Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Problem z mocą

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 14:41, 25 Mar 2012    Temat postu: Problem z mocą
witam mam mała zetkę 2007.wczoraj bujałem sie po miescie i wszystko bylo ok do czasu kiedy nie wjechalem na obwodnice i nie rozpedzilem sie do 170wtedy moc zaczeła spadac , redukcja do 1 i znowu mogłem jechac ale przy 8tys obrotów znowu to samo.dzis zalałem do pełna i jest ok chyba.benzyny mialem 2 kreski bodajze jesli to ma jakis wplyw.dzieki za pomoc
Powrót do góry
Wierzba
Stary wyga



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:46, 25 Mar 2012    Temat postu:
Moze przewod paliwowy masz zagiety?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 21:28, 25 Mar 2012    Temat postu:
jakies pomysły jeszcze?
Powrót do góry
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:37, 25 Mar 2012    Temat postu:
ps ja miałem podobny efekt jak mi szmata do filtra powietrza wpadła
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:39, 25 Mar 2012    Temat postu:
syf w baku? sprawdź jak mówi poprzednik o przewodzie, drugie jak masz mało paliwa też może być objawem spadku mocy ,pompa nie podaje odpowiedniego ciśnienia ,zapowietrza się , nie patrz na wskaźnik od paliwa bo i tak potrafi oszukać,albo ch**we paliwo wlane miałeś.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dr-zgon




Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legionowo\Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:32, 26 Mar 2012    Temat postu: zanieczyszczony układ paliwowy
Miałem podobne objawy. do 8k obrotów wchodził bez problemy (co prawda tam mi się wydawało że bez problemy ale byłem świeżakiem i to były odczucia nowicjusza) jednak powyżej 10k obrotów nic, jakby silnika nie było, redukcja i wyrywał się do przodu. Myślałem ze może Zet jakiś zblokowany jest ale objawy nie pokrywały się z opisywanymi rodzajami blokad. Prawie cały sezon tak przejeździłem, bo w sumie na początek i tak nie potrzebowałem całej mocy.
W serwisie okazało się że przyczyną "niedomykanie" budzika obrotów jest zanieczyszczony układ paliwowy. Po wyczyszczeniu całkiem inna maszyna, idzie jak trzeba.

__________
Z750S 2005
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:19, 26 Mar 2012    Temat postu:
Taki przypadek już kiedyś był Sad No chyba , że został usunięty Sad Ja opisywałem taki problem . Z tym , że u mnie na 100 % to było zanieczyszczone paliwo . Po prostu zatankowałem paliwo zaraz po tym jak zostało ono dostarczone do stacji. Jest przy tym troszeczkę pracy Sad niestety Sad Musisz rozebrać zbiornik i tam w zbiorniku jest pompka a przy niej mały filtr paliwa . U mnie po rozebraniu go znajdowało się dosłownie parę kropelek jakiegoś płynu . Po usunięciu tego zanieczyszczenia , mój "Bike" odetchnął pełną piersią. Smile
Ja na na początku myślałem , że to coś z elektryką ale na szczęście to tylko zanieczyszczenie Smile Może i u Ciebie jest to samo Wink Zacznij od prostych rzeczy Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafarman
Aktywny



Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice

PostWysłany: Wto 23:09, 02 Paź 2012    Temat postu:
Słuchajcie, znajomy w er-6 ma podobny problem. Miał strasznie zapierniczony ten siatkowy filtr w zbiorniku. Wyjęliśmy , wypłukaliśmy w benzynie. Pomogło lekko ale to nie jest jeszcze to co było kiedyś. To na 100% wina tej siatki która jest niewymienialna, a kupować całą pompę to trochę wydatek. Macie jakiś sprawdzony środek chemiczny którego można by użyć do wyczyszczenia tej siatki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin