Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Zacięty wlew paliwa
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shaadefox




Dołączył: 05 Lip 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:59, 18 Sie 2012    Temat postu:
Próbowałem kręcić przy "odkręconych imbusach" ale bez zmian.
Jeszcze przed chwilą podjąłem kolejną próbę i co zauważyłem (nie wiem dlaczego dopiero teraz... Smile, że kluczyk luźno wchodzi. Zupełny brak reakcji ząbków w środku zamka... Jak zawsze czuć takie "szorowanie" przy wkładaniu kluczyka - odskakiwanie zapadek, tak w tej sytuacji nic. Może sprężynki w środku uległy jakiemuś uszkodzeniu i zapadki są zupełnie luźne. Chyba skończy się to w serwisie. Mam jeszcze około 1,5 kreski paliwa..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesiekkry
Gość






PostWysłany: Sob 21:19, 18 Sie 2012    Temat postu:
Ja miałem dokładnie to samo, być może przez to że zalewam prawie pod rant i chyba paliwo trochę tam się dostaje. Wpuściłem kilka kropel takiej przezroczystej oliwy do smarowania maszyn itp. i odpuściło, teraz co jakiś czas tak robię choć wiem że zamków się nie smaruje. Z tym rozwiercaniem to nie teges, lepiej go przełamać jeżeli wszystkie sposoby zawiodą.
Powrót do góry
Shaadefox




Dołączył: 05 Lip 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:53, 18 Sie 2012    Temat postu:
Grzesiek, możesz mieć rację, bo ostatnio nalałem full. Mówisz, że oliwa może pomóc? Zobaczę jutro.. i tak nic nie mam do stracenia. Dzięki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:53, 18 Sie 2012    Temat postu:
Shaadefox napisał:
Jak zawsze czuć takie "szorowanie" przy wkładaniu kluczyka - odskakiwanie zapadek, tak w tej sytuacji nic. Może sprężynki w środku uległy jakiemuś uszkodzeniu i zapadki są zupełnie luźne.

wlej nafty lub daj całość do niej , zostaw na noc i sprawdź, jak nie ruszy czeka Cię rozbiórka , zmianę mechanizmu przerabiałem w moto u Rycha, jutro mogę luknąć jak to dokładnie wygląda pod warunkiem że znajdę stary.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
msl
Znajomy



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:38, 19 Sie 2012    Temat postu:
ja przed rozwiercaniem próbowałbym z oliwą lub jak piszesz że zacięły się to po prostu bym w to pierdolnął może odskoczy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
belkot
Świeżak



Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miasto swietej wiezy

PostWysłany: Nie 18:04, 19 Sie 2012    Temat postu:
Nie da sie wyjac wlew odkrecajac imbusy. Jezeli nic nie pomoze to wbij srubokret w zamek i kluczem francuskim obroc lamiac zamek. W ten sposob zniszysz zamek ale otrzymasz dostep do baku. Bedzies mogl pozniej czym kolwiek go zamykac i otwierac (np srubokretem). Przerabialismy to ostatnio w R1. POszlo w 5 minut. Pozniej mozesz kupic uzywany wlew i dorobic w nim zamek do kluczyka lub kupic akcesoryjny zajebiscie ladny wlew bezkluczykowy. Tak sie ostatnio zastanawialem po co wlew zamykany na kluczyk skoro i tak moto w garazu stoi.

Wlew mozesz taki kupic np: [link widoczny dla zalogowanych]
albo [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shaadefox




Dołączył: 05 Lip 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:50, 19 Sie 2012    Temat postu:
Nakapałem dzisiaj do zamka nafty, jak radził Avator. Jutro zobaczymy, czy coś zadziała Wink
Jeżeli nie, to go wyłamie. Nie będę rozwiercał, bo mogą opiłki wpaść do zbiornika, a to niepotrzebny problem.
Ten złoty niezły, ale nie mam żadnego innego elementu złotego, więc nie wiem jakby to wyglądało :] A z tym zamykaniem to sam nie wiem, w domu to owszem, ale przecież sie jeździ na nim, zostawia na parkingach itd..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
belkot
Świeżak



Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miasto swietej wiezy

PostWysłany: Nie 21:53, 19 Sie 2012    Temat postu:
Ja jeszcze nie slyszalem zeby komus paliwo z motocykla ukradli... Jak chcesz. Spec od zamkow pewnie ci cos doradzi aby bylo zamykane na kluczyk...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shaadefox




Dołączył: 05 Lip 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:56, 19 Sie 2012    Temat postu:
Nie, nie, nawet mi nie chodzi o kradzież paliwa, ale np ktoś z czystej złośliwości może coś wrzucić. Od tak. Ludzie są różni.

Znalazłem takie:
[link widoczny dla zalogowanych]

Kurde, ale dziwnie wygląda ten wystający korek.. Szukałem jakiś customowych w necie, ale jakoś nie umiem znaleźć.


Ostatnio zmieniony przez Shaadefox dnia Nie 22:11, 19 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
belkot
Świeżak



Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miasto swietej wiezy

PostWysłany: Pon 7:18, 20 Sie 2012    Temat postu:
Sluchaj jak zlamiesz zamek srubokretem to nie musisz nic zmieniac. Kluczykiem sie bedzie tez otwieral i zamykal (tak samo jak kazdym innym plaskim narzedziem). Jezeli jednak chcesz cos zmienic to jest okazja. Mnie sie podoboja wlewy z Womet techu. Zajrzyj na ich stronke. Rozne kolory...

A lamanie zamka wyglada tak [link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez belkot dnia Pon 7:22, 20 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shaadefox




Dołączył: 05 Lip 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:13, 20 Sie 2012    Temat postu:
Koniec zabawy, wyłamałem. Nafta nic nie dała. Teraz tylko muszę znaleźć coś co dojdzie do końca zamka, bo wyszły jakieś ząbki i kluczyk wchodzi tylko do połowy, więc muszę otwierać śrubokrętem Very Happy
To teraz pozostaje znaleźć nowy zamek, ale nie w ASO... nowy zamek z dwoma kluczykami - 300zł. I się później dziwią dlaczego ludzie nie chcą tam serwisować, kpina..

A powiedzcie mi, czy jest jakaś różnica pomiędzy korkami z innych modeli Kawasaki? Czy jak kupię korek z ZX10 to też spasuje?
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Shaadefox dnia Pon 12:19, 20 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
belkot
Świeżak



Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miasto swietej wiezy

PostWysłany: Pon 12:48, 20 Sie 2012    Temat postu:
Ogolnie kazda firma ma standard jesli chodzi o wlewy. Np. jak wejdziesz na womet tech to zobaczysz ze wlewy dziela sie nie na modele ale marke motocykla. Czyli powinno pasowac ale gwarancji nikt ci nie da. Ten wlew z linka wyglada identycznie jak do zeta jest wiec duze prawdopodobienstwo ze bedzie pasowal

Ostatnio zmieniony przez belkot dnia Pon 12:51, 20 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin