Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Trzepotanie kiery
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
13b
Stary wyga



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:22, 26 Lip 2011    Temat postu:
sirtroyan napisał:
generalnie miota nim jak szatan Wink


ale nie lata cały zestaw? jak cos to w pi*** daj Very Happy Very Happy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 19:34, 28 Lip 2011    Temat postu:
Sirtroyan dobrze obstawiłeś. Jednak felga była krzywa (dwa małe garby) w miejscu gdzie jest taśma ozdobna także nie było tego widać jak się koło kręciło, ale po dokładnym przemacaniu felgi (nie pierwszy raz było mi dane macać Smile) wyszło to co wyszło. Fela pojechała dziś do prostowania także mam nadzieję, że to załatwi sprawę. Także Panowie dzięki za sugestie. Peace!
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 20:23, 28 Lip 2011    Temat postu:
oby nie do Moto-Garage Busko Zdrój Very Happy
Powrót do góry
_Z750_
Gość






PostWysłany: Czw 21:04, 28 Lip 2011    Temat postu:
Lex napisał:
oby nie do Moto-Garage Busko Zdrój Very Happy


hehe dokladnie bo bedziesz mial juz po lataniu w tym sezonie Very Happy
Powrót do góry
sirtroyan
Stary wyga



Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 702
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 100lica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:46, 28 Lip 2011    Temat postu:
hehe dostanie "nienaprawialną felgę przechodnią" Wink

fajnie że trafiłem z diagnozą

chociaż teraz żałuję że nie puściłem totka Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 7:46, 29 Lip 2011    Temat postu:
Na szczęście niedaleko mnie bo jakieś 10km jest fachowiec, który się tym zajmuje i koledzy go sobie chwalą. Gdyby nie to czekałby mnie Kraków i kto wie jak długo trwała by naprawa. A co w Busku walą w chuja?
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 8:02, 29 Lip 2011    Temat postu:
quetz666 napisał:
Na szczęście niedaleko mnie bo jakieś 10km jest fachowiec, który się tym zajmuje i koledzy go sobie chwalą. Gdyby nie to czekałby mnie Kraków i kto wie jak długo trwała by naprawa. A co w Busku walą w chuja?


No quetz poczytaj tu sobie jak 13b pożałował współpracy:

http://www.z1000.fora.pl/warsztaty-salony-sklepy,7/moto-garage-busko-zdroj-przestroga,2926.html
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 10:16, 29 Lip 2011    Temat postu:
Nie no, kolesie zabijają. Do Buska mam ze 150km także jakby po miesiącu felgi nie było to bym się tam pofatygował i zrobił im Guantanamo. Jeszcze w sezonie bez moto można dostać kurwicy. Trzeba pisać jasno o takich firmach i ostrzegać brać motocyklową.
Powrót do góry
GRUBY
Z-zlot friend



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:18, 31 Lip 2011    Temat postu: kiera..
witam Koledzy..

moto posiadam od ok 2 tygodni..
zrobiłem w tym czasie ok 500 km.

też zauważyłem to samo w moim z tym że w zakresie prędkości od 80 do 120 km/h..

może ktoś z was zna jakiś serwis w Warszawie gdzie mógłbym z tym podjechać i sprawdzić / naprawić..

dopiero zaczynam przygodę na moto i nie mam pojęcia gdzie najlepiej serwisować w Wawce małego zeta..

z góry dzięki za podpowiedzi..

pozdrawiam Gruby..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiak78
Zaglądacz



Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań/Leszno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:23, 03 Sie 2011    Temat postu:
Ja zauważyłem podobne trzepotanie ale tylko i wyłącznie przy bardzo mocnym przyspieszaniu (koło delikatnie odrywa się od jezdni) i nierównej nawieżchni. Kierownica dosłownie lata mi w rękach przy amplitudzie mniej więcej 2-3 cm!
Oczywiście jest to trzepotanie do skontrolowania, ale niezbyt przeyjemne.
Na gładkiej powierzchni nic takiego nie występuje...
Czy Zet tak po prostu ma czy coś nie tak się dzieje z moto?
Zaznaczam że latając SRADem nic takiego się nie działo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_Z750_
Gość






PostWysłany: Czw 21:53, 04 Sie 2011    Temat postu:
to normalne, ja ostatnio wyprzedzalem 2 autka i dalem sobie na dwojke i ostro w palnik tyle ze wychodzilem z zakretu no i trzepotanie kiera takie mialem ze juz myslalem ze bedzie gleba ale udalo sie Smile coraz czesciej mysle nad kierownica Rizomy kiedys mialem w hornecie i nigdy ale to nigdy nie mialem shimmy cos pieknego Cool

Ostatnio zmieniony przez _Z750_ dnia Czw 21:55, 04 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
filipek
Stary wyga



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:42, 04 Sie 2011    Temat postu:
_Z750_ napisał:
to normalne, ja ostatnio wyprzedzalem 2 autka i dalem sobie na dwojke i ostro w palnik tyle ze wychodzilem z zakretu no i trzepotanie kiera takie mialem ze juz myslalem ze bedzie gleba ale udalo sie Smile coraz czesciej mysle nad kierownica Rizomy kiedys mialem w hornecie i nigdy ale to nigdy nie mialem shimmy cos pieknego Cool


yyyyy... co ma kierownica do shimmy?? Laughing
Na moje to takie rzeczy dzieją sie przez to że przy ostrym przyspieszaniu przednie koło w dużej części traci styk z asfaltem, a ciężko jest ogólnie zawsze równo trzymac kiere, więc przy odpuszczeniu potrafi zatrząść. Ja rozumiem, że szersza kiera może wpływać na jazde ale nie na efekt trzepania kierą... no chyba że nie masz odważników na końcach Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 1:02, 05 Sie 2011    Temat postu:
Ostatnio przeglądając zagraniczne serwisy motocyklowe było nieco o shimmy w nakedach. Tak tylko o golasach. Ekspert się wypowiadał, że często za shimę odpowiedzialna jest konstrukcja ramy i kąta uchylenia główki ramy które wymuszają inną czyli wygodniejszą i wyprostowaną pozycje w stosunku do supersportów. W efekcie przednie koło jest mniej dociążone i często powoduje to shimmy. Generalnie są to delikatne objawy, a jeśli zjawisko jest mocno uciążliwe koleś radził zakupić amor skrętu.
Powrót do góry
filipek
Stary wyga



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:19, 05 Sie 2011    Temat postu:
hmmm to ciekawe bo z tego co czytałem gdzieś to mój Zet ma rozkład masy 51/49 .... więc nie wiem ile musiał by wtedy mieć Very Happy 70/30 ?? Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:59, 05 Sie 2011    Temat postu:
70/30 byłoby pewnie najkorzystniej bo podczas ostrego przyspieszania ten stosunek diametralnie się zmienia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin