mówiąc to spróbowałem tego po filmikach w necie ale wchodzi bardzo powoli. Boję się demontować bak, żeby czegoś nie uszkodzić. Dzięki


Ostatnio zmieniony przez BongoFighter dnia Wto 21:30, 02 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:45, 03 Maj 2017    Temat postu:
Zacznij od początku,powiedzmy TUTAJ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucianin




Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelce Kraj.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:12, 08 Sie 2017    Temat postu:
Ja odkrecam śrube po zdemontowaniu siedzenia, pozniej wypianam 2 kostki , i przewod paliwowy od zbiornika , pozniej ciagne za zbiornik i wychodzi elegancko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Voltron
Znajomy



Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:20, 09 Sie 2017    Temat postu:
Odkręcasz śrubę na środku i ciągniesz. Potem bak do góry, guma z tulejką sama wyjdzie. Bak musisz ściągnąć żeby dolać płynu. Żeby filtr powietrza wymienić to nie trzeba ściągać tylko unieść delikatnie. Najważniejsze to bezwzględnie NIE dolewać koncentratu do płynu bo wszystko zardzewieje. Jakas reakcja powstaje i tworzy się korozja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin