Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
zestaw naprawczy pompy hamulcowej z ABS i bez ABS
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siwydym




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leszno WLKP
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:32, 07 Lip 2015    Temat postu: zestaw naprawczy pompy hamulcowej z ABS i bez ABS
Witam !

Mam uszkodzoną pompę hamulcową w Zecie 750, rok 2009 bez ABS-u.
Dzwoniłem po kilku sklepach z częściami, sprawdzałem też na larsson.pl i nikt nie umie powiedzieć czy zestaw naprawczy będzie pasował...
Wie ktoś czy pompa w modelu z ABS jest taka sama jak bez ABS ??
Jeśli ktoś miał podobny problem proszę o pomoc !

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:34, 08 Lip 2015    Temat postu:
Pompy hamulcowe,zarówno przednia jak i tylna,są takie same jak w modelach z ABSem.

Temat gdzieś już był odnośnie zestawu naprawczego pompy.

Takie zestawy na pewno robi: [link widoczny dla zalogowanych].

Chcesz być zawsze pewien - dzwoń do zaprzyjaźnionego salony Kawasaki - winni ci odpowiedzieć na (prawie) każde pytanie związane z marką i modelem.


Napisz jakie objawy są,iż chcesz naprawiać/regenerować pompkę?!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwydym




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leszno WLKP
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:16, 08 Lip 2015    Temat postu:
Objawy są tego typu, że dusisz na klamkę hamulca a moto wg nie hamuje. Rozebralem pompkę i okazało się, że wg nie podaje płynu ..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:05, 08 Lip 2015    Temat postu:
1.A klamka (jak ją dusisz) jest twarda czy miękka?
2.zleciłeś komuś/wymieniałeś płyn w swoim motocyklu po zakupie?
3.Jaki jest stan zacisków i klocków?
4.Czy masz przewody w stalowym oplocie?
5.Czy pisząc "wg" nie hamuje znaczy,że nawet nie spowalnia?
6.Jak doszedłeś do stwierdzenia,iż pompa nie podaje płynu?
7.Czy to quiz 100 pytań do....? Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skvrnsk
Bywalec



Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:56, 08 Lip 2015    Temat postu:
Pozwolę sobie podpiąć się na gotowe Smile

Rozebrałem zaciski, wyczyściłem, złożyłem, gitara.
Rozebrałem pompkę, wyczyściłem... i co dalej? Jak szukać oznak zużycia, uszkodzeń?
Na oko wszystko wygląda dobrze. Pod kapturkiem przeciwpyłowym było troszkę płynu.
A przedni hampel mam bardzo ciastowaty. Przycinam sobie palce klamką na manetce, a moto ani myśli się zatrzymać. Dopiero, jak złapię klamkę całą grabą, hamuje jak należy. Od poprzedniego właściciela mam fakturę na wymianę klocków TRW, płynu i odpowietrzania sprzed 3tys.km(wrzesień 2014). Odpowietrzyłem raz jeszcze po swojemu, ale nic to nie dało. Klocki zużyte w 20%. To samo miałem poprzednio w ER6 i dopiero stalowy oplot pomógł. Od tamtej pory miałem już prawdziwy dwupalcowy hampel.

[link widoczny dla zalogowanych].[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez skvrnsk dnia Czw 8:56, 09 Lip 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwydym




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leszno WLKP
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:18, 09 Lip 2015    Temat postu:
Klamka jest miekka.
Plyn wymienialem w kwietniu wszystko bylo ok.
Stan klocków i zaciskow jest w porządku.
Nie pisałbym, że nie hamuje wg gdyby hamował. Zaciski ani drgną.
Rozebralem pompkę i patrzylem co się dzieje plyn nie wypływa.
Jeszcze jakies pytania ???


Ostatnio zmieniony przez siwydym dnia Czw 9:20, 09 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skvrnsk
Bywalec



Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:28, 09 Lip 2015    Temat postu:
To przedmuchaj kompresorem. A jeśłi kanały są drożne, to albo bulwa na wężu albo uszczelki na tłoku.

A czy na tłoczku od strony klamki mogą być śladowe ilości płynu?


Ostatnio zmieniony przez skvrnsk dnia Czw 9:32, 09 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwydym




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leszno WLKP
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:36, 09 Lip 2015    Temat postu:
Przedmuchałem kompresorem,wyleciało troche syfu, chwile było ok ale kilka naciśnięć na klamkę i znów lipa, płyn nie leci.
Jesli chodzi o ślady plynu od strony klamki jest sucho.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skvrnsk
Bywalec



Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:46, 09 Lip 2015    Temat postu:
Układ napełniony, odpowietrzony, tłoczek trzyma, odpowietrzniki zakręcone, tłoczki w zaciskach szczelne i klamka nurkuje a klocki nie drgną? Puchnie przewód w takim razie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwydym




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leszno WLKP
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:56, 09 Lip 2015    Temat postu:
No właśnie przewody wydają się być ok. Założyłem pompkę ze skutera i normalnie odpowietrzyłem układ i hamował sprzęt.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skvrnsk
Bywalec



Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:31, 09 Lip 2015    Temat postu:
To w takim razie tłoczek nie pompuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:16, 09 Lip 2015    Temat postu:
W ten sposób to zaraz wszystko wymienisz...,wedle mnie przewody!

Klamki masz ori czy akcesoryjne?

Jak masz możliwość,to wrzuć do skutera pompę od Zeta i spróbuj czy hamuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skvrnsk
Bywalec



Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:18, 09 Lip 2015    Temat postu:
A przy składaniu daje się koniecznie smar na tłoczek pod kapturek?
I czy to musi być silikonowy?


Ostatnio zmieniony przez skvrnsk dnia Czw 14:03, 09 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwydym




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leszno WLKP
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:06, 09 Lip 2015    Temat postu:
Będę zmuszony oddać moto na serwis, sam sobie z tym nie poradzę ..
Klamki mam akcesoryjne ale długo już z nimi śmigam.
Założyłem pompę od Kawy do skutera i nic, nie zadziałało..
Później założyłem spowrotem do Kawy oryginalną pompę kilka naciśnięć, pojawiało się powietrzę ( bąble ) w zbiorniku na płyn i po chwili klamka już nie odbiła..

Masakra ;/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skvrnsk
Bywalec



Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:01, 15 Lip 2015    Temat postu:
I jak tam postępy w naprawie?
Kupiłeś zestaw do regeneracji pompki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin