Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
NAPĘD

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 16:59, 12 Sty 2010    Temat postu: NAPĘD
Witam.
Co możecie powiedzieć o napędzie RK ?
Powrót do góry
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:34, 12 Sty 2010    Temat postu:
Miałem Rk w mojej Hondzie CB750 SF, duzo nie pojezdzilem ale mysle ze narzekac nie ma na co. Kumpel kupuje tez naped tej firmy do Yamahy XJ600. Mysle ze rozsadny wybor za nieduze pieniadze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dealer




Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: grodzisk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:49, 12 Sty 2010    Temat postu:
jak cenowo sie on prezentuje?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 21:40, 12 Sty 2010    Temat postu: :
jeszcze nie znam dokładnych cen, ale kompletny napęd, olej i filtr oleju (Motul pół syntetyk) do tego płyn hamulcowy, wiąże się z wydatkiem około 1000 zł z robocizną, do tego regulacja zaworów, sam napęd jest około 200 zł tańszy od D.I.D.
Powrót do góry
gunter
Stary wyga



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 23 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:10, 12 Sty 2010    Temat postu:
No właśnie wiesz jak to jest, jak coś tańsze to gorsze. Nie mówie że niedobre ale jesli chodzi o napęd to nie warto oszczędzać...taka moja opinia. DID to sprawdzona firma, nasze Kawy mają troszke ponad 100 koników więc skazany byłby łańcuch o podwyższonej wytrzymałości np: VM X-ring super wzmocniony a najlepiej ZVM2 X-ring hiper wzmocniony ale to oczywiście większe wydatki. W zębatki też warto zainwestować, z tych czołowych to Sunstar i Renthal...JT też nie są najgorsze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 23:21, 12 Sty 2010    Temat postu: :
ok dzięki za info jutro podejmę decyzję ale przynajmniej wiem na co zwrócić uwagę
Powrót do góry
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:39, 12 Sty 2010    Temat postu:
Gunter ma rację, to mocne sprzęty i lepiej kupić mocniejszy napęd Wink Ja do dziś nie zapomnę jak zmienilem napęd w Zecie i jak wyjechałem to myślałem, ze dali mi nowe moto przez pomyłkę, japa mi się śmiała całą drogę do domu ze szczęścia Very Happy Zmieniłem cały, ponieważ tak się powinno robić, choć łańcuch i tylną zębatkę miałem OK ale przód był fatalny i chłopaki w serwisie Kawy powiedzieli, ze często w Zetach pada szybko przód i że może była taka seria w nowych modelach. Zobacze ile teraz wytrzyma razem ze Scottoiler'em.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin