Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Spadek mocy mały Z 2004

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wneku321




Dołączył: 16 Kwi 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:34, 18 Kwi 2016    Temat postu: Spadek mocy mały Z 2004
Witam

Mam taki problem od jakiegoś czasu wydaje mi się że zaczęło się po zimie ale może wcześniej moto stracił na mocy szczególnie odczuwalne od połowy zakresu w górę. Pod koniec sezonu wymieniony olej świece. Tydzień temu filtr powietrza. Dzisiaj zamieniłem sie z kuzynem na moto też ma małego zeta i jego ciągnie nieporównywalnie lepiej z mojego odczucia w całym zakresie. Wtedy kiedy zet powinien się wkręcić moj zachowuje sie jak by brakowało paliwa albo powietrza. Moze ktoś miał podobny przypadek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
QuCyk
Zaglądacz



Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:39, 19 Kwi 2016    Temat postu:
Kiedy były robione zawory i synchro przepustnic?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:05, 19 Kwi 2016    Temat postu: Re: Spadek mocy mały Z 2004
wneku321 napisał:
...................... zachowuje sie jak by brakowało paliwa albo powietrza. ..........

Ja miałem coś takiego w Z 750 S jak zatankowałem kiepskie paliwo Sad to znaczy zatankowałem paliwo za raz po tym jak zostało ono zalane do stacji paliw Sad mechanik powiedział mi , że filterek pompki paliwowej ( tej w zbiorniku) był mocno zabrudzony i dziwił się , że motocykl odpalał Wink Po wyczyszczeniu tego filterka objaw jaki opisujesz zniknął Smile ale tak było u mnie Rolling Eyes Twój przypadek może być podobny Smile sprawdź najprostrze rzeczy a potem to już tylko mechanik Sad Cool


Ostatnio zmieniony przez pitrak dnia Wto 8:05, 19 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wneku321




Dołączył: 16 Kwi 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:11, 19 Kwi 2016    Temat postu:
od kiedy go mam jakieś 2 lata nie były robione i synchro przepustnic też nie. Wcześniej nie wiem kiedy i czy były moto ma 35 tyś
Sprawdzić pompki nie zaszkodzi ten filterek jest gdzieś na wierzchu jak wyjmę pompę czy jeszcze ja trzeba rozbierać ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:25, 19 Kwi 2016    Temat postu:
Niestety nie jest na wierzchu Sad musisz zlać paliwo i od spodu wyjąć pompkę paliwa Sad tam przy nim jest właśnie filterek Sad Temat był już poruszany na forum i były przedstawiane schematy Smile Poszukaj Wink
Np. :
http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z1000-z1000sx,11/jak-rozebrac-pompe-paliwa,11474.html
http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z750-z750-s-z750r-z800,16/pompa-paliwa,11362.html
No i ewentualnie serwisówka [link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieję , że choć trochę pomogłem Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
QuCyk
Zaglądacz



Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:37, 19 Kwi 2016    Temat postu:
Tak jak koledzy mówią, sprawdź najpierw najprostsze rzeczy.

Co do zaworów to generalnie kontrola powinna być co 24k km. A kawa podobno ma tendencję do zmniejszania luzów, więc stuków można nie usłyszeć nawet.

U mnie np. okazało się, że przy 24k km luzy zaworowe na wydechu są wszystkie poniżej minimum i to znacznie. Objaw jest o tyle niebezpieczny, ze zawory nie domykają się i spada delikatnie kompresja w cylindrach. A co gorsza zawory są wypalane od środka. Nie wiem tylko czy we wszystkich kawach tak jest, ale z tego co forum czytałem to kilka osób właśnie pisało o tendencji spadkowej luzów.

Jak wymienione przez kolegów zabiegi nie pomogą to dla świętego spokoju zmierzyłbym te zaworki, dzień roboty, ale przynajmniej spokojna rozczochrana Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wneku321




Dołączył: 16 Kwi 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 5:17, 20 Kwi 2016    Temat postu:
Dzieki za pomoc sprawdzę tą pompkę w baku jak nie to podjadę na regulacje i synchro. zobaczymy czy moc wróci. A czy od zaworów i synch. przepustnic może być odczuwalny taki spadek mocy ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:50, 21 Kwi 2016    Temat postu:
Synchro i zawory TAK Sad jest efekt taki jakby "chciał a nie mógł" Sad filtr w pompce to efekt taki , że idzie pięknie i nagle albo przerywa albo przestaje wchodzić dalej na obroty mimo reakcji na "przepustnicę" (manetkę) Sad jakby nagle zabrakło paliwa Sad

Ostatnio zmieniony przez pitrak dnia Czw 9:51, 21 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wneku321




Dołączył: 16 Kwi 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:46, 23 Kwi 2016    Temat postu:
Tak myślę że już chyba wszystko jasne bak zdjęty pompę rozebrałem przeczyściłem filtr nie był aż taki brudny lekko przybrudzony. wszystko zmontowałem i Lipa. moto wkręca się tylko do 7 8 tyś i koniec jakby go przycinało, na jałowym wkręca się trochę wyżej a jak jade to 7,8 tyś.

rozebrałem wszystko 2 raz żeby nie było sprawdziłem wszystko 2 razy jeszcze raz przeczyściłem i po odpaleniu wydawało że jest ok po jezdzie próbnej dalej tak samo. Jutro przekładam bak od kuzyna żeby zobaczyć czy to na 100 pompa czy może to zbieg okoliczności.
Jak pisałeś wcześniej właśnie takie mam objawy ale wszystko jest czyste i posprawdzane w zbiorniku może pompa umiera. wrzucam filmik jak moto się zachowuje
https://www.youtube.com/watch?v=4_NB4ne4Fd4


widać jak staje na 8 9 tyś a rośnie jak odpuszczam manetkę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wneku321




Dołączył: 16 Kwi 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:41, 24 Kwi 2016    Temat postu:
Zbiornik zamieniony!! nie ten motocykl nie ma porównania teraz już wiem że juz pod koniec sezonu pompa się kończyła. Zamówiona Nowa (używana). tak że problem raczej rozwiązany
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:33, 26 Kwi 2016    Temat postu:
Very Happy Dobrze , że doszedłeś do przyczyny i dzięki za info Smile na 100 % przyda się dla potomnych Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xmaly




Dołączył: 17 Lut 2014
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LLB

PostWysłany: Pon 17:03, 02 Maj 2016    Temat postu:
I ja zmieniłem pompę. Pytanie czy powinno być ją słychać jak pracuje lekko świszczy, po dodaniu gazu milknie nic nie słychać, czy to zawór przelewowy ? W mojej starej nie było nic słychać miała ona trochę inną konstrukcje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin