Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
stacyjka- co łatwiej wymontować?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 13:41, 07 Paź 2010    Temat postu:
Ufff! Klucz się znalazł! Okazało się, że porwały go dwa jamniki mojego kolegi u którego na posesji w garażu trzymam motor. Pomemlały trochę pilota i zostawiły w trawie. Teraz mam nauczkę, ale i tak lecę dorobić klucz i pilota. Dziękuję wszystkim za porady.
Powrót do góry
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:48, 08 Paź 2010    Temat postu:
dobry koniec złej przygody Smile ale napewno temat jeszcze komuś się przyda
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marekhans
Aktywny



Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 7:29, 09 Paź 2010    Temat postu:
Mogłem się decydować wcześniej...ale wtedy jeszcze pogoda sprzyjała śmiganiu i jakoś ciężko mi było rozstać się z jedynym kluczykiem...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ardi
Zaglądacz



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:57, 27 Gru 2010    Temat postu:
Może jeszcze taka dodatkowa informacja się komuś przyda.

W zetach 2004-2006 nie trzeba rozpinać przewodów pod bakiem jeśli chcemy wymontować stacyjkę. Pod samą stacyjką mamy takie dwie małe śrubki na torksa z zabezpieczeniem (w środku śrubki jest trzpień, żeby przypadkiem zwykłym torksem jej nie odkręcić), dlatego odkręcamy je małymi kombinerkami, cążkami elektrycznymi, czymkolwiek. Jedna śrubka trzyma plastikową osłonę, druga przełącznik, który po odkręceniu tych dwóch śrub można z powodzeniem wyjąć, dzięki czemu nie musimy dobierać się do baku co niestety zrobiłem.
Samą stacyjkę natomiast zdjąłem z górną półką, po czym trzeba rozwiercić łby dwóch śrub, aby tę półkę oddzielić od samej stacyjki (śruby da się później wykręcić kombinerkami).

Lecę zaraz zobaczyć dorobić kluczyk do tej stacyjki i jak się uda to
napiszę jeszcze później ile kosztuje taki zabieg.

//edit
Kluczyki będą na jutro, koszt za dwie sztuki to 85 zł (65 pierwszy + 20 każdy następny). Kluczyk oczywiście bez immo.


Ostatnio zmieniony przez Ardi dnia Pon 14:27, 27 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wania123
Stary wyga



Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:51, 17 Cze 2012    Temat postu:
a dorabiał ktoś kluczyk do małego zeta 04-06 z immo w warszawie? gdzie i jaki koszt?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pablo




Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:06, 20 Cze 2012    Temat postu:
Ja dorabiałem kluczyk do S-ki 2005 , kosztowało mnie to 29złociszy za surówkę
[link widoczny dla zalogowanych](od tego gościa), i programowanie z docięciem około 150 zł.
Klucz dorabiałem u fachmana od dorabiania kluczy w Gorzowie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin