Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
katalizator w małym Z
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kuba:)




Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:43, 18 Maj 2010    Temat postu: katalizator w małym Z
pytanie, czy można go wywalić, i czy ktoś to robił Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 22:18, 18 Maj 2010    Temat postu:
Witam . Myśle że niezabardzo, ponieważ za katalizatorem jest sonda lambda . I gdy wywalisz katalizator to mogą sie pojawić problemy ze skałdem mieszanki itd. co za tym idzie denerwujące błędy na wyświetlaczu
Powrót do góry
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:13, 19 Maj 2010    Temat postu:
Sonda lambda jest chyba przed tym katalizatorem???. a z tym usówaniem różnie bywa może ci wariować silnik albo lepiej chodzić. Ja z takimi sprawami lubię się wybrać do warsztatu ponieważ wtedy oni biorą odpowiedzialność za zaistniałe powikłania (chyba że się zgodzisz żeby robili na twoją odpowiedzialność) ale zazwyczaj to ich sprawa żeby to dobrze chodziło bo nowy kolektor z katalizatorem trochę boli
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flaming
Zetofil



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:38, 19 Maj 2010    Temat postu:
Ale przecież ludziska wypiepszają te katalizatory i zakładają przelotowe wydeszki i wszystko zajebiście działa Smile pewnie jest jakieś obejście tej lambdy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jabloniec
Stary wyga



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:52, 19 Maj 2010    Temat postu:
juby napisał:
Sonda lambda jest chyba przed tym katalizatorem???. a z tym usówaniem różnie bywa może ci wariować silnik albo lepiej chodzić. Ja z takimi sprawami lubię się wybrać do warsztatu ponieważ wtedy oni biorą odpowiedzialność za zaistniałe powikłania (chyba że się zgodzisz żeby robili na twoją odpowiedzialność) ale zazwyczaj to ich sprawa żeby to dobrze chodziło bo nowy kolektor z katalizatorem trochę boli


Nie do końca tak jest, bo znając nasze realia, to zrobią Ci a jak będzie coś nie tak to powiedzą CI ze to nie ich wina i to na pewno coś innego Sad

Z drugiej strony na pewno można coś zrobić, ja kiedyś w aucie wyrzucałem to w to miejsce musiałem wstawić tłumik przelotowy, żeby sonda otrzymywała podobna temperaturę, bo podobno na tej podstawie reguluje mieszankę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:41, 19 Maj 2010    Temat postu:
w 80% wypadków sonda lambda nie wykrywa błędów i działa poprawnie bez katalizatora. nie mam doświadczenia jeśli chodzi o z750 podejżewam że nie powinno być problemów sonde lambda zawsze można ominąć z tego co wiem nie jest to droga sprawa. Spotkałem sie nawet z takim numerem że po przeróbkach tłumika sondy wcale nie bylo ii moto działało choć nie wiem jak to było zrobione.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 14:15, 19 Maj 2010    Temat postu:
w starszej wersji z750 katalizator jest w tlumiku. W tej chwili mam załozony wydech od zx10r z 2008r bez katalizatora i niema zadnych problemów z pracą silnika jedynie moc sie podniosła i dzwięk sie zmienił. No i stare Z750 niemają żadnej sądy w tłumiku ponieważ zx10r ma katalizator w osobnej puszce ze wstępnym tłumikiem. A teraz chodzi podobnie jak przelotówka i zaczoł strzelać. Na twoim miejscu nieusówał bym tego katalizatora z kolektora za duże ryzyko. A jak ci zależy na jego usunięciu to możesz okazyjnie kupić cały kolektor na all. myśle ze będzie pasować od starszej wersji i od zx9 które są bez katalizatorów
Powrót do góry
kostekcom




Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa- Ursus
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:30, 19 Maj 2010    Temat postu:
Mam zeta 750 z 2008 -katalizatory poszły out i na sądzie ani na reszcie elektroniki nie zrobiło to żadnego wrażenia co innego na mnie i moich kolegach bo dzwięk naprawdę można zacny uzyskać z tego silnika
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marian_kozaky
Bywalec



Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twierdza Modlin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:35, 19 Maj 2010    Temat postu:
Poszukaj na forum postów od edka. Robi przeróbki wydechów i kilka Zetowych już wybebeszał. Nie słyszałem, żeby były przez to jakieś problemy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati27d
Zaglądacz



Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świebodzin Lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:50, 19 Maj 2010    Temat postu:
Ja jestem po takim zabiegu w swoim zecie, bardzo łatwo się go usuwa wystarczy go wydłubać 15 min roboty, po tym zabiegu chodzi bez problemu żadnych błędów nie ma lekko polepszył się górny zakres obrotów dół bez zmian, przy zejściu z obrotów zaczął fajnie dudnić z wydechu, a lambda jest przed katalizatorem i w pełni sobie poradzi z dostosowaniem mieszanki sprawdzone na szerokopasmowej sondzie afr i jest wszystko ok. Zapomniałem dodać że przy takim zabiegu warto usunąć kryzę z pokrywki filtra powietrza która ogranicza ilość zasysanego powietrza przy wyższych obrotach

Ostatnio zmieniony przez mati27d dnia Śro 17:52, 19 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuba:)




Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:42, 19 Maj 2010    Temat postu:
właśnie chciałem napisać że lambda jest przed katem i ze nie powinno być problemu z błędami, mati27d zdejmowałeś kolektory do wywalenia katalizatora?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati27d
Zaglądacz



Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świebodzin Lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:18, 19 Maj 2010    Temat postu:
tak demontowałem ze względu na lepszy dostęp i konieczność wyczyszczenia/wysypania pozostałości po kacie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OxBown
Bywalec



Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:30, 03 Cze 2010    Temat postu:
warto wycic katalizator!!! lepiej troche sie wkreca na obroty powyzej 7tys i czasami piardnie przy schodzeniu z obrotow, dzwiek jest bardziej basowy.
latwiej wszytsko zrobic jak sie zdejmie kolektor!!! 20 min roboty, 2 godziny rozkrecania srubek;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_Z750_
Gość






PostWysłany: Wto 20:10, 13 Lip 2010    Temat postu:
mati27d napisał:
Zapomniałem dodać że przy takim zabiegu warto usunąć kryzę z pokrywki filtra powietrza która ogranicza ilość zasysanego powietrza przy wyższych obrotach


moglbys byc taki dobry i dac zdjecie tej pokrywki filtra? I czy faktycznie czuc roznice w osiagach po tym zabiegu ?
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 21:57, 13 Lip 2010    Temat postu:
to może ja dodam fotke jak ja przerobiłem air boxa Very Happy http://www.z1000.fora.pl/viewimage.php?i=366
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin