Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Lampa w z 750 s

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adam
Świeżak



Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:48, 06 Mar 2009    Temat postu: Lampa w z 750 s
Witam. Mam pytanie jak wpłynie na elektryke Z 750 S podłączenie pod światła mijania drugiej lampy od drogowych. Jak ucierpi na tym akumulator i czy to uciągnie. Znalazłem bowiem stronę jak to zrobić niestety po angielsku i niemiecku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:03, 07 Mar 2009    Temat postu:
Na pewno obciążenie będzie spore bo będą świecić dwie żarówy, w dodatku będziesz oślepiał innych użytkowników drogi. W Zetach za promień światła odpowiada odpowiednio ukształtowany odbłyśnik, jeden jest od długich a drugi od mijania. Jak zrobisz że ten od długich też będzie świecił non stop to będzie oślepiał jadących z naprzeciwka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 16:41, 07 Mar 2009    Temat postu:
Dokładnie, nie męcz się z instalacją poprostu włącz światła drogowe.
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:05, 07 Mar 2009    Temat postu:
Jacek napisał:
Dokładnie, nie męcz się z instalacją poprostu włącz światła drogowe.
Pozdrawiam
Jacek


Ja już raz dostałem 100 za jazdę na długich w dzień i Pan MILICJANT powiedział, że się skończy jazda na długich wszystkim motomaniakom. Miał rację, już nie jeżdżę Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam
Świeżak



Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:57, 07 Mar 2009    Temat postu:
Zaczołem temat nie bez przyczyny. Na stronie, no właśnie formu nie chce przyjąc wpisanych adresów z uwagi na mój krótki staż, znajduje się bowiem instrukcja jak dokonać takiego podłączenia, niestety nie po polsku. W związku z tym zadałem to pytanie. Myślałem, że to tylko kwestia który żarnik pali się w kloszu a nie ustawienia odbyśnika. No i jeszcze jedno pytanie do Cerba. Jego płóg ma dwa światła. Też myślałem o podłączeniu jakiegoś reflektora tak dla bezpieczeństwa. Jeżeli nie dla się zapalić drugiej lampy w kloszu głównym to co można jeszcze podłączyć. Soczewki czy światła drogowe. No i znowu jak to wytrzyma akumulator.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:53, 07 Mar 2009    Temat postu:
Ten plug to miałem tylko przez 3 godziny na moto, po zakupie od razu go zdemontowałem. Nawet nie wiem jak to świeciło. Dla bezpieczeństwa zainwestuj w xenona lub dobra żarówkę. I to wystarczy. Zety mają naprawdę dobre światła.

Ostatnio zmieniony przez Cerb dnia Sob 19:53, 07 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:23, 07 Mar 2009    Temat postu:
Dokładnie, teraz świeci u mnie xenon i jest git. Dobrze widoczny, a w nocy rewelacja. Też co prawda nie wolno zakładac do moto xenonów ale lepsze to niż światła drogowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam
Świeżak



Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:52, 09 Mar 2009    Temat postu:
Na stronie users.edpnet.be/yvoshkiro/R6/Howto/temps/bedrading/dubbellicht.pdf jest pokaznay montaż drugiego światła w Z 750 i inne. Dowiedziałem się, że jest to schemat podłączenia modułu do regulowanego imitowania spadku napięcia na światło drogowe aby słabiej świeciło.
W skrócie....kręcisz potencjometrem a drogowe słabiej świeci aby mniej razić, ale jak włączysz długie to świeci normalnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:15, 09 Mar 2009    Temat postu:
Ale jeżeli nawet ustawisz te światło żeby słabiej świeciło np. do wartości jakie mają światła mijania (żeby jakoś to wyglądało) to one i tak będzie oślepiać bo tak zostanie ukształtowany promień światła na odbłyśniku. Wiem że fajniej Zet wyglądałby z dwiema świecącymi lampami ale nie można mieć wszystkiego Wink.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herber
Bywalec



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:49, 09 Mar 2009    Temat postu:
Cerb napisał:
Ale jeżeli nawet ustawisz te światło żeby słabiej świeciło np. do wartości jakie mają światła mijania (żeby jakoś to wyglądało) to one i tak będzie oślepiać bo tak zostanie ukształtowany promień światła na odbłyśniku. Wiem że fajniej Zet wyglądałby z dwiema świecącymi lampami ale nie można mieć wszystkiego Wink.


Dokładnie. Problem z długimi nie polega na tym, że tak dużo mocniej świecą.. tylko, że swiecą w inna stronę... akurat po oczach Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gromek2
Zaglądacz



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:21, 09 Mar 2009    Temat postu:
wg mnie nie warto ryzykowac na bawienie sie dlugimi, chyba nikt nie lubi a przynajmniej nie przepada za oslepianiem przez innych

co w wypadku jak taki oslepiony kierowca skieruje sie zupelnie niechcacy w strone naszej skromnej owiewki, strach pomyslec
[link widoczny dla zalogowanych]
choc na xenona bym sie skusil i chyba tak zrobie w tym sezonie Smile


Ostatnio zmieniony przez gromek2 dnia Pon 12:48, 09 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herber
Bywalec



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:47, 10 Mar 2009    Temat postu:
Też mi się wydaje, że nie warte zachodu. Sprawdziłem coś podobnego na własnej skórze.. miałem przez jakiś czas źle ustawione lampy i świeciłem po oczach jak dziki. Na prawdę głupio się czułem jak co drugi mijający samochód mrugał mi światłami.. a te do których podjeżdżałem od tyłu nagle zaczynały jechać slalomem Very Happy.. dotyczyło to jazdy nocnej wprawdzie, ale i tak czułem się glupawo.

Druga sprawa.. jest to kolejna rzecz, do której mogą przyczepić się panowie w niebieskim.. bo o ile tuningowy tłumik nie jest taki oczywisty.. to dwie święcące lampy w moto każdy wychwyci
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:06, 10 Mar 2009    Temat postu:
herber napisał:
to dwie święcące lampy w moto każdy wychwyci

O dobrze że o tym wspomniałeś, o ile zwykli śmiertelnicy nie wiedzą że w motocyklach w większości przypadków jedna lampa jest do mijania a druga do długich i zadają pytania czy przypadkiem mi się żarówka nie przepaliła. O tyle panowie w niebieskich mundurach raczej pytać się o to nie będą tylko wystawią pokwitowanie na 100 zl.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin