Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Kawa nie pali na 1 cylinder po rozgrzaniu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Backi




Dołączył: 09 Kwi 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:38, 09 Kwi 2014    Temat postu: Kawa nie pali na 1 cylinder po rozgrzaniu
Witam. Borykam sie z problemem takim jak w temacie, a dokładniej to:

3 tygodnie temu kupiłem Zeta z 2005 r, jazda próbna ok, wszystko gra ,ale pozniej mialem wypadek w wyniku czego zlamalem obojczyk i rozbiłem mój nowy nabytek. Dokładniej to zrzuciło mnie na lewy bok w wyniku czego PĘKŁ dekiel alternatora, troszke przerysowałem czachę i zadupek, oraz wgniotłem bak kierownicą.

Dekiel kupiłem, wymieniłem po czym motor zalałem nowy olej i odpaliłem i chodził ładnie, do momentu zagrzania się... Znajomy powiedział mi, że być może to świece lub cewki, ale po wykręceniu ich (trzykrotnie straciłem cierpliwość) okazało się, że WYGLĄDAJĄ ok i nie wiem czy sugerować się samym wyglądem? cewki sprawdzone miernikiem miały 0,32 "czegoś tam"

Znajomy mechanik mówił coś o jakimś impulsatorze, że mogło go ruszyć albo czujnik temperatury, ale jeszcze tydzien bede w gipsie i nie mam jak tego sprawdzić, a poza tym nie znam się na tym... Mam serwis kawy w miście, ale obłożony na najbliższe 2 miesiące, a poza tym nie mam jak sie dostac, bo moto w czesciach Smile

Prosze o pomoc, bo juz zaczynam powątpiewać w to wszystko...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniek600




Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: koszalin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:45, 09 Kwi 2014    Temat postu:
swiece i cewkofajki wygladaja ok, ale sprawdziles czy poza wygladem daja iskre? skad wogole wiesz ze nie pali na 1 cylinder? czym sie charakteryzowala praca po nagrzaniu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Backi




Dołączył: 09 Kwi 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:49, 09 Kwi 2014    Temat postu:
cewki sprawdzone przez miernik, swiece tylko wizualnie, niestety...

co do objawów, to przy przegazowaniu go/wkręceniuna obroty, słychać jakby "klekot" i cieżej mu sie wchodzi na obroty ... nie wiem jak to opisać, ale w samochodzie są takie objawy

Nie mam jak się za to zabrac ze wzgledu na złamana reke


Ostatnio zmieniony przez Backi dnia Śro 15:53, 09 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniek600




Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: koszalin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:56, 09 Kwi 2014    Temat postu:
to musisz zaczac od swiec, wizualnie to zadne sprawdzenie. mozliwe ze jedna swieca padla i nie daje iskry a wyglada jak pozostale. Sprawdz czy gdzies lewego powietrza nie lapie, moze wtryski rozlączyly sie na jakiejs obejmie z airboxem lub cylindrami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Backi




Dołączył: 09 Kwi 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:00, 09 Kwi 2014    Temat postu:
Dkrece swiece, założę bak i sprawdze jeszcze raz.
do tego musze sprawdzić czy jest ładowanie bo przypomniałem sobie, że coś słabo kręcił dzisiaj
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniek600




Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: koszalin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:03, 09 Kwi 2014    Temat postu:
sprawdz szczelnosc czy tego lewego powietrza nie ciagnie. gdyby nie palil na 1 cylinder to jedna rura wydechowa w kolektorze by sie mniej grzala, wiec mozesz odpalic i ostroznie podotykac to wykluczysz te swiece.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Backi




Dołączył: 09 Kwi 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:05, 09 Kwi 2014    Temat postu:
Ok dzieki za rade, gdyby ktos wpadł na cos innego to piszcie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:12, 09 Kwi 2014    Temat postu:
Backi napisał:
Dkrece swiece, założę bak i sprawdze jeszcze raz.
do tego musze sprawdzić czy jest ładowanie bo przypomniałem sobie, że coś słabo kręcił dzisiaj

Po co chcesz dokręcac świece ?? no chyba że w palcach ją przykręciłeś .
do odpalaniu aku nie ma znaczenia jak odpali , wtedy sprawdź ładowanie ,uszkodzony aku po czasie i tak uwali regulator ,
maniek600 dalej myśli że to gaźniki , nie myl wtrysków z throttle bodies , to inny element i nie ma takiej możliwości że coś się odpieło i rozłączyło chyba że silnik wypadł z ramy.
Nie pali na jeden gar.
- świeca nawala
- zatkany wtryskiwacz
- uwalona cefkofajka
- brak impulsu na cefke wtrysku lub cefkofajke ( ale to wykluczam !! )
Żeby się nie kosztować wymień 1 świece , nie pomoże ,zamień cefkofajki na inny cylinder i sprawdź czy to owy nie pali.
Podziękował.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Backi




Dołączył: 09 Kwi 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:19, 09 Kwi 2014    Temat postu:
napisałem 'dokrece' a chodziło mi ogólnie o wkręcenie bo mam je w domu Wink
Zastanawiam się czy od razu nie kupić kompletu świec (przeraża mnie późniejsza ponowna mordęka przy ich wykręcaniu)

Jutro się tym zajmę jak zwerbuje pomocnika Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniek600




Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: koszalin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:57, 09 Kwi 2014    Temat postu:
ostatnio mialem w cbr929 ze mi sie nie krecil na obroty mimo ze na jalowym rowno chodzil, dodawalem gazu a tu zamulal i jakbym trzymal dalej na gazie to by zgasl. okazalo sie ze airbox spadl z wtryskow z jednej strony, nie wiem czy to bylo bezposrednia przyczyna tej awarii, ale po zalozeniu poprawnie airboxow zaczal normalnie pracowac. mam dwie zetki w garazu 2004 i 2007 zadna nie jest na gaziorch bo takowych nie bylo w produkcji wiec doskonale wiem co z czym sie je, a przyklady podaje z wlasnej autopsji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartolm




Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:49, 10 Kwi 2014    Temat postu:
wymienialem u siebie ostatnio swiece, przejebana sprawa zewnetrzne to kwestia 5 minut ale te wewnatrz to wiele nerwow i gorzaly Smile polecam kilka przedłużek i przegubów, zeszlo mi ponad 3 godziny i jak masz jakiegos kumatego kumpla do pomocy to bierz klnalem na wlochow ale japonczycy przeszli samych siebie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Backi




Dołączył: 09 Kwi 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:54, 10 Kwi 2014    Temat postu:
Na szczescie mam młodego chłopaszka co mi pomógł bo jedną ręką nie ma szans tego robić...

ide dzisiaj odebrać świeczki i jesli nie bedzie padać to może uda mi sie je dzisiaj wkrecic i sprawdzic czy hula
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Backi




Dołączył: 09 Kwi 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:25, 11 Kwi 2014    Temat postu:
Po wymianie świec i zagrzaniu moto chodzi równo, przez co bardzo mi ulżyło!

Zastanawia mnie teraz natomiast rollgaz i pompka paliwa

co do pompki, czy na rezerwie bedzie ona piszczec?

rollgaz - po skreceniu go chodzi bardzo opornie jresli chodzi o powrot do stanu spoczynku... po skreceniu srobek tak tylko na styk jest lepiej, ale przeciez nie wypada jezdzic z loznymi, prawda? czy moze gdzies zaginal jakis element ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
flamaster
Znajomy



Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:09, 12 Kwi 2014    Temat postu:
Nie odbijanie rollgazu może być spowodowane źle poprowadzonymi linkami, lub jedna z linek jest do wymiany, mianowicie juz się przerywa przez co blokuje ją w pancerzu, lub brakiem smaru w linkach i pod manetką, lub ciężarek kierownicy styka się z manetką i ja ociera
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Backi




Dołączył: 09 Kwi 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:21, 12 Kwi 2014    Temat postu:
ciezarków jeszcze nie mam bo zmieniałem kierownice, ale obstawiam, ze bedzie to brak smarowania bo przed rozkreceniem było ok Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin