Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
luzy zacisku tarczy przód

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/Z750 S/Z750R/Z800
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kraszan




Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:28, 17 Kwi 2012    Temat postu: luzy zacisku tarczy przód
luzy na zacisku tarczy przy hamowaniu z 200km/h duże drgania kierownicy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tecmax
Moderator



Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/Sochaczew
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:42, 17 Kwi 2012    Temat postu:
no bo jak od 200 to PRZUT może drgać Twisted Evil Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1311
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:15, 18 Kwi 2012    Temat postu:
chyba koniec świata nadchodzi Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3073
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:42, 18 Kwi 2012    Temat postu:
Oj Smile nie czepiajcie się ortografii Wink Kraszan sprawdź dobrze grubość klocków i czy aby nie pogubiłeś blaszek (stabilizujących te klocki) Wink Piszesz o luzach na tarczy Sad Tam nie ma być prawa żadnych luzów Wink Jeżeli są na tarczy to znaczy , że ktoś źle się zabrał za wymianę tarczy hamulcowej albo coś nie tak z felgą Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kraszan




Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:07, 18 Kwi 2012    Temat postu:
jak to wygląda ,a na marginesie to przy 140km/h też drży , klocki mają jakieś 3,5 mm ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarcelT800
Stary wyga



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:39, 18 Kwi 2012    Temat postu:
Sprawdź śruby mocujące zacisk.
Jak przy 60 km/h nadal dzy możliwe że oponka jest do wymiany z przodu.
Jak wcześniej było wszystko ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kraszan




Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:16, 18 Kwi 2012    Temat postu:
Nie wiem nowy nabytek śruby są ok
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarcelT800
Stary wyga



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:49, 18 Kwi 2012    Temat postu:
Wiesz możesz mieć walnięte łożysko kierownicy.

Pytanie czy są :
-ciężarki kierownicy
-opona jest napompowana
-czy zacisk odbija z przodu ? po hamowaniu?
-czy układ hamulcowy nie jest zapowietrzony ?
-sprawdź czy wszystko jest proste lagi i felga
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:38, 18 Kwi 2012    Temat postu:
Jeśli drży kierownica i widać tzw. pływanie zacisku to krzywa jest tarcza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 6179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:22, 18 Kwi 2012    Temat postu:
Poprawiłem tytuł Shocked

Miałem ten sam problem.Wymieniłem krzywą tarczę i problem rozwiązany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kraszan




Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:01, 19 Kwi 2012    Temat postu:
czy można wymienić jedną tarcze czy cały komplet
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:22, 19 Kwi 2012    Temat postu:
No to i ja swoje pięć groszy wsadzę.:
Najczęstrzym problemem jest poprostu wadliwa opona z popękanym oplotem gdy dajemy na nią obciążenie poprzez wciśnięcie hamulca powastaje opona zaczyna jechać torem swoich krzywości co przenosi się na kierownicę i cały motocykl. Jednakże należy unieść przednie koło do góry (na moocyklu) jak nie masz podnośnika możesz to zrobić pasem transportowym unosząc moto za środek kierownicy w górę, kręciny kołem i patrzymy czy zacisk stoi w miejscu czy chodzi na śrubach mocujących jeśli chodzi (faluje w lewo i prawo) oznacza to krzywość tarczy. wystarczy wymienić te tarczę która jest krzywa nie musimy obu. Jeśli zacisk stoi i sie nie rusza wyklucza to krzywość tarczy ale w zacisku są dwie śruby, kóre są jednocześnie prowadnikami umożliwiającmi ruch zacisku bywa że one są zatarte lub krzywe jeśli one nie pracują odpowiednio możemy mieć właśnie takie efekty jak opisujesz. tarcze są nitowane mają prawo minimalnego luzu, zaciski maja po to prowadzące śruby (suwaki) żeby to niwelować.
posprawdzaj tarcze potem, suwaki, jeśli tu nic nie znajdziesz kup oponę badz pożycz od kogoś jakiś szrot na dwie trzy godzin na sprawdzenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 6179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:18, 21 Kwi 2012    Temat postu:
Podobny efekt jest przy hamowaniu z wyższych prędkości,gdy zamontujesz zbyt agresywne klocki,ale pewnie w twoim przypadku klocki nie są nowe?!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kraszan




Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:29, 30 Kwi 2012    Temat postu:
mam chyba żle wyważone koło czy odważniki mają być z jednej strony
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:21, 01 Maj 2012    Temat postu:
Odwazniki zaklada sie tam gdzie jest akurat potrzeba, ale wywazenie kola, jego prawidlowe napompowanie (na zimnych oponach) to najprostrze rzeczy ktore powinienes zrobic na poczatku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/Z750 S/Z750R/Z800 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin