Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Problem z wchodzeniem na obroty
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cvajo24




Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:01, 05 Cze 2010    Temat postu: Problem z wchodzeniem na obroty
Witam

Pierwszy sezon jestem posiadaczem małego zeta 750 z 2006r. Jest to moje pierwsze moto. Ogólnie moto jest super. Jedyny problem jaki zauważyłem niedawno to jest problem z wchodzeniem na obroty, tzn przy odkręceniu manetki do końca obroty jakie pokazuje to max 6000-7000 jeżeli mu lekko odpuszczę i znowu dodam gazu to wejdzie wyżej ale nie do końca. Jak go zakupiłem to było wszystko ok, wkręcał się do końca na 13000. Właśnie na dniach mam wymienić filtr powietrza na nowy. Czy to może być przyczyną tych kłopotów?
Proszę o pomoc w tym temacie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:10, 05 Cze 2010    Temat postu:
U mnie ten problem występował, po wymianie świec sprawa ucichła Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:39, 07 Cze 2010    Temat postu:
To mogą być świece Wink Co do filtra powietrza aby było śmieszniej Smile to w serwisie otrzymałem informację , że nie ma sensu wymieniać go tak często Confused Może i dziwne ale prawdziwe Smile Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:11, 07 Cze 2010    Temat postu:
pitrak nie wiem czy takie prawdziwe, bo mi już dwóch mechaników w dwóch różnych serwisach powiedziało że w Zetach są stosunkowo małe filtry powietrza i należy wymieniać częściej niż co 36tys.km (tak mówi serwisówka). Nie wspomnę już że polskie drogi są często zakurzone dużo bardziej niż na zachodzie, bo u nas nie ma kto posprzątać po zimie piasku i żwiru.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:34, 07 Cze 2010    Temat postu:
Smile Masz rację bracie Smile Ale ja co roku sprawdzam filtr ( a mam "Z-eta" dopiero drugi rok ) i szczerze się przyznam , że filtr nie wygladał na zabrudzony Wink I mimo wszystko zawsze go staram się " przedmuchać " Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:45, 07 Cze 2010    Temat postu:
Tak, tak kontrola to podstawa, na pewno u jednych będzie się brudził szybciej u innych wolniej Smile Widzę że rozmawiamy ze sobą na dwóch forach naraz Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:29, 07 Cze 2010    Temat postu:
Zgadza się Smile he he he he Smile aby było śmieszniej nie pomyslałem o tym he he he he Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:47, 07 Cze 2010    Temat postu:
Dla tych ktorzy nie wiedza jak czysci sie oryginalny filtr powietrza mam mala porade. Strumien powietrza nalezy kierowac na te strone ktorą filtr skierowany jest do silnika. Wtedy zabrudzenia zostana wydmuchniete na zewnatrz filtra, gdy zrobimy odwrotnie to caly brud wbije sie w filtr i tylko pogorszymy sprawe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:00, 07 Cze 2010    Temat postu:
Cerb " Bracie " miło madrego posłuchać Smile Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cvajo24




Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:01, 07 Cze 2010    Temat postu: Problem z wchodzeniem na obroty
Świece wymieniałem niedawno i mam na nich nalatane koło 300 km. Czy możliwe aby po tak krótkim czasie padły?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:17, 07 Cze 2010    Temat postu:
Chyba nie ale jak masz pudelka od swiec to zobacz gdzie byly produkowane. Kiedys byla dsc glosna sprawa ze Made in Turkey byly wadliwe i szybko sie sypaly. Chodzi mi o swiece NGK.

Ostatnio zmieniony przez Cerb dnia Pon 20:19, 07 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cvajo24




Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:44, 07 Cze 2010    Temat postu:
Pudełka gdzieś jeszcze powinienem mieć. Jutro to sprawdzę. Dzięki za podpowiedź. Z czystej ciekawości wyjąłem dzisiaj filtr powietrza i sprawdzałem jak się zachowuje bez filtra i powiem szczerze że praktycznie za każdym razem wchodził normalnie na obroty do końca. Może nie będzie konieczna wymiana świec. A czyszczenie filtra nic nie daje. Założę nowy i dam znać co z tego wyszło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:49, 07 Cze 2010    Temat postu:
Trzeba pamiętać,że przy wymianie świec należy je później porządnie wygrzać!! Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cvajo24




Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:17, 17 Cze 2010    Temat postu:
Witam

Znalazłem co bolało mojego zeta. Po wymianie filtra powietrza, sprawdzeniu świec okazało się, że problem z obrotami związany był z zagiętym wężykiem od zbiornika paliwa do wtrysków. Widocznie przez to dostawał za mało paliwa i nie wchodził na pełne obroty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flaming
Zetofil



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:32, 17 Cze 2010    Temat postu:
Całe szczęście że to taka pierdołka Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin