Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
filtr powietrza! ważne!
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chesss
Bywalec



Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łorsoł
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:52, 29 Mar 2011    Temat postu:
Dzięki Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k4lina
Z-zlot friend



Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:20, 11 Kwi 2011    Temat postu:
ostatnio wymieniałem na K&N w modelu z 2007, filtr jest pod siedzeniem kierowcy, lekko trzeba unieść zbiornik żeby się dostać do airboxu. Po wymianie Leo jakby trochę lepiej dudni, ale to subiektywne odczucie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wierzba
Stary wyga



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:35, 02 Gru 2011
PRZENIESIONY
Sob 17:23, 03 Gru 2011    Temat postu:
Sluchajcie czy do wymiany filtra powietrza w 750 2008 rok bak muszę całkowicie zdjąć czy mogę go tylko podnieść trochę, bez odpinania wiązek i przewodu paliwowego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:26, 03 Gru 2011    Temat postu:
Wierzba,wszystko już było,wystarczy poszukać,np:

madras napisał:
Żeby dostać się do filtra powietrza trzeba odkręcić zbiornik paliwa , nie musisz go ściągać wystarczy go odsunąć na bok , ściągnij sobie serwisówkę tam masz wszystko opisane


Ostatnio zmieniony przez mihoo dnia Sob 17:27, 03 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jabloniec
Stary wyga



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:03, 26 Gru 2011    Temat postu:
To ze zet po założeniu jakiegoś akcesoryjnego filtra ( w moim wypadku BMC) zaczyna oddychać pełna para a powietrze można by mierzyć wiadrami , sprawdziłem na własnym przykładzie Smile)



Jak mi rękawiczki wciagnal o tu jest ( http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z750-z750-s-z750r,16/blokada-odciecie-przy-7-tys-obr,2643-15.html )



KALINA69 napisał:
ostatnio wymieniałem na K&N w modelu z 2007, filtr jest pod siedzeniem kierowcy, lekko trzeba unieść zbiornik żeby się dostać do airboxu. Po wymianie Leo jakby trochę lepiej dudni, ale to subiektywne odczucie.

Jak pamiętasz mamy te same Leo a twój na K&N inaczej dudnil Smile


Ostatnio zmieniony przez jabloniec dnia Pon 22:12, 26 Gru 2011, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:27, 27 Gru 2011    Temat postu:
Co do filtrów Smile To ja skorzystałem z oferty :
http://www.z1000.fora.pl/tuning-akcesoria-z750-z750-s-z750r,17/zakup-grupowy-sportowe-filtry-powietrza-bmc-rabat-do-40,2294.html
A po wymianie byłem mile zaskoczony . Muszę tylko dodać , że w moim przypadku był wymieniany filtr i ustawiona synchronizacja. Efekt naprawdę odczuwalny Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
alicja1001




Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 20:47, 26 Kwi 2013
PRZENIESIONY
Pią 21:51, 26 Kwi 2013    Temat postu:
Dzieki wielkie Ruben za pomoc dzis zmieniłam olej i filtr no i dostałam sie do tego wlewu plynu do chłodnicy. Nastepna sprawa to filtr powietrza ale chyba tu juz sama nie podołam , nie mam pojecia jak odczepic przewód od baku ; Ale moze znajde pomoc tu na forum jescze raz dzieki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafarman
Aktywny



Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice

PostWysłany: Pią 21:05, 26 Kwi 2013
PRZENIESIONY
Pią 21:55, 26 Kwi 2013    Temat postu:
Jak się nie ma wprawy to na pierwszy raz kobiecie polecam do zbiornika dwie osoby Wink
za drugim razem jak wyczaisz co i jak sama zdejmiesz w chwilę (chyba, że masz dwie lewe ręce)
Proponuje spuścić paliwo zawsze parę kilo lżej.
Do rozpięcia wtyczek filozofii nie ma a zasilający od benzyny musisz jakby wypchnąć zawleczkę z dwóch stron, będziesz wiedzieć co i jak jak podejrzysz bo wypchnąć ją można tylko w jedną stronę i następnie po prostu węża zsunąć. Troszkę ubrudzisz sobie ciapki wachą Wink
Spuść wachę, unieś lekko zbiornik od strony siedziska, podłuż cokolwiek i polukaj co i jak wygląda.
powinnaś zakumać o co biega Wink
Wierzę w Ciebie Very Happy
Powodzenia
edit
ale nas pięknie zedytowali Wink
a skoro już we właściwym temacie to dodam tylko, że zwykły filtr ori po przebiegu 8kkm wyglądał jak nowy (lekko go ostukałem i przedmuchałem) mimo, że zet chodził tak samo jak w momencie jego założenia około 230km/h (czyli całkiem nieżle jak na 750 i moje 140kg bez owiewki Wink )


Ostatnio zmieniony przez Kafarman dnia Pią 22:23, 26 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinek92
Zaglądacz



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:20, 03 Sie 2013    Temat postu:
locdog napisał:
tylko czy na seryjnych mapach da sie cokolwiek odczuc?


Dołączam sie do pytania:). Czy jak sie wymieni filtr na jakiś K&N to trzeba coś stroić motor? Jeśli tak to gdzie to da sie zrobić w wwa?Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:27, 04 Sie 2013    Temat postu:
Bez PC nic w mapach nie zmienisz,a w Zetach z exupem nawet stracisz trochę dołu.

A tak na marginesie,to na pierwszego posta zapraszam TUTAJ !


Ostatnio zmieniony przez mihoo dnia Nie 12:29, 04 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BoBaN
Znajomy



Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:36, 10 Mar 2014    Temat postu:
Panowie jest sens pchać się w droższe filtry? Mam zamiar wymienić filtr powietrza na ten sezon, bo od 3 lat jest oryginalny Kawasaki i spotkałem się z filtrami HIFLO FILTRO w przystępnej kasie. Widzę, że sporo osób to kupuje. Jest to produkt na poziomie oryginałów? K&N itp. nie chce kupować bo drogie, a ja jeżdżę typowo turystycznie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:21, 10 Mar 2014    Temat postu:
Jeżeli masz na mysli standardowy filtr, hiflo jest najprostszym zamiennikiem i będzie OK, jeżeli myślisz o "sportowym", mokrym filtrze, to takiego w ofercie hiflo nie widziałem i trudno mi cokolwiek powiedzieć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BoBaN
Znajomy



Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:56, 10 Mar 2014    Temat postu:
Chodzi mi o zwykł filtr. Dzięki za info. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:02, 10 Mar 2014    Temat postu:
Co do tych sportowych,to są (po wypraniu,wysuszeniu i nasączeniu) wielorazowego użytku,więc jak przejeździsz dwa sezony,to na trzeci już ci się zwraca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BoBaN
Znajomy



Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:31, 10 Mar 2014    Temat postu:
Ja jeszcze sezon będę jeździł (pewnie nawet nie cały) i sprzedaję maszynę. Także wszystko wskazuje na to, że ten HIFLO mi wystarczy. Dzięki panowie za pomoc.

Ostatnio zmieniony przez BoBaN dnia Pon 15:32, 10 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin