Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Sprzęgło - objawy/wymiana
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gunter
Stary wyga



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 23 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:22, 07 Lip 2008    Temat postu: Sprzęgło - objawy/wymiana
No właśnie...zakupiłem klamoty do mojego sprzęgła nie zasięgając opini na ten temat. Postaram sie naświetlić troszkę...co u mnie się dzieje. Zauważyłem w moim moto coś niepokojącego i zdarzyło się to 2 może 3 razy. Otóż (na 2 lub 3 biegu przy średnich obrotach) przy nagłym odkręceniu manetki silnik wchodzi na wysokie obroty lecz mam wrażenie, jakby przez moment nie ciągnął. Czy jest możliwe by przy takich manewrach opona straciła przyczepność? Dodam, iż opona nie jest zużyta. Do tego coraz trudniej mi redukowac biegi...regulacje na kierownicy nic nie pomagają. Czy to początki końca sprzęgła? Bardzo proszę o opinie w tym temacie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marian_kozaky
Bywalec



Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twierdza Modlin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:10, 07 Lip 2008    Temat postu:
Faktycznie objawy przypominaja problem ze slizgajacym sie sprzeglem. Napisz jeszcze jaki przebieg ma twoja Kawa?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gunter
Stary wyga



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 23 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:24, 07 Lip 2008    Temat postu:
25 tys mil...czyli jakies 40 tys km.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:48, 07 Lip 2008    Temat postu:
No to by bylo nawet w sam raz na wymiane sprzegla. Objawy o ktorych piszesz mialem przy CB750 z tym ze to slabszy motocykl i tam nie bylo to az tak odczuwalne. Najczesciej slizgannie tarcz dawalo o sobie znac w czasie ruszania i zdecydowanego odkrecenia gazu, a w czasie normalnej jazdy rzadko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 19:50, 07 Lip 2008    Temat postu:
Wygląda to na zużycie tarcz i przekładek sprzęgłowych ale również może być to problem nieodpowiedniego oleju. Napisz na jakim oleju jeździsz.
Powrót do góry
gunter
Stary wyga



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 23 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:02, 07 Lip 2008    Temat postu:
Motul 5100 10W/40 ...w jaki sposób zużywaja się przekładki sprzęgłowe?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 7:19, 08 Lip 2008    Temat postu:
Olej stosujesz jak najbardziej prawidłowy więc napewno nie jest przyczyną ślizgania się sprzęgła. Co do przekładek, to też nie dotyczy Cię ten problem, bo w Twoim sprzęcie nie występują. Jeżeli opisywana przez Ciebie usterka będzie występować coraz częściej, to ewidentnie będą to zużyte tarcze sprzęgłowe. Jak będziesz je wymieniał, koniecznie sprawdź sprężyny dociskowe (czy są równe) oraz kosz sprzęgłowy. A najlepiej podjedź do mnie, to na miejscu określę co dolega Twojemu sprzętowi Smile
Powrót do góry
gunter
Stary wyga



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 23 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:00, 08 Lip 2008    Temat postu:
Właśnie zakupilem komplet tarcz i sprężyn sprzęgłowych. Pojeżdze jeszcze trochę na tym sprzęgle...tak jak mówisz, jeśli będzie się to częściej powtarzać...zciągne dekiel i zobacze co tam siedzi. Bardzo dziękuje za pomoc, kto wie, może wybiore sie do Ciebie? A tak na marginesie...jestes mechanikiem? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 19:40, 08 Lip 2008    Temat postu:
Prawdopodobnie w przyszłym tygodniu będe w interesach w Inowrocławiu na swoim zecie, to możemy się spotkać i luknę na to sprzęgiełko. Jak dasz radę wcześniej wpaść do mnie, to oczywiście zapraszam. Jeżeli chodzi o Twoje pytanie, to mam między innymi mały serwis ale głównie moją specializacją są quady. Motocykle serwisuję tylko dla przyjaciół i znajomych Smile Oczywiście porady są gratisowe Smile

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 19:42, 08 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
gunter
Stary wyga



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 23 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:18, 08 Lip 2008    Temat postu:
Daj znać proszę wczesniej troszke, kiedy będziesz w Inie...musimy sie spotkac koniecznie. Pozdro i dzięki bardzo Smile...no i połamania korbowodów Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 7:19, 09 Lip 2008    Temat postu:
ok, dam Tobie znać na priva jak będe już wiedział
Powrót do góry
tomo
Stary wyga



Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:36, 03 Paź 2010    Temat postu:
PANOWIE PANOWIE !

Podczas palenia gumy... spaliłem sprzęgło :/
1. Powiedzcie mi jaki jest koszt wymiany sprzęgła ?
2. Da radę samodzielnie to wymienić ?

Cóż pierwszy raz paliłem gumę, wyszło za drugim razem coś nie poszło i sfajczyłem sprzegło na amen. Ślizga się i tyle.
Moja Kawka jest z 2005 roku.
Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BAD CAT
Bywalec



Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: NISKO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:03, 03 Paź 2010    Temat postu:
ma ktos namiary na,sprerzyny,tarcze,uszczelke pod kape sprzegla do z1000 03
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:26, 03 Paź 2010    Temat postu:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Wymiana sprzęgła nie jest skomplikowanym zabiegiem, mimo to radzę skorzystać z serwisówki. Ważną rzeczą jest wymiana oleju po wymianie sprzęgła, spalone sprzęgło bardzo zanieczyszcza olej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 7:49, 04 Paź 2010    Temat postu:
Mariusz napisał:
Ważną rzeczą jest wymiana oleju po wymianie sprzęgła, spalone sprzęgło bardzo zanieczyszcza olej.

Nie da się w tym modelu wymienić sprzęgła bez wymiany oleju Smile
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin