Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
jakiego koloru przewody wychodzą z wiązki do przerywacza
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid31
Gość






PostWysłany: Czw 11:33, 24 Maj 2012    Temat postu: jakiego koloru przewody wychodzą z wiązki do przerywacza
Witam, mam Z750 2008 rok, problem polega na tym że jak silnik ma około 100 stopni to po jego zgaszeniu nie chce już odpalić, na zimnym silniku odpala za pierwszym razem bez problemu choć teraz już pewnie aku podupadło a jest nowe, słychać że chce zakręcić rozrusznik po czym przygasa oświetlenie licznika i zaczyna coś prykać chyba na jakimś przekaźniku w ogonie. Jeśli by to była wina zaworów to powinien rozrusznik normalnie działać i po prostu silnik nie zatrybi. Czy może być to wina za słabej baterii bądź regulatora napięcia? Jak macie inne pomysły to poproszę o naprowadzenie na trop bo w weekend zamierzam dociec co jest nie tak a jak nie pozostaje warsztat Smile

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony przez Dawid31 dnia Śro 17:33, 13 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Wierzba
Stary wyga



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:47, 24 Maj 2012    Temat postu:
Zaraz sie posypie wiec szybko sie poprąw, post nr 1 znajduje sie w powitalni...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafarman
Aktywny



Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice

PostWysłany: Czw 14:04, 24 Maj 2012    Temat postu:
teraz masz słaby aku, podładuj
A kiedy wymieniałeś świece ostatnio ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wierzba
Stary wyga



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:14, 24 Maj 2012    Temat postu:
Pierwsze co to naladuj aku, i swiece by sie przydalo obejzec
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid31
Gość






PostWysłany: Czw 14:16, 24 Maj 2012    Temat postu:
Mam go od niedawna i zaczynam dopiero ogarniać sprzęta. Świec jeszcze nie sprawdzałem ale skoro pali normalnie na zimno to świece są ok, ale sprawdzić nie szkodzi. Mam nadzieję że bateria psikusa robi bo za słaba jest. Rozgrzeje go do około 100 stopni zgaszę i spróbuje odpalić, jak nie zachula to podepniemy go pod przewody do samochodowego i jak dygnie to można powiedzieć że to wina akumulatora no chyba że myślę w złym kierunku Smile nie jestem specem od tych tematów Smile
Powrót do góry
Kafarman
Aktywny



Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice

PostWysłany: Czw 19:23, 24 Maj 2012    Temat postu:
aku rozładowałeś próbami odpalenia po naładowaniu przez jakiś czas będzie ok
skoro tyle co go nabyłeś to wymień świece bo to nie zaszkodzi a według mnie na pewno pomoże Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:24, 24 Maj 2012    Temat postu:
Leć do moto-akcesoriów i tam na miejscu (przynajmniej w Gdańsku) mają taki tester akumulatorów,wynik dostaniesz na wydruku,wtedy bedziesz wiedział czy aku do wymiany,czy też szukać dalej innej usterki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mAti
Aktywny



Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RRS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:07, 24 Maj 2012    Temat postu:
z tego co wiem kawa jak ma slaby aku to bedzie krecic ale iskry na swiece nie poda
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid31
Gość






PostWysłany: Czw 22:56, 24 Maj 2012    Temat postu:
Aku jest nówka (żelówka), dzisiaj podładowaliśmy aku co prawda nie do pełna 90 % jakieś i dygał za każdym razem przy każdej temperaturze, spr aku i co, na wyłączonym silniku miernik wskazuje 12, 31V a na odpalonym 11,96V czy być może nie ma ładowania? Jaka wartość powinna być na odpalonym silniku? Czy w razie nie trzymania parametru spr wartość przy prądnicy (alternatora) i szukać dalej np. przewody itp.?
Powrót do góry
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:31, 25 Maj 2012    Temat postu:
jaki przebieg ? sprawdź zawory, synchro przepustnic, ewnetualnie pomierz napiecie zasilania pompy paliwowej, moze się gdzieś gubi lub spada, wszystkie odpowiedzi znajdziesz w serwisówce
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:59, 25 Maj 2012    Temat postu:
Dawid31 napisał:
Aku jest nówka (żelówka), dzisiaj podładowaliśmy aku co prawda nie do pełna 90 % jakieś i dygał za każdym razem przy każdej temperaturze, spr aku i co, na wyłączonym silniku miernik wskazuje 12, 31V a na odpalonym 11,96V czy być może nie ma ładowania? Jaka wartość powinna być na odpalonym silniku? Czy w razie nie trzymania parametru spr wartość przy prądnicy (alternatora) i szukać dalej np. przewody itp.?

Dawid toć ty ładowania nie masz Shocked
dobrze po mierzyłeś?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid31
Gość






PostWysłany: Pią 8:01, 25 Maj 2012    Temat postu:
Tak mi się wydaje że nie ma, powinno być powyżej 13 V chyba a nie niecałe 12V, sprawdzę jeszcze raz przy aku i przewody i będę badać dalej, może coś wyjdzie w praniu Smile
Powrót do góry
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:08, 25 Maj 2012    Temat postu:
to pewnie że tak aku na wyłączonym zapłonie powinno mieć ok 12.4 na ładowaniu ok 13.6 sprawdź regulator napięcia tylko nie żadnym miernikiem tylko próbówką na wejściu masz trzy przewody jednego koloru na wyjściu dwa inne + i - są trzy możliwości regulator uzwojenie i nie wiem dokładnie jak jest w twoim roczniku ale obcięte magneto dla tego jak podepniesz miernik to przekłamie na obciętym próbka na masę i wpinaj
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid31
Gość






PostWysłany: Pią 8:11, 25 Maj 2012    Temat postu:
po robocie tak zrobię, może to jakaś pierdoła bo nieraz tak bywa a jak nie to będą wydatki hehe Smile
Powrót do góry
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:14, 25 Maj 2012    Temat postu:
jak co t służę pomocą jeśli jesteś z Ząbek koło Wawy to masz do mnie nie daleko i nikt tu na koszty nie będzie Cię naciągał i bajek pisał
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin