Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Trzyma przedni hamulec...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czu
Bywalec



Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 7:30, 23 Mar 2013    Temat postu:
No i Panowie wymiana pezewodow rozwiazala problem. Teraz nie ma zadnego tarcia a hamulec to istna brzytwa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rafa




Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:01, 19 Kwi 2013    Temat postu:
Hej.
Ja miałem podobny problem.
Po wymianie klocków na nowe hamulce trzymały , rano kiedy ruszalem to nie mogłem pchnąć moto . Wydawało mi sie ze wyczyscilem dobrze ale znajomy mech. rozebral wszystko, nasmarowal jak trzeba i było OK
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dolegos




Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:47, 06 Sie 2013    Temat postu: przedni hamulec
witam co powiedzie o tym przypadku, przedni hamulec (klamki nie seryjne) bardzo mocno trzeba dociskać aż przycinam sobie palce klamko gdy ostro hamuje przewody są ok klocki są ok płyn nowy odpowietrzony mam jeszcze w klamka regulacje ale już nic nie mogę tam ustawić i brakuje mi pomysłów co z tym zrobić dodam ze druga klamka od sprzęgła jest strasznie luźna i zastanawiam się nad wymiana linki sprzęgła ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:26, 06 Sie 2013    Temat postu:
Ja w moim moto zmienilem klamki na akcesoryjne (popularne chinczyki), o ile klamka sprzegla spisuje sie bardzo dobrze to ta od hamulca juz niezbyt. Znaczy moto hamuje jak hamowalo ale klamka ma zdecydownie wieksze ugiecie i przez to hebel wydaje sie miekki, gorzej sie go dozuje. Bardzo mozliwe, ze wplyw na to ma inna regulacja klamki i wieksza ilosc polaczen niz w oryginalnej, moze jakosc uzytego materialu? U ciebie wyglada to na zapowietrzone hamulce chociaz piszesz, ze to zrobiles ale moze niezbyt dobrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dolegos




Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:07, 11 Sie 2013    Temat postu:
a moze cos z popmko ? warto zajrzeć ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RadaR




Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk - Pyskowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 7:06, 02 Lis 2013    Temat postu:
W każdym przypadku zacznij od sprawdzenia klamki. Laughing drobiazg, ale potrafi wyregulować człowiekowi ciśnienie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Badlook




Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczyrk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:52, 23 Lis 2013    Temat postu:
Witam, zaobserwowałem podobny problem w moim Z750, tzn. w czasie jazdy zablokowało mi przedni hamulec do tego stopnia, ze nie byłem w stanie zjechać na pobocze. Klamka twarda jak beton. Gdybym nie miał przy sobie klucza 10, którym odkrecilem odpowietrznik na zacisku to chyba bym tam został.
Nadmiernie, ze moto kupiłem 6 dni temu, sprowadzony z Włoch. Jest to praktycznie nowy sprzęt, 5.900km przebiegu, jednak jak wiadomo, gdyby nie miał jakiejś przygody to nie trafiłby do Polski. Wiem, ze leżał na prawej stronie, widać to po naprawianych elementach. Musiałem rownież wymienić główny przewód hamulcowy (ten od pompy do prawego zacisku). Zastanawiam sie jeszcze czy nie wymienić klamki hamulca, bo pewnie ktoś wsadził nieoryginalna, czy nieoryginalna Klamka może być przyczyna blokowania hamulca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kacperski
Bywalec



Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WGM
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:25, 25 Lis 2013    Temat postu:
Tak, może. Pisałem o tym wcześniej, jak nie odpuszcza tłoczka pompy, płyn hamulcowy nie cofa się do zbiorniczka i trzyma coraz mocniej tłoczki w zaciskach.

Ostatnio zmieniony przez kacperski dnia Pon 10:28, 25 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Badlook




Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczyrk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:45, 26 Lis 2013    Temat postu:
Dzięki za odpowiedz Kacperski. Własnie Twoją uwagą się sugerowałem. Zamówiłem już oryginalną klamkę w Kawasaki (211zł), czekam na dostawę. Jak założę to napisze, czy temat rozwiązany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Badlook




Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczyrk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:25, 02 Gru 2013    Temat postu:
Witajcie, faktycznie przyczyną wspomnianych problemów była wadliwa, nieoryginalna klamka hamulca. Zmierzyłem głębokość na jaki w pozycji spoczynkowej wtłaczała ona tłoczek z pompy hamulcowej, zdemontowałem klamkę, założyłem nową, oryginalną i ponownie zmierzyłem pozycje tłoczka. Okazało się, że nieoryginalna klamka w pozycji spoczynkowej utrzymywała tłoczek wciśnięty o 5,5mm głębiej! Po założeniu oryginału tłoczek cofnął się o 5,5mm. Rożnicę w budowie klamek było widać nawet gołym okiem, po przyłożeniu jednej do drugiej. Nic dziwnego, ze hamulce nie odpuszczały, skoro tłoczek pompy hamulcowej nie przekraczał pozycji, w której płyn hamulcowy ma możliwość powrotu do zbiorniczka. Tyle w temacie, dziękuję wszystkim za pomocne sugestie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Semi
Bywalec



Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:05, 02 Gru 2013    Temat postu:
Pozwolicie, że podłącze się do tematu przedniego hamulca choć nie do końca związanego z tym co piszecie. Jeździłem na moto z ABS i bez tego systemu i nie spotkałem się nigdy z czymś takim przy używaniu przedniej klamki jak w Kawie. Odgłos podczas hamowania jest hmm przypomina uruchamianie małej lekko zepsutej sprężarki(mam nadzieje że to dobrze opisałem). Czy to normalne? Hamulce działają ale dmucham na zimne. Podkreślam, że to nowy nabytek i nie miałem okazji jeszcze w nim pogrzebać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Badlook




Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczyrk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:08, 02 Gru 2013    Temat postu:
Semi, mojego Zeta mam zaledwie 2 tygodnie, ale poza tym blokowaniem hamulca, które udało mi sie szczęśliwie rozpracować to nie zauważyłem żadnych dziwnych odgłosów podczas używania przedniego hamulca. Poprzednio miałem Horneta i odgłos jak i reakcja hamulca zasadniczo sie nie różni. Ile lat ma Twoja maszyna, w jakim stanie są klocki i tarcze?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Semi
Bywalec



Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:45, 04 Gru 2013    Temat postu:
hej. zarówno klocki jak i tarcze są wporządku. Brzmi to tak jakby włączało się jakieś hydrauliczne wspomaganie hamulca, ale w żadnym innym moto tego nie zaobserwowałem. Przejade się na mikołajach to może coś więcej zaobserwuje. Kawa jest z 2005 roku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kacperski
Bywalec



Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WGM
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:29, 07 Gru 2013    Temat postu:
Nie zaznaczyłeś w końcu czy mówimy o wersji z ABS czy nie. Bez ABS jedynym odgłosem powinno być "chrobotanie" klocków o tarczę przy mocniejszym hamowaniu. Nie jechałem kawą z ABS, ale spodziewam się jedynie takiego standardowego terkotania jak układ popuszcza ciśnienie kiedy przegniesz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Semi
Bywalec



Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:36, 09 Gru 2013    Temat postu:
Moto jest bez ABS. Dzwoniłem do znajomego naprawde w temacie ogarniętego i na jego oko a raczej ucho bo bez oglądania sprzętu to drgają blaszki przy klockach i wpadają w taki rezonans. Ponoć ich podgięcie wystarczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin