Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Kody błędów FI
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukka81




Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:03, 11 Lip 2015
PRZENIESIONY
Nie 13:39, 12 Lip 2015    Temat postu: kontrolka Fi
witam
zalacza się migajaca kontrolka FI...blad 63, w zaleznosci od stylu jazdy wlacza się samoczynnie bez powodu (linki regulujące zawor motylkowy w wydechu przestają dzialac, po czym z powrotem się zalacza serwo(po lewej stronie, kolo baku pod plastykiem) i jest ok..kontrolka z fi gasnie)...brak odczowalnych roznic w prowadzeniu moto podczas tego zdarzenia...czy ktoś z Was to zaobserwowal w moto? 2007rok z 750
dzieki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pwL
Aktywny



Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:23, 12 Lip 2015
PRZENIESIONY
Nie 13:44, 12 Lip 2015    Temat postu:
bład 63 dotyczy exup mieniałeś wydech ? [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
housee




Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legionowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:08, 18 Paź 2015    Temat postu:
Może tutaj uda mi się wysępić odpowiedź na nurtujące mnie pytanie, mignął mi się błąd 33 mam małego zeta z 04, i wymieniony wydech na nie seryjny, nigdzie nie mogę namierzyć kabla od sondy czy w ogóle taki istnieje? Co mogę zrobić żeby się pozbyć tego błędu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
romek
Zaglądacz



Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Olecko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:49, 25 Mar 2016    Temat postu:
Witam.Potrzebuje pomocy.Wywala mi błąd nr. 62 w dużym Zecie z roku 2009.Po przetłumaczeniu wyszło- 62 nieprawidłowości w siłowniku zaworu przepustnicy,okablowanie otwarte lub zwarte(ECU zatrzymuje dopływ prądu do siłownika).Miał ktoś może taki problem? jak go usunąć? Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzesiekkk




Dołączył: 18 Kwi 2016
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:18, 22 Kwi 2016    Temat postu:
Jest problem. Niedawno kupiłem małego zeta '13. Miga czerwona kropka podczas jazdy. Bo wciśnięciu dłuższym przycisku mode pokazuje błąd 34. Wydech seria. Co z tym zrobić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gery73




Dołączył: 01 Gru 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:07, 03 Gru 2016    Temat postu: Błąd 35 wzmacniacz immobilaizera
Czy ktoś ma pomysł jak ogarnąć ten błąd - oczywiście moto nie odpala.

gery73
Powrót do góry
Zobacz profil autora
4kamil




Dołączył: 28 Mar 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:23, 28 Mar 2017    Temat postu:
Hej, mam z750r z 2012 roku i nie mam tego czerwonego kluczyka. Czy da się bez niego jakoś sprawdzić kod błędu ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:49, 28 Mar 2017    Temat postu:
A czy przypadkiem czerwone kluczyki to nie były dołączane do moto do 2010 roku? Nie jestem pewien jak z małym zetem, ale przy dużych Zetach świeższe roczniki po prostu nie mają czerwonego klucza - podobnie ma Yamah, Suzuki i Honda - czerwone były dla starszych modeli.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
4kamil




Dołączył: 28 Mar 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:13, 28 Mar 2017    Temat postu:
A da się odczytać samemu błedy tych nowszych rocznikach? Niestety sposób z pierwszego posta nie działa :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 5:57, 29 Mar 2017    Temat postu:
Wszystko zależy od moto. W Ducati np mam tryb serwisowy (bez żadnego kluczyka czerwonego) i tam zczytuję sobie kody błędów).

Japońce w nowych moto niestety tego nie montują, przynajmniej w Zetach się nie spotkałem. Z tego, co się orientuję musisz podpiąć pod kompa - tak jest przy SX. Jak jest przy małych Z - na 100% Ci nie powiem, sprawdź instrukcję i serwisówkę, jak tam nie znajdziesz żadnych informacji odnośnie zegarów i przejścia w tryb serwisowy, musisz podpiąć pod kompa Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
4kamil




Dołączył: 28 Mar 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:02, 29 Mar 2017    Temat postu:
W serwisówce jest napisane żeby nacisnąć przycisk mode i poźniej przytrzymać go przez 2 sek. powinien pojawić się kod błędu. Nie ma napisane nic na temat czerwonego kluczyka (może uważali że serwis domyślnie korzysta z czerownego). U mnie nestety nie pokazuje się ten kod błędu tylko miga dioda. Podjadę dzisiaj do jakiegoś serwisu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
woo20




Dołączył: 15 Lut 2018
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DUBLIN
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 4:50, 15 Lut 2018    Temat postu: szacun
dzieki kolego za kody niedawno kupilem z750 2008 i pare dni temu wyskoczyl blad w weekend mam wolne to obadam i napisze jak naprawie bload 63 tylko smieszne jest to za raz jest a raz nie ma odpalilem moto pod robata i byl jak sie zagrzal to go zgasilem trzymalem na prosto bo na nim siedzialem odpalilem i zniklo teraz jak znalazlem ta strone wyszedlem jeszcze przekrecilem kluczyk i znowu byl ale go nie prostowalem dziwne w piatek albop sobote zawioze go na service bo i tak trzeba zobacze co powiedza przy okazji mam nadzieje ze pomoze z linkami jak nie to trza bedzie zrobic przynajmniej wiem ze to nie w silniku cos tylko tlumik zaledwie jutro dalej nim smigne do roboty hehe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartex
Zaglądacz



Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:08, 09 Kwi 2018    Temat postu:
witam , ostatnio obudziłem zete ze snu zimowego,ale niestety padło mi aku. Jako że musialem tego samego dnia zabrac moto z miejsca garażowania do innego to odpalilem moto na kable (od auta). Jak moto juz chodzilo to odłączając kable przez przypadek dotknęły się dwie klemy powodując zwarcie i moto zgasło. Odpaliłem je ponownie bez problemu tyle ze już ze świecącą dioda FI podczas jazdy. Żadnych dziwnych rzeczy nie zauważylem,moto póki co odpala normalnie itp. ale chciałbym się pozbyć tego błedu. Próbowałem jedynie odpiąc aku na dłuższą chwilę (ładowałem aku) licząc, że błąd się zresetuje (może coś nie tak po tym zwarciu) no ale jednak dalej mi mruga podczas jazdy. Jakieś porady co jeszcze mogę zrobić? Motocykl to Kawasaki Z750 2010 , nie mam czerwonego kluczyka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BoBaN
Znajomy



Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:27, 26 Kwi 2018    Temat postu:
Panowie miałem taki problem, że obroty nie spadały mi do końca. Okazało się, że to przez zmianę wydechu. Mechanik nie miał pojęcia co zrobić z exupem, więc pobawił sie ustawieniami TPS (czujnika położenia przepustnicy) i zrobił tak, że obroty spadają do 1100rpm, ale bardzo ślamazarnie. Najprawdopodobniej winny będzi exup i teraz moje pytanie. Co mam z tym zrobić? Przywrócić fabryczne ustawienia TPS i zablokować exup w pozycji najbardziej otwartej czy kupować jakis exup eliminator? Co z linkami przy exupie, bo kompletnie sie w tym nie orientuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fazzie
Administrator



Dołączył: 17 Sty 2015
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław, Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:42, 26 Kwi 2018    Temat postu:
Nie wiem co mechanik grzebal z TPSem, ale jesli nie masz linek, a exup nie sypie bledami i jest w fabrycznym miejscu to raczej nie jest jego wina. Co do Exup eliminatora polecam go wykonac samemu, ewentualnie ktos sprzedawal kiedys za okolo 110zl takie eliminatory i to jest raczej totalny max za tego typu urzadzenie. A na pewno nie dalbym za to 200-300zl jak lataja po necie.
Trudno mi tez ogarnac co to moze byc za usterka. Ja ze swojej strony bym jednak exupa nie bral pod uwage. Mam juz 2gi wydech i exup dalej siedzi bez linek i nic mu sie nie dzieje.

Kilka razy po ostrzejszej jezdzie zdarzylo mi sie, ze obroty same wzrosly i to dosc wysoko i powoli schodzily, albo schodzily po przez lekka przygazowke. To podobno naturalny objaw.

Moze po prostu podmien TPS z innego i wtedy testuj, moze w nim jest problem. Sprawdz tez wedlug serwisowki wszystkie napiecia i rezystancje na tym czujniku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin