Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Wymiana dolnej połówki bloku silnika z750 2004
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kjezz
Z-zlot friend



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:36, 04 Gru 2011    Temat postu:
A myślałeś nad 1000
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 21:44, 04 Gru 2011    Temat postu:
Cytat:
A myślałeś nad 1000

Chodzi Ci o silnik z Z1000? Nie będzie za dużo kombinowania? I pewnie reszta części jak wtryski i airbox nie pasuje?
Powrót do góry
PhoenIX_rc




Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WaWa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:58, 01 Gru 2013    Temat postu:
Czy ktoś może uzasadnić dlaczego koniecznie wymienia się dolną część bloku razem z górną?

Prawdopodobnie czeka mnie taka operacja, chyba że znajdę silnik w rozsądnej cenie ('04)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:28, 01 Gru 2013    Temat postu:
PhoenIX_rc napisał:
Czy ktoś może uzasadnić dlaczego koniecznie wymienia się dolną część bloku razem z górną?

Prawdopodobnie czeka mnie taka operacja, chyba że znajdę silnik w rozsądnej cenie ('04)

nie trzeba wymieniać ,no chyba że górna połówka jest uszkodzona.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PhoenIX_rc




Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WaWa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:10, 01 Gru 2013    Temat postu: Re: Wymiana dolnej połówki bloku silnika z750 2004
Mariusz napisał:
Lukasz napisał:
jeżeli trzeba wymienić połówkę bloku należy też wymienić drugą. Czy faktycznie trzeba tak zrobić?


Tak.

Jeżeli trzeba wymieniać kadłub silnika to tylko w komplecie.


No to już sam nie wiem dlaczego w tym samym wątku są dwie skrajne odpowiedzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:09, 02 Gru 2013    Temat postu: Re: Wymiana dolnej połówki bloku silnika z750 2004
PhoenIX_rc napisał:
Mariusz napisał:
Lukasz napisał:
jeżeli trzeba wymienić połówkę bloku należy też wymienić drugą. Czy faktycznie trzeba tak zrobić?


Tak.

Jeżeli trzeba wymieniać kadłub silnika to tylko w komplecie.


No to już sam nie wiem dlaczego w tym samym wątku są dwie skrajne odpowiedzi.

jakie skrajne odpowiedzi ??
odpowiedziałm Ci
jak górny karter(połówka) nie jest uszkodzony/a to nie ma potrzeby wymieniać, jak nie masz możliwosci samemu tego sprawdzić to oddaj to mechanikowi, inaczej sie nie dogadamy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PhoenIX_rc




Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WaWa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 1:02, 03 Gru 2013    Temat postu:
Hej

Avator: Cytowałem odpowiedź Mariusza (3 post na pierwszej stronie)

Szukam już nowego silnika.

Ze starym na spokojnie zastanowię się co zrobić.
Dolna połówka dostała dość solidnie, górna poza urwanym mocowaniem myślę że jest ok.







Ostatnio zmieniony przez PhoenIX_rc dnia Wto 1:03, 03 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:44, 03 Gru 2013    Temat postu:
Zrobisz jak zechcesz,ale zanim wkręcisz się w wir zakupów to usiądź i jeszcze raz sobie przekalkuluj,bo na moje owa akcja przywrócenia Zeta do stanu fabrycznego będzie bardzo kosztownym przedsięwzięciem;a czasem nie warto,ponieważ nigdy ci się nie zwróci - o nerwach nie wspomnę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:24, 03 Gru 2013    Temat postu:
standardowe miejsce pękania mocowania silnika, naprawde wystarczy niegroźny upadek (czyt. dobrze trafić ) większość montuje tak crashe i to one w duzej mierze odpowiedzialne sa za szkody , trzeba tez brac pod uwage twardość śruby , jak była pow. 10.8 to prawdopodobnie tak to sie skonczyło. Moim zdaniem nie ma sensu naprawiać tego, najdroższe to będą uszczelki ,ori musi byc pod głowice , resztę na szary silikon [link widoczny dla zalogowanych]
najlepiej wymienić silnik , najszybciej i najmniej roboty , puki co mam jeszcze silnik w jednym kawałku ,zawsze sie można dogadać.Jak cos to na PW .Powodzenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PhoenIX_rc




Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WaWa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:42, 03 Gru 2013    Temat postu:
mihoo napisał:
Zrobisz jak zechcesz,ale zanim wkręcisz się w wir zakupów to usiądź i jeszcze raz sobie przekalkuluj,bo na moje owa akcja przywrócenia Zeta do stanu fabrycznego będzie bardzo kosztownym przedsięwzięciem;a czasem nie warto,ponieważ nigdy ci się nie zwróci - o nerwach nie wspomnę.


Dzięki za radę, tak jak pisałem już w innym wątku zdaję sobie sprawę że prawdopodobnie jest to nieopłacalna impreza. Mam osobiste powody dlaczego chcę naprawić akurat ten egzemplarz.
No i nie celuję w fabryczny stan, przy okazji będzie kilak modyfikacji.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin