Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Przeróbka Z750 '08 na Z750S

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fv
Gość






PostWysłany: Wto 12:55, 10 Cze 2008    Temat postu: Przeróbka Z750 '08 na Z750S
Witajcie!

Zastanawiam sie, czy istnieje możliwość przerobienia Z750 '08 w sposób następujący:

1. założenie pełnej owiewki z modelu S (chyba że jakaś duża szyba coś pomoże bez znaczącego wpływu na prowadzenie się motocykla)
2. zamontowanie rączek dla pasażera (wywiercenie dziur w plastiku)
3. założenie kanapy z modelu S lub akcesoryjnej ale nadal jednoczęściowej - do turystyki. Ewentualnie kanapa dwuczęściowa ale po prostu miększa

Stelaż pod kufry już widziałem że jest.

Pytam o możliwość w sensie takim czy rama nie jest gdzieś za krótka albo zbyt słaba w modelu naked. Doświadczona w tuningu firma chyba da radę wtedy?

Będę wdzięczny za Wasze opinie.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 17:57, 10 Cze 2008    Temat postu:
Ja sadze, ze lepiej i taniej byloby kupic model "S". Tylko ze nowych zetow nie ma esek, ale pewnie niedlugo wyjda, a starszy model mozesz miec np rocznik 2006 i zle bedzie?
Powrót do góry
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:31, 10 Cze 2008    Temat postu:
Tez radzilbym kupic po prostu uzywke wersji S, wiem ze nastawiasz sie na nowego sprzeta ale latwiej bedzie poszukac czegos z ostatniego roku produkcji i w idealnym stanie. Za kase ktora bys wylozyl na nowego bez problemu sobie tego Zeta uzbroisz do turystki i jeszcze sporo zostanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anuh-Z1000
Aktywny



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:24, 10 Cze 2008    Temat postu:
a ty masz juz tego z750 czy tylko tak pytasz? bo jesli go masz to bez sensu jest zamiana, wedlud mnie wszystko jest do zrobienia Smile tyle ze ta raczka pasazera przymatowana do plastiku poprzez zrobienie dziurki moze byc za slaba ale moze i turystyka jest inna od zapierdalania Razz moj pasazer by ja wyrwal na pierwszych swiatlach razem z tym plasticzkiem Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:23, 10 Cze 2008    Temat postu:
Zreszta tam chyba nie ma takiej raczki gdzie przykrecic, jezeli do plastiku to za chiny sie nie utrzyma a jezeli do ramy to potrzeba bedzie kowala lub spawacza-akrobate zeby cos wymodzil.

Ostatnio zmieniony przez Cerb dnia Wto 23:24, 10 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fv
Gość






PostWysłany: Śro 7:55, 11 Cze 2008    Temat postu:
Uparłem się na nowego Zeta bo zależy mi na ABS (wiem, że przeceniane ale w deszczu po mieście w listopadzie może się przydać). Nowy motocykl to również pewność tego co się dostaje - mała szansa trafienia na minę.

Przeróbka nie jest kwestią ceny - przecież mógłbym kupić np. nowego Horneta z kanapą turystyczną i rączkami - nie o to chodzi. Chodzi o to, żeby nowego zeta stuningować aby był wygodniejszy ;-)

Rączki planowałem zamocować do ramy zadupka - i to wcale nie u kowala ale np. w PJP Motocykle. Oni tam robią cuda, nawet owiewkę do GS 500 umieją zamontować z wersji F. To zresztą dosyć proste, trzeba tylko chwilkę pomyśleć. Zresztą pewnie rączki od wersji S będą pasować ;-)

Najbardziej martwi mnie owiewka/szybka. Na tym zecie wieje jak diabli i boję się, że szybka nie starczy. Z drugiej strony teraz robię swoim GS 500 z szybką przebiegi ponad 400km dziennie a zet jest znacznie lepszy bo się nie męczy i nie wyje z rozpaczy ;-)
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 8:36, 11 Cze 2008    Temat postu:
ztcw to poprzednie zety wychodzily z absem, bo jak kupowalem swojegu mialem do wyboru wersje z abs:), poza tym z nakeda tez mozna zrobic wygodny pojazd, kup jakas kanape np corbina, akcesoryjna szybe i bedzie. a jakbys chcial zakladac raczki od esa to albo cala dupe musisz zmienac albo jakis stelaz wymyslec zeby ich nie uwalic
wg mnie zabawa nie warta swieczki bo psujesz linie fajnego motocykla
Powrót do góry
Anuh-Z1000
Aktywny



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:09, 11 Cze 2008    Temat postu:
w PJP robia cuda to fakt znam ich.poczujesz na pewno roznice miedzy GS a Z750 & 1/2s Wink jestes kurierem ze tyle smigasz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:36, 11 Cze 2008    Temat postu:
fv napisał:
i to wcale nie u kowala ale np. w PJP Motocykle. Oni tam robią cuda

Ale kazdy kto para sie gieciem rurek, robieniem gmoli, stelazy itp to po prostu kowal, niekoniecznie z wyksztalcenia ale to robota typowa kowalska.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fv
Gość






PostWysłany: Czw 10:48, 12 Cze 2008    Temat postu:
Anuh-Z1000 napisał:
w PJP robia cuda to fakt znam ich.poczujesz na pewno roznice miedzy GS a Z750 & 1/2s ;) jestes kurierem ze tyle smigasz?

Ach, źle się wyraziłem. Powinno być: "zdażały mi się wycieczki nawet po 400km dziennie" ;-) W sensie przeloty typu Wawa-Kielce-Lublin-Wawa.
Ot tak, krajoznawczo.

Znalazłem stelaże pod miękkie sakwy - robi je givi (linka nie wkleję bo nie jestem zarejestrowany).

Szybek jest multum, są nawet dostępne bardzo duże.

Rączki wejdą na pewno, nawet jeśli przerobili ramę.

Pozostaje kwestia siodła - ale jestem dobrej myśli. Do Z750 robi się masę akcesoriów. Większość pasuje do modelu 04-06 ale jest jednak sporo do 07-08.

Chciałem jeszcze przetestować Hondę Hornet ale niestety nie ma egzemplarza testowego - chyba że dla dziennikarzy. A w Kawasaki sami namawiają do testów, częstują kawą i ciasteczkami. Cóż, ...
Powrót do góry
Anuh-Z1000
Aktywny



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:20, 12 Cze 2008    Temat postu:
fv napisał:
Rączki wejdą na pewno, nawet jeśli przerobili ramę.


o czym tu mowisz?

Wyedytowalem posta i wstawilem do niego cytat - Cerb
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fv
Gość






PostWysłany: Pon 8:49, 16 Cze 2008    Temat postu:
Anuh-Z1000 napisał:
fv napisał:
Rączki wejdą na pewno, nawet jeśli przerobili ramę.


o czym tu mowisz?


Chodziło mi o montaż rączek pasażera na stelażu zadupka. W seryjnym Z750 ich nie ma a były w 750S.
Powrót do góry
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:51, 16 Cze 2008    Temat postu:
Tak sie zastanawiam czy beda pasowac bo jezeli myslisz o nowym modelu Z750 to on sie bardzo rozni od starego Zeta, inny ksztalt zadupka a moze i stelaza. Pewnie wyjdzie na to ze lepiej bedzie zamntowac stelaz do kufrow i uzywac go jako uchwytu dla pasazera.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin