Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Ogień z rury wydechowej
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
axl2
Zaglądacz



Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wodzisław Śląski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:06, 29 Sie 2015    Temat postu: Ogień z rury wydechowej
Witam,

Od kilku dniu zauważyłem zjawisko wydostającego się płomienia wraz z tzw. strzałem z rury wydechowej podczas redukcji biegów. Zmieniłem trochę styl jazdy na bardziej agresywny i w związku z tym pytanie: czy może to być powodem? Druga rzecz jaka przychodzi mi do głowy to przestawiony zapłon ale po za płomieniem i strzałem nie mam innych problem. Silnik pali na dotyk, pracuje płynnie. Robić coś z tym fantem czy tak to zostawić ? Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:12, 29 Sie 2015    Temat postu:
zmień motor albo styl jazdy
nie podałeś szczegółów do ogólnej wiadomości co masz , co zmieniłeś ect. ?
ale skoro wali płomieniami to normalnie jak na Moto GP/WSBK Wink
a tak propo :
co to za styl jazdy ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szakalo
Znajomy



Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:23, 29 Sie 2015    Temat postu:
moim zdaniem przekroczył magiczne 6tys obrotów Razz taki styl
kurde mój tylko kicha, prycha ale ognia jeszcze nie widziałem Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
axl2
Zaglądacz



Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wodzisław Śląski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:41, 29 Sie 2015    Temat postu:
Very Happy mały zet, tłumik z LEO ale mam ten wydech od początku i tak nie było. Jeżeli chodzi o styl to tak jak kolega napisał, można powiedzieć że zacząłem przekraczać 6tys obr w trochę szybszym tempie niż dawniej Wink Chodzi mi tylko o to czy coś z tym robić czy tak to zostawić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
woyyytek
Świeżak



Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:11, 29 Sie 2015    Temat postu:
Eeee tam. Ja mam ixila x55 i bez założonego db killera jest taki ogień z dupy że hoho. Coś pięknego oglądać te marchewy wieczorem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adam799
Zaglądacz



Dołączył: 29 Sie 2015
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:10, 30 Sie 2015    Temat postu:
Ogień z wydechu to zbyt bogata mieszanka paliwowa. Fajnie wygląda, ale szkodzi to silnikowi. Lepiej wyregulować tak jak ma być.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
woyyytek
Świeżak



Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:31, 30 Sie 2015    Temat postu:
Na wydechu akcesoryjnym jest to jak najbardziej możliwe. Wydech seryjny wytłumia wszystko dokładnie a spaliny w przelocie wydostają się praktycznie od razu to atmosfery. Wg mnie nie ma co regulować. Po co niszczyć coś co jest pièkne 
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:52, 30 Sie 2015    Temat postu:
adam799 napisał:
Ogień z wydechu to zbyt bogata mieszanka paliwowa.

nie do końca masz racje
autor nie podał jaki kolor ma ten ogień a to jest ważne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adam799
Zaglądacz



Dołączył: 29 Sie 2015
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:08, 30 Sie 2015    Temat postu:
Samo założenie przelotu bez regulacji to proszenie się o kłopoty - fakt, że spaliny szybko opuszczają silnik nie oznacza że to jest dobra rzecz - układ wydechowy to dzieło inżynierów, którzy dobrze obliczyli jaka powinna być prędkość spalin, jakie ciśnienie spalin na "wyjściu", jeśli je zmienisz wstawiając przelot bez regulacji temperatura na cylindrach może wzrosnąć i masz problem - z pozoru może być ok, ale długotrwałe efekty prawie na pewno nie będą dobre dla silnika. Ogień z wydechu oznacza że paliwo przedostało się do kolektorów, a tam na pewno nie powinno go być.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:26, 30 Sie 2015    Temat postu:
i tu się zgodzę choć wypowiedź znana jest wszystkim że inżyniery się pomylili jak projektowali,
ale nie tu jest problem ludzie co zmienili na akcesoryjne wydechy nie kazdemu wali ogień no co najwyżej dźwięk ... jest dla innych zmorą .
co do ognia z rury to autor zmienił styl jazdy( jednak za mało info żeby cos powiedzieć ) np.jazda na odcince też wywali ogień , wypadający zapłon , stan silnika , reg zaworów i inne , co do AFR to inna sprawa ale tu większość ma to w DUPIE Wink ... i po co się przejmować Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adam799
Zaglądacz



Dołączył: 29 Sie 2015
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:15, 30 Sie 2015    Temat postu:
Tak sobie tylko pisze Wink Pewnie sam bym się cieszył że wali mi ogień z rury jakbym miał przelotowy wydech Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
woyyytek
Świeżak



Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:36, 30 Sie 2015    Temat postu:
Ale ja to wszystko wiem. Mówię tylko że ładnie mi zionie ogniem mój ixil bez db killera. Z założonym nie ma mowy o takich wybrykach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gatou




Dołączył: 03 Gru 2014
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:08, 01 Wrz 2015    Temat postu:
Jakiego masz dokładnie ixilla ? Moja dwu rurka tylko pięknie buczy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
woyyytek
Świeżak



Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:02, 01 Wrz 2015    Temat postu:
X55
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gatou




Dołączył: 03 Gru 2014
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:01, 14 Wrz 2015    Temat postu:
Ja mam Ixil hyperlow, samą końcówkę. Wycinałeś kata ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin