Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Kawasaki Z750 transformacja

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/Z750 S/Z750R/Z800
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiz
Znajomy



Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:06, 06 Kwi 2012    Temat postu: Kawasaki Z750 transformacja
Jakis czas temu pytalem sie o zawiasy do Zeta ktore daloby sie przeszczepic w miare bezproblemowo. Jak to na tym forum bywa odpowidzi nie uzyskalem. Moze gdybym pytal o paski na felgi odzew bylby wiekszy Smile Nie martwiac sie specjalnie postanowilem ogarnac temat wlasnymi silami. Plan jest na zainstalowanie zawiasu z GSX-R 1000 ewentualnie ZX10R (druga opcja jest preferowana ze wzgledu na nizsza wage calego zestawu). Dodatkowo bede instalowal wahacz z 636. Pomyslalem, ze wzorem naszych zachodnich kolegow uracze was fotorelacja z calego procesu przerobki. Dowiecie sie krok po kroku jak cala akcja przebiega, co trzeba dorobic, na co zwrocic uwage, co jest istotne a co mozna olac. No a na koniec wrazania z jazdy. W przyszlym tygodniu prawdopodobnie pierwsze proby z gixerowym przodem tak wiec badzcie czujni Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3068
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:21, 06 Kwi 2012    Temat postu:
Smile Super Smile Myślę , że jednym z powodu braku odpowiedzi na Twoje pytania był fakt , że nikt tego jeszcze nie próbował Wink Wiem natomiast , że można montować od 636 Wink
Ja natomiast planuje przemiany mojej "Z-ety" ale o tym dopiero w przyszłym roku Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2196
Przeczytał: 30 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:26, 06 Kwi 2012    Temat postu:
jakiś czas temu podawałem stronę w linkowni odnośnie zeta,
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3068
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:41, 06 Kwi 2012    Temat postu:
Wiem Smile mam nawet to dodane do ulubionych Wink Ale na tą chwilę kasy ( niestety ) brak Sad No i na "Z-et" zlot chcę troszeczkę uzbierać Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 6179
Przeczytał: 24 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:16, 06 Kwi 2012    Temat postu:
No to czekamy wiz co ci się uda ulepić Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:44, 06 Kwi 2012    Temat postu:
Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Wybacz Wiz Embarassed Embarassed Embarassed

Poprzednie pytanie było wyraźnie do mnie, a przez problemy z odczytywaniem wiadomości w tamtym czasie, Twój temat mi gdzieś umknął i wyszło że cie olałem Embarassed SORRY.

Oczywiście jeśli moje podpowiedzi będą przydatne możesz na nie liczyć.


Wracając do tematu zawieszenia to czy nie łatwiej byłoby zamontować od 636 ? Zawieszenie od GSXR jak i od ZX10 jest większej średnicy niż w Zecie, chodzi mi o średnicę osadzenia w dolnej półce, więc konieczna będzie wymiana półek.

Na różnych forach trafiłem na kilka fotorelacji ze zmiany przedniego jak i tylnego zawieszenia:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wiz
Znajomy



Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:54, 06 Kwi 2012    Temat postu:
Mariusz. 636 biore powaznie pod uwage ale.....mam na chacie komplet od gixera. Wazna jest tu definicja slowa "komplecik". Mianowicie sa to oczywiscie amory, obie polki i .... oba zaciski radialne. Tak wiec pozostaje powazne rozkminienie tematu kola. Nie ukrywam ze chcialbym oszczedzic sobie wymiany kola i jestem gotow ostro rzezbic z kolem z Z750 zeby je jednak jakos osadzic. Dodatkowo pojawia sie niewielki problem gornej polki, ktora to nie ma mocowania pod kiere gdyz w gsxr sa clip-ony. NIemniej jak uda sie zainstalowac kolo to poleczke sie ogarnie na szybkosci bez wiekszych zmartwien. Co do tylu to tez intensywnie mysle nad wahaczem z 636. Ponoc pasuje plug and play i jedyna roznica jest taka ze jest krotszy. Temat bede badal jak uwine sie z przodem.

No i oczywiscie nie ma pretensji za ten brak odpowiedzi. Czulem, ze cos Ci wypadlo a nie kierowala zlosliwosc Smile Byloby pysznie gdybys rzucal okiem na ten temat. Moze bede Cie niepokoil. Kto wie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
łysy
Świeżak



Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 5:49, 07 Kwi 2012    Temat postu:
mój zawias pochodzi z 636....niestety nie mam fotorelacji bo już takiego freaka dorwałem Very Happy
jedno jest pewne - w połączeniu ze zmienionymi heblami i pompą radialną robi niesły terror Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/Z750 S/Z750R/Z800 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin