Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Płyn chłodniczy.
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Niemjec
Świeżak



Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Orneta
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:28, 15 Wrz 2009    Temat postu: Płyn chłodniczy.
Czeka mnie wymiana płynu w chłodnicy i zastanawiam się co wlać Very Happy Mój wybór padł na DYNAGEL 2000 ale myśle też o motulu Motocool Factory Line troszkę droższy ale z przeznaczeniem typowo motocyklowym. Moto zimuje w nieogrzewanym garażu. A wy koledzy co lejecie i co polecacie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:31, 15 Wrz 2009    Temat postu:
Ja leje do kazdego motocykla zielone Borygo (do chlodnic aluminiowych), jak do tej pory wszystko jest ok i nie narzekam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 14:01, 15 Wrz 2009    Temat postu:
Witam.
Ja także leję zielone Borygo do chłodnicy i Patinium 4T ful syntetyk 10- W50 do sinika. Tanio i bardzo dobrze się spisuje.
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:08, 15 Wrz 2009    Temat postu:
Panowie a po co zmieniać płyn chłodniczy jeśli go nie ubywa? Tzn. w jaki sposób traci właściwości chłodzące Razz Bo olej rozumiem regularnie zmieniać ale co się dzieje z płynem chłodniczym?
Co ile km/lat zmieniacie?

Jacek, ja bym się bał olej Orlenu lać do sprzęta Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 22:41, 15 Wrz 2009    Temat postu:
ja zalałem ostatnio MOTOCOOL EXPERT. zobaczymy jak sie będzie sprawował (fakt, że drogi Sad)

a co do starzenia, to myslę, ze 3-4 lata i może tracić jakies swoje właściwości, jak wszystko z czasem.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 22:42, 15 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 6:47, 16 Wrz 2009    Temat postu:
Ja myślę że warto sprawdzić płyń pod katem temperatury zamarzania i jeśli wyjdzie ok to chyba nie mam sensu ruszać. Smile
Powrót do góry
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:30, 16 Wrz 2009    Temat postu:
No ja tam nie jeżdżę w zimie a sprzęt stoi w garażu więc w największe mrozy mam tam powyżej 0 st.C i zastanawiam się czy zmieniać ten płyn, bo niby to są grosze ale po co ruszać coś co jest dobre Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:16, 16 Wrz 2009    Temat postu:
Jak trzymasz w moto w takiej temperaturze to ja bym nie ruszal. Podjedz sobie na jakas stacje paliw i popros o tester do plynu, sprawdz temperature zamrzania i bedziesz wiedzial czy jest ok. Z tego co pamietam to powinien wytrzymywac do i 37 stponi ale pewny nie jestem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Niemjec
Świeżak



Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Orneta
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:02, 16 Wrz 2009    Temat postu:
Dzięki wszystkim za zainteresowanie i odpowiedzi. Kupiłem Dynagel 2000, słyszałem gdzieś ze im niższa temperatura zamarzania tym wyższa temperatura wrzenia. Więc myślę że Raz na jakiś czas warto wymienić płyn w całości bo napewno traci swoje właściwości.
I jeszcze pytanko gdzie się spuszcza w małej Zetce płyn?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:19, 16 Wrz 2009    Temat postu:
Do spuszczenia płynu chłodniczego służą dwie śrubki obie M6, jedna w pompie wody klucz 8mm, druga na wysokości pierwszego cylindra, ze kolankiem wydechowym, klucz 10mm, dobrze jest też spuścić płyn ze zbiorniczka wyrównawczego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Niemjec
Świeżak



Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Orneta
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:27, 18 Wrz 2009    Temat postu:
Dzięki Mariusz. Wszystkie Mariusze to fajne chłopaki Very Happy
A powiedzcie mi jeszcze jak sprawa wygląda ze ściąganiem zbiornika, dużo gimnastyki?
Pozdrawiam.
Mariusz Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:35, 18 Wrz 2009    Temat postu:
Przy zdejmowaniu zbiornika poza przewodami elektrycznymi pompy paliwa i czujnika poziomu może być nieco trudno rozłączyć złącze przewodu paliwowego. Pod zbiornikiem jest mało miejsca i żeby to rozłączyć trzeba trochę pokombinować. Radzę przed rozpięciem złącza wcisnąć pod nie jakąś szmatę, bo na pewno pocieknie paliwo. Problemy z montażem już były poruszane, ktoś z forumowiczów pisał, że łatwo jest źle poprowadzić przewód paliwowy i po dociśnięciu zbiornika ulega on załamaniu. Ja miałem inne zderzenie - niedociśnięte złącze spowodowało wyciek paliwa na rozgrzany silnik, szczęśliwie nic się nie stało. Trochę Cię straszę, ale myślę, że spokojnie sobie poradzisz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:46, 18 Wrz 2009    Temat postu:
Zdjecie tego przewodu to naprawde ciezka sprawa, trzeba odpowiednio scisnac koncowke przewodu. Najgorsze jest to ze tam jest tak malo miejsca, ewentualnie popros kogos zeby przytrzymal Ci bak to bedzie latwiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł
Świeżak



Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:41, 16 Lip 2010    Temat postu:
A co myślicie o K2 KULER i jeszcze jedno jest jakaś różnica miedzy płynem do samochodu i motoru
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:47, 16 Lip 2010    Temat postu:
Chyba różni się temperaturą wrzenia, w samochodach wentylator włącza się zwykle koło 95st.C a w Zecie przy około 105st.C. K2 Kuler lałem do samochodu i nie mam zastrzeżeń, no ale płyn chłodniczy to w końcu żaden cud chemii Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin