Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Sprzęgło - objawy/wymiana
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:58, 02 Mar 2011    Temat postu:
Jak nie zdejmiesz tego cięgna od linki to nie dasz rady, ja chyba tak miałem. Chyba, że to masz zdjęte, ten bolec wchodzi w drugi i za cholerę nie zejdzie.

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez AdamFilip dnia Czw 0:03, 03 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomo
Stary wyga



Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:26, 03 Mar 2011    Temat postu:
A widzisz może być to przyczyna moich wkurwień, to cięgno tylko poluzowałem ale nie wyciągałem. Spróbuję pogmyrać ! dzięki Adam!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 4:51, 03 Mar 2011    Temat postu:
tomo napisał:
A widzisz może być to przyczyna moich wkurwień, to cięgno tylko poluzowałem ale nie wyciągałem. Spróbuję pogmyrać ! dzięki Adam!


Z tego co pamiętam trzeba je obrócić chyba Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomo
Stary wyga



Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:25, 05 Mar 2011    Temat postu:
No więc panowie dzisiaj tak jak mówiłem dorwałem się do sprzęgła. Tak jak mówiłeś Adam z tym cięgnem. Musiałem zdjąć linkę sprzęgła z klamki. Wtedy wszystko praktycznie samo zeszło. Poniżej pokazuję zdjęcia z tej OPERACJI Wink Zaniepokoił mnie fakt że przy deklu nie było ani silikonu ani uszczelki, co może świadczyć że poprzedni właściciel czyli jakiś italiano spod Neapolu przerabiał już taki temat.


[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tarcze są sfajczone, a skoro tarcze w dupę to też sprężyny do wymiany. Pozytyw jest taki że przekładki nie wyglądają źle i chyba są w porządku, więc odpada mi koszt zakupu przekładek Smile


Po niedzieli zamawiam tarcze i sprężyny to wrzucę jakiegoś tutoriala bo nie wygląda to na trudną sprawę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:50, 05 Mar 2011    Temat postu:
Tak ku przypomnieniu, tarczki jak będziesz zakladal namocz w oleju. Mariusz mi tak radził. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OxBown
Bywalec



Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:30, 06 Mar 2011    Temat postu:
drugie zdjecie to na deklu nie ma uszczelki bo wyglada jakby byla. klucz dynanometryczny i niebieski plyn antyodkrecacz z leroya za 15zl.

wogole zastanawiam sie dlaczego u Ciebie wszystko takie czarne jest. i tarcze i przekladki.


Ostatnio zmieniony przez OxBown dnia Nie 21:34, 06 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomo
Stary wyga



Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:38, 07 Mar 2011    Temat postu:
OxBown napisał:
drugie zdjecie to na deklu nie ma uszczelki bo wyglada jakby byla. klucz dynanometryczny i niebieski plyn antyodkrecacz z leroya za 15zl.

wogole zastanawiam sie dlaczego u Ciebie wszystko takie czarne jest. i tarcze i przekladki.


Ojciec mi na to też zwrócił uwagę dlaczego to takie czarne wszystko. Podczas jazd nic nie wskazywało na to aby coś było źle, jedynie dwukrotnie przy zmianie biegu z 5 na 6 było czuć przez sekundę ślizganie. Myślałem że źle operuję klamką sprzęgła podczas zmiany biegów, ale to było ewidentne ślizganie. Sprawdzę dzisiaj dokładnie te przekładki i zabieram się do wymiany chyba.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:58, 07 Mar 2011    Temat postu:
Dokladnie takie same miałem objawy, z 5 na 6 i po wymianie tarcz i przekładek ustąpiło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:57, 07 Mar 2011    Temat postu:
No i d...a fotki zrobione ale czasu aby je wstawić to już nie miałem Evil or Very Mad

Tomo sprawę załatwił Wink jednak gdyby się miała moja fotorelacja z wymiany sprzęgła w Z1000 przydać to piszcie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:45, 08 Mar 2011    Temat postu:
Mariusz wstawiaj fotosy,zawsze dla porównania będzie między dużym a małym Zeciszem.
Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomo
Stary wyga



Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:43, 15 Mar 2011    Temat postu:
Pany przyszło mi już prawie wszystko co pozamawiałem. Ekspresowa wysyłka, bo zamawiałem tarcze sprzęgła wczoraj w select-shop.pl oraz filtr oleju, uszczelkę i kilka gadżetów w larssonie - jakież moje było zdziwienie na widok kuriera GLS z dwiema paczkami na moje nazwisko Smile banan nie schodzi mi z buzi. Czekam jeszcze na olej, myślę że jutro się pojawi i zabieram się do roboty Smile

Powiedzcie mi jak to jest z tymi tarczami, bo znowu widzę że ile użytkowników tyle opinii na temat moczenia tarcz w oleju. Będąc dzisiaj w salonie Kawasaki w Krakowie tak z dupy zacząłem rozmawiać z jednym ze sprzedawców i mówił że to bzdura, trochę z nim powymieniałem poglądów i w końcu facet zawołał mechanika i ten potwierdził jego wersję że maczanie tarcz sprzęgłowych to wnoszenie drzewa do lasu bo bez pałowania po założeniu one i tak same się "namoczą" i dotra że się tak wyrażę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomo
Stary wyga



Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:54, 30 Mar 2011    Temat postu:
I po wymianie!

Wymiana bułka z masłem. Gdy wyjechałem z garażu cieszyłem się jak dziecko WinkWink


Sezon rozpoczęty ahhh ! Wink)

Szerokości wszystkim ! Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tallusek




Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:37, 16 Lut 2014
PRZENIESIONY
Pon 10:53, 17 Lut 2014    Temat postu: Wymiana Sprzęgła w zecie.
Witam wszystkich. Biorę się za wymianę tarczek sprzęgłowych w zecie z 2004 roku. I zastanawiam się czy wycięcia na zewnątrz tarczek mają jakieś znaczenie tzn. czy musza być ustawione w jednej lini nacięciami czy też jak wsadze tarczkę do kosza sprzęgłowego jest bez znaczenia i jedyna rzecz o ktorej muszę pamiętać to odpowiednie ustawienie ostatniej tarczki. I kolejne pytanie czy te x2 piescienie które mają znajdować sie w koszu sprzęgłowym muszą być na samym jego końcu przed tarczkami? Z góry dzięki za odpowiedzi i mam nadzieje że mnie wszyscy zrozumieli Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:13, 17 Lut 2014
PRZENIESIONY
Pon 10:55, 17 Lut 2014    Temat postu:
podobnie jak w 1000
a jak masz niepewność to odsyłam do serwisówki roz. 6 clutch
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziii




Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:33, 02 Maj 2014    Temat postu:
Panowie z racji tego że tematów jest sporo nie chcę zakładać nowego i dlatego spytam tutaj : Ostatnio zauważyłem w moim z 750 coś dziwnego. Ciężej wchodzą biegi, przy wrzucaniu pierwszego biegu ładnie szczeli ( głośno słychać ) i mocno szarpnie do przodu parę cm. Druga sprawa to że jadę 1,2,3 .... i później redukcja przegazówka schodze do pierwszego biegu obroty nie spadają a moto chcę jechać dalej i wtedy mocno musze wcisnąć hamulec żeby wychamować ale gydbym puścił to moto po mimo wciśnietego sprzęgła chciałby delikatnie jechać dalej ;/

i teraz pytanie o co kaman ?


przeszukałem forum ale nic podobnego nie znalazłem


dodam że z wrzucaniem i redukcją biegów zero problemów Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin