Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Opór klamki sprzęgła
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pwL
Aktywny



Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:00, 15 Gru 2014    Temat postu: Opór klamki sprzęgła
Witam, chciałem zapytać jaki u was jest opór klamki sprzęgła po wciśnięciu ? U mnie po przeczyszczeniu linki wd40 (wypłyneło sporo syfu od strony silnika) potem wlaniu oleju do benzyny sthilowskiego, teraz chodzi troszkę lżej ale zbytnio różnicy nie zauważyłem i pytanie czy w zetkach ten opór klamki jest większy niż w innych motkach czy po prostu coś zrobiłem nie tak tylko zastanawiam się co Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nenek17




Dołączył: 21 Paź 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:14, 15 Gru 2014    Temat postu:
Ja u siebie w CBR mialem taka sytuacje, i bylo jak u Ciebie a co sie okazalo ? Że w niedalekiej przyszłości linka pękła Smile niestety zabralem się za smarowanie w tym momencie co Ty czyli jak uż był opór Smile linka u mnie już była rozwalona co powodowało opór, może u Ciebie jest tylko wiecej brudu Smile powodzenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:21, 17 Gru 2014    Temat postu:
W Z750 klamka powinna chodzic lekko na pewno nie tak jak hydrauliczna ale wciskanie nie powinno sprawiac problemu czy uzycia sily. Na pewno chodzila lezj od Z1000 ktory to nie ma regulacji pewnie dlatego, ze to sprzet dla twardzieli:D Moze zmien jej polozenie na kierownicy (lekko w dół) lub zobacz czy linka biegnie bez wiekszych załamań.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szakalo
Znajomy



Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:56, 17 Gru 2014    Temat postu:
potwierdzam! po przeczytaniu posta pwL nie mogłem się powstrzymać Razz Wd i olej w ruch Razz i faktycznie syf wyleciał ale tez czuje opór, jednak linka to linka zawsze można z tuningować na hydrauliczne, nawet gdzies na youtube widzialem zeta z klamką od jakiegoś sporta i mały słowniczek przy sprzegle
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pwL
Aktywny



Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:17, 18 Gru 2014    Temat postu:
Odpiąłem przy deklu i wypiąłem linkę z klamki ułożyłem ją w takim położeniu co jest przy zapiętej klamce no i chodzi lekko bez problemu suwa się w przód i w tył w pancerzu, nie wiem czy coś więcej można jeszcze zrobić może to tak ma być i już lżej się nie da Very Happy ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:58, 18 Gru 2014    Temat postu:
Trzeba sprawdzić:
1. porównać z innymi motocyklami najlepiej takimi samymi jak chodzi sprzęło jeśli u ciebie chodzi ciężej to sprawdzamy pokolei
2. czy linka sama w sobie chodzi luźno z tego co piszesz to tak
3. czy klamka sama w sobie chodzi luźno w każdej pozycji
4. czy linka nie przyciera gdzieś np w śrubunku regulacyjnym przy uchwycie klamki
4. czy trzpień od sprzęgła ten w karterze nie jest zatarty w nim żadko to się zdarza ale jak uszczelniacz jest słaby to się zdarza
5. jeśli wszystko jest oki a motocykl nie był kupiny w sanolnie to obstawiam iż prawdopodobne jest iż masz o jedną więcej przekładkę bądź tarcze sprzęgła często się z tym spotykałem wtedy sprzęgło ciężko pracuje Smile ot ciekawostka choć może to być problem np sprężyn pseudo sportowych bądź nieodpowiedniego złożenia sprzęgła
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bmxre
Świeżak



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kleczew
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:39, 18 Gru 2014    Temat postu:
u mnie w z1000 po czyszczeniu linki chodzi tak jak i przed, ten typ tak ma Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:50, 18 Gru 2014    Temat postu:
Akurat nie zgodzę się z przedmówcą,ponieważ zawsze po czyszczeniu/smarowaniu linki sprzęgła jest odczuwalna różnica "in plus"!

Prawdopodobnie każdy czyści/smaruje innymi specyfikami,stąd odmienne wrażenia. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pwL
Aktywny



Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:29, 18 Gru 2014    Temat postu:
Ja przeleciałem wd-40 i potem miałem tylko olej do benzyny do piły spalinowej stihla czerwonego może to tu leży problem może ten olej nie pomaga Very Happy ? Bo czytałem, że silnikowych się lać nie powinno bo gęsty jest i trzeba jakiś rzadki Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:13, 19 Gru 2014    Temat postu:
Gdzieś już pisałem na forum. Wink
Generalnie wystarczy olej pomieszać z benzą 50/50 i wlewając od góry pancerza,przesuwasz linkę od dołu (góra - dół) aż wszystko zleci,benza odparuje a olej zostaje,na koniec wycierasz syf i montujesz linkę.

U mnie lżej chodzi po takim zabiegu. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pwL
Aktywny



Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:17, 20 Gru 2014    Temat postu:
a więc spróbuje raz jeszcze najpierw dokładnie wypsikać ją wd40 a potem rozrobie 50/50 pb z olejem i zobaczę czy to coś zmieni Smile

Edit.
Spryskałem całą linkę wypłukałem potem rozrobiłem 50/50 olej z benzyną wpuściłem poczekałem aż wycieknie założyłem i ciągle to samo Very Happy linka chodzi lekko a więc lżej to już jej się nie da zrobić Very Happy Tutaj zrobiłem naciąg jaki mam przy klamce oraz luz 2-3 mm
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Antonioo
Zaglądacz



Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leszno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:18, 21 Gru 2014    Temat postu:
Ja mam to samo strasznie chodzi to sprzegło u mnie Surprised wyczepiłem linke to chodzi luźno, mi sie wydaje ze ten ślimak czy jak to tam jest winny pod deklem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bmxre
Świeżak



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kleczew
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:32, 21 Gru 2014    Temat postu:
mihoo, nie twiedzę, że nic nie daje bo zawsze jest coś lżej ale ogólnie ciężko chodzi samo w sobie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pwL
Aktywny



Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:34, 30 Sty 2015    Temat postu:
U mnie problem poniekąd się rozwiązał bo miałem nie tędy co trzeba przeprowadzoną linkę jak oglądałem filmy na yt to koło kierownicy przez kwadratowe oczko idzie instalacja od licznika lub świateł już nie pamiętam w koszulce i jeszcze idzie dodatkowo linka od sprzęgła właśnie tędy ja miałem puszczoną koło lewego golenia jakoś śmiesznie i ciasno się układała teraz chodzi chyba tak jak powinno Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drops144




Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz/okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:03, 16 Lip 2015    Temat postu:
Wczoraj wymieniłem linkę bo sprzęgło chodziło strasznie topornie , już przy zdemontowaniu starej nie dało się jej ruszyć w pancerzu Smile jak założyłem nową linkę to sprzęgło chodzi teraz jak masełko Smile polecam wymianę , za oryginalną linkę zapłaciłem 117zł z przesyłką Smile

Ostatnio zmieniony przez drops144 dnia Czw 9:03, 16 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin