Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Wymiana Klockow hamulcowych
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marekx72




Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chiesa In Valmalenco
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:27, 10 Lut 2011    Temat postu: Wymiana Klockow hamulcowych
mam pytanie czy mogę wymienic zajednym razem klocki hamulcowe z tylu i przodu mam kawasaki z750 z 2005 r
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebasbox
Znajomy



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:31, 10 Lut 2011    Temat postu:
nie bardzo wiem dlaczego miałbyś nie móc Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marekx72




Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chiesa In Valmalenco
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:36, 10 Lut 2011    Temat postu:
niewiem gdzies przeczytalem i chcialem sie upewnic bo mam zero pojecia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:42, 10 Lut 2011    Temat postu:
Mozesz bez problemu wymienic klocki i z przodu i z tylu. Pamietaj zeby wymienic z tym plyn hamulcowy i przeczyscic i lekko nasmarowac tloczki. Wazne jest tez to, zeby z przodu na obie tarcze dac ten sam model klocków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jabloniec
Stary wyga



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:31, 10 Lut 2011    Temat postu:
Wąski napisał:
Pamietaj zeby wymienic z tym plyn hamulcowy i przeczyscic i lekko nasmarowac tloczki.


moze ma ktos manuala ze zdjeciami?? SLyszalem o tym ze powinno sie smarować uszczelki, ale jakos zawsze mnie to przerażało
Powrót do góry
Zobacz profil autora
13b
Stary wyga



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:28, 10 Lut 2011    Temat postu:
powinno się, i pamietaj zeby tłoczki smarowac specjalnym smarem do tłoczków Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:56, 10 Lut 2011    Temat postu:
Ja bede wymieniał klocki za jakies 2-3 tygodnie, moze dluzej, chociaz nie wiem jak to bedzie. To wtedy moglbym cyknac pare fotek, ale nie obiecuje. Wszystko zalezy od kasy jaka bede dysponowal.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
msl
Znajomy



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:35, 10 Lut 2011    Temat postu:
Wąski cykaj foty zawsze się przydadzą Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:06, 11 Lut 2011    Temat postu:
No panowie,widać iż spora część z nas ma takie same plany serwisowe,mnie też to czeka,tylko wymieniam sam przód,ponieważ tyłu prawie wcale nie zjeździłem.
PS:Jak będę szybszy od Wąskiego,to wrzucę fotosy z akcji "klocki".
Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:45, 11 Lut 2011    Temat postu:
Polecam klocki SBS STREET EXCEL !!! Rewelka!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buniek
Świeżak



Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:45, 12 Lut 2011    Temat postu:
Odnośnie klocków to czy można wymienić tylko na jednej tarczy z przodu? ponieważ olej z uszczelniacza zalał klocki z jednej strony (słyszałem ze nie da się ich odtłuścić) a druga strona jest tak powiedzmy 50% zużyta.

Cytat:
Polecam klocki SBS STREET EXCEL !!! Rewelka!


czy te klocki są także produkowane do dużego zeta 03-06?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:25, 12 Lut 2011    Temat postu:
Buniek napisał:
Odnośnie klocków to czy można wymienić tylko na jednej tarczy z przodu? ponieważ olej z uszczelniacza zalał klocki z jednej strony (słyszałem ze nie da się ich odtłuścić) a druga strona jest tak powiedzmy 50% zużyta.

Cytat:
Polecam klocki SBS STREET EXCEL !!! Rewelka!


czy te klocki są także produkowane do dużego zeta 03-06?


Buniek
Ad.1
Ja zawsze zaciski i tarczę myję tym
[link widoczny dla zalogowanych]
Spróbuj umyć same klocki, myślę że nie będzie problemu.
Ad.2
Poszukaj w katalogu, bo nie pamiętam jakie oznaczenia ma Z1000
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:24, 12 Lut 2011    Temat postu:
Buniek napisał:
Odnośnie klocków to czy można wymienić tylko na jednej tarczy z przodu? ponieważ olej z uszczelniacza zalał klocki z jednej strony (słyszałem ze nie da się ich odtłuścić) a druga strona jest tak powiedzmy 50% zużyta.


Buniek mam podobna sytuacje. Olej z uszczelniaczy zalał mi jedna stronę i klocki są do wyrzucenia. Ja kupiłem dwa komplety klocków, a mój wybór padł na ferrodo racing. Ponoć bardzo dobre klocki. Jak się będzie nimi hamowało zobaczę po wymianie. Poleciłbym Ci wymianę klocków na obu tarczach, dlatego ze masz wtedy pewność ze obie tarcze będą hamować w taki sam sposób i z taką samą efektywnością. I będą się zużywać równomiernie, równomiernie nagrzewać itp. Ja moje klocki próbowałem myc na różne sposoby, ale z doświadczenia wiem, że nic to nie dawało bo klocek był już tak nasączony olejem, że nie dość że efektywność znacznie zmalała to zużycie wzrosło diametralnie. Przed zimą wymieniłem uszczelniacze w lagach i olej a w tym tygodni pewnie wymienię klocki i płyn hamulcowy, bo już klocuszki zamówiłem i będą w poniedziałek lub wtorek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
djpleban
Aktywny



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:39, 12 Lut 2011    Temat postu:
Wąski napisał:
dlatego ze masz wtedy pewność ze obie tarcze będą hamować w taki sam sposób i z taką samą efektywnością. I będą się zużywać równomiernie, równomiernie nagrzewać itp.

AMEN

Nawiasem mówiąc.... widzę, że jedna z łatwiejszych spraw w serwisie motocykla sprawia tu problemy Wink

marekx72
może jakiś lamer udzielił takiej rady drugiemu lamerowi, że lepiej nie wymieniać przodu i tyłu na raz, bo jak się coś źle zrobi, to w czasie jazdy można się ratować tymi, których nie ruszaliśmy Laughing zakładając jednak, że wszystko wykonane jest poprawnie- jesteś bezpieczny. Niemniej jednak, wiadomo, że po wymainie należy zrobić powolną jazdę testową. Pamiętajmy również, że klocki osiągają swoją pełną efektywność dopiero po pewnym dotarciu


Ostatnio zmieniony przez djpleban dnia Sob 17:44, 12 Lut 2011, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:34, 12 Lut 2011    Temat postu:
Mała pomoc:
http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z1000,11/filmy-porady-i-triki,1023.html

A mianowicie chodzi o to:
- CZYSZCZENIE ZACISKOW PRZEDNICH - http://www.youtube.com/watch?v=1Yo80Bm8L7w&feature=related

Zamiast oleju czy specjalnych smarów do tłoczków można użyć jakiegokolwiek obojętnego chemicznie smaru. Np. Smaru miedziowego, przystosowanego do pracy przy niskiej prędkości współpracujących elementów i hydrofobowego.

Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin