Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Problem ze spalaniem...
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:25, 27 Maj 2012    Temat postu:
wysoczanin napisał:
avator co dalej?

dobra! jestem umówiony z mechanikiem na ustawienie zaworów, przepustnic, sprawdzenie czujnika przepustnicy i sondy lambda. kolo jest mechanikiem mistrza polski w moto, ale nie wiem w jakiej klasie i widać że się zna na rzeczy. mówił mi jedynie że nie da się w kawie wgrać innej mapy paliwa czy ustawić afr przez kompa, ewentualnie power commander lub coś w tym stylu.

sprawdź jeszcze świece, oraz Oxygen Sensor ( serw. FUEL SYSTEM (DFI) 3-19 str. 107 tu są podane wartości ) jaka ma oporność na zimno, wyglada na to że masz lambdę 1 V czyli jezeli wartość bliżej 1 V mieszanka bogata optymalna ok 0,50 V
a ogólnie przejrzyj cały dział z 3-78 FUEL SYSTEM (DFI) str 166
nie wiem jak w zetach po lifcie ale sprawdź kody błedów, może i nic nie wyświetla ale sprawdź daj znać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wysoczanin




Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OSW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:34, 29 Maj 2012    Temat postu:
ok. błędy sprawdzone i nie ma. świece i oxygen sensor dodany do check listy.
mechanik dopiero w lipcu więc trochę poczekamy na badanie;/ jeszcze jakieś pomysły co warto sprawdzić?

co do serwisówki to dzięki wielkie bo właśnie szukałem tych wartości;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:38, 05 Cze 2012    Temat postu:
wysoczanin napisał:
ok. właśnie wróciłem! diagnosta powiedział że mieszanka nie jest zbyt bogata, a w miarę dodawania gazu jeszcze ubożeje. czyli tak jak być powinno.
co dalej?????

no to skoro tak jest jak mówi diagnosta , to skąd ten smród paliwa? pozbyleś sie kata i smród napewno jest inny niż z katem, czy do odciny kopci na czarno? to w końcu jak dużo pali? ile ? świeca prawdę ci powie , wykręc i sprawdź.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wysoczanin




Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OSW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:01, 05 Cze 2012    Temat postu:
swiece i reszte rzeczy posprawdza mi mechanik. smierdziec moze inaczej bo 3 katalizatory zostaly wywalone i przelot sie mogl wypalac rowniez. a tak w ogole Avator myslalem o dodaniu jeszcze czegos do check listy;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:39, 06 Cze 2012    Temat postu:
wysoczanin napisał:
o dodaniu jeszcze czegos do check listy;)

czujnik temp
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:01, 08 Cze 2012    Temat postu:
Jezu kochany że mariusz jeszcze tego tematu nie zauważył.
panowie spalanie 10l. jest moim zdaniem jak najbardziej normalne przy takich modyfikacjach jakich kolega dokonał.

Po pierwsze:
motocykl pali malo dopuki nie ingerujemy w kwestie mieszankowe poprzez zmiany techniczne.

brak katalizatora +1l.
filtr K&N +1l.
brak zestrojenia na komuterze poprzez power comander map ze zmianami +2l.

i stąd mamy tą różnice w spalaniu mi tez pali około 10-11l. od kiedy dokonalem zmian w tlumikach wymieniłem filtr dałem nowe świece i wyregulowełem zawory

jedyne co cię poratuje to power camander bądz inny computer który posiada bezpośrenią zmianę map paliwowych poprzek jedno kliknięcie, bardzo dobry mechanik który zestroi ci moto z modyfikacjami ustawi trzy mapy eco, normal, hard. na eco powinieneś mieć znowu wymażone spalanie 5-6l. na normal około 8-9l. na hard spali tyle ile wlejesz.
takie jest moje zdanie. ps poczekaj aż mariusz się wypowie on będzie w tym wszystkim najmądrzejszy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin