Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Tłumik z Z1000 w małym Zecie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Crasher
Zaglądacz



Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:01, 31 Mar 2012    Temat postu: Tłumik z Z1000 w małym Zecie
Myślał ktoś z Was o czymś takim? Tłumiczek jest krótki i spoko wygląda..

[link widoczny dla zalogowanych]

Da się te linki podpasować jak coś?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarcelT800
Stary wyga



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:15, 31 Mar 2012    Temat postu:
Myślałem kiedyś nad taką przeróbką wyglądało by to fajnie ale po co ??
Tylko wizualnie by się zmieniło.


Ostatnio zmieniony przez MarcelT800 dnia Sob 16:16, 31 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crasher
Zaglądacz



Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:57, 31 Mar 2012    Temat postu:
No ma się zmienić wizualnie, bo ten komin z z750 to tragedia jak dla mnie..
Dlatego pytanie czy się da to wpasować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:32, 31 Mar 2012    Temat postu:
Odrobina chęci, trochę kasy i da się tam wpasować nawet tłumik od ursusa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:56, 31 Mar 2012    Temat postu:
ogólnie wpasowanie tego to pikuś ale powstaje pytanie jak by to wyglądało ???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crasher
Zaglądacz



Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:17, 01 Kwi 2012    Temat postu:
No właśnie nie wiem, ale wydaje mi się, że tłumik dużo ładniejszy od tego seryjnego z Z750 i przede wszystkim chyba dużo krótszy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarcelT800
Stary wyga



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:40, 01 Kwi 2012    Temat postu:
<script></script><noscript>[link widoczny dla zalogowanych]</noscript>

Tak będzie się prezentował godnie Smile


Ostatnio zmieniony przez MarcelT800 dnia Nie 10:41, 01 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crasher
Zaglądacz



Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:44, 01 Kwi 2012    Temat postu:
Według mnie lepiej niż z seryjnym. A co z tymi linkami, spokonie podejda w miejsce tych ori?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarcelT800
Stary wyga



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:47, 01 Kwi 2012    Temat postu:
Osobiście to nie mam linek w swoim zepsuły się Very Happy
Zawór mam otwarty cały czas na maksa.
Bez linek da radę.


Ostatnio zmieniony przez MarcelT800 dnia Nie 10:48, 01 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crasher
Zaglądacz



Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:05, 01 Kwi 2012    Temat postu:
Wiem, ze bez linek da radę, przecież tuningowe tłumiki ich nie mają. Martwię się to bardziej o błąd, który może wyskoczyć, choć na forum wyczytałem, że po ich odpięciu nie występuje. Ale skoro już ten zawór tam jest to jakoś bym próbował go podpiąć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarcelT800
Stary wyga



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:21, 01 Kwi 2012    Temat postu:
Przyjmę że tłumik spasujesz założysz wyjdzie około 400 zł cała zabawa (tłumik,rura,malowanie własne)
Pytanie czy jak silnik to przyjmie ,czy nie pojawi się problemy z wylotem wszystkich spalin.
Pojawi się podciśnienie i uszkodzi coś w silniku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crasher
Zaglądacz



Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:45, 01 Kwi 2012    Temat postu:
No nie wiem. To nie pytanie do mnie, bo specjalnie się nie znam na tym. Myślałem też nad zrobieniem seryjnego na krótszy, ale nie wygląda to tak jak powinno na moje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:55, 01 Kwi 2012    Temat postu:
Różnica ciśnień będzie niewielka albo zadna wiec nic sie nie ma prawa stać z silnikiem. Jeśli chodzi o linki bład po ich odpieciu powinien sie pojawić ponieważ po przekręceniu kluczyka mechanizm ten robi test naciąga jedna linke az do oporu po czym ją luzuje jeśli nie wyczuje do pewnego mometu oporu uzna to za błąd. mozna to ominąc dorabiając z blaszki element udający or w pewnym zakresie obrotu mechanizmu. gdzieś na forum juz o tym było.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crasher
Zaglądacz



Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:59, 01 Kwi 2012    Temat postu:
juby, widziałem ten mechanizm, ale pare osób pisało, ze po zmianie wydechu nie ma żadnego błędu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarcelT800
Stary wyga



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:01, 01 Kwi 2012    Temat postu:
Nie ma potrzeby dorabiać niczego, błąd nie występuje.
Powodzenia w modyfikacji,czekam na fotki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin