Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
niestandardowe zębatki do 750 gdzie dostać
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:02, 12 Lip 2011    Temat postu:
Chłopaki,wszystko zależy od subiektywnych upodobań,mianowicie:

-przełożenie 14/46 mi pasuje,ale tylko na miasto i krótkie terrorystycze traski
-14/43 jeżdżę zawsze i wszędzie Wink

...a jak jest u was?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 10:46, 24 Sie 2011    Temat postu:
helloPaul napisał:
Mumin napisał:




Jak będziesz miał okazje, przejedź się tym tak z 2-3 godzinki i tak około 100-200km i daj znać jak się sprawdza. Sam robie takie trasy jako minimum zawsze i jestem ciekawy jak by taka zębatka się sprawdzała Smile


właśnie zrobiłem trase - 2 dni pod rząd po 260 km... są plusy i minusy ,
plusy są takie że jak zapiąłem 5 bieg w Markach to zrzuciłem go dopiero po 200 km Wink elastyczność na najwyższym biegu - rewelacja.... wyprzedzanie i dynamika - rewelacja, praktycznie od 70-80km/h jedziesz na 5 i bez problemu przyspieszasz , minusy to spalanie - ok 0,5-0,7 litra, przy 130 - 150 masz już dobre 8 tyś obrotów wiec stąd spalanie.

PLUSY
dynamika i elastyczność - super

Minusy
spalanie w góre
obroty w góre o jakieś na oko 1000-1500

na standardowej zębatce palił mi 5,2 - 5,4 teraz na jednym zębie z przodu mniej minimalnie powyżej 6.

Pozdr
Powrót do góry
helloPaul




Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:27, 24 Sie 2011    Temat postu:
Mumin napisał:
helloPaul napisał:
Mumin napisał:




Jak będziesz miał okazje, przejedź się tym tak z 2-3 godzinki i tak około 100-200km i daj znać jak się sprawdza. Sam robie takie trasy jako minimum zawsze i jestem ciekawy jak by taka zębatka się sprawdzała Smile


właśnie zrobiłem trase - 2 dni pod rząd po 260 km... są plusy i minusy ,
plusy są takie że jak zapiąłem 5 bieg w Markach to zrzuciłem go dopiero po 200 km Wink elastyczność na najwyższym biegu - rewelacja.... wyprzedzanie i dynamika - rewelacja, praktycznie od 70-80km/h jedziesz na 5 i bez problemu przyspieszasz , minusy to spalanie - ok 0,5-0,7 litra, przy 130 - 150 masz już dobre 8 tyś obrotów wiec stąd spalanie.

PLUSY
dynamika i elastyczność - super

Minusy
spalanie w góre
obroty w góre o jakieś na oko 1000-1500

na standardowej zębatce palił mi 5,2 - 5,4 teraz na jednym zębie z przodu mniej minimalnie powyżej 6.

Pozdr


Dzięki za testy Smile Mi pali ok 6-7l non stop, ciekawe ile by palił po większej zębatce. Czyli jednym słowem do tras idealna, minus to większy hałas przez podniesione obroty (co na moim LeoVince GP może okazać się dość uciążliwe). Musze sie zastanowić Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 14:24, 26 Sie 2011    Temat postu:
to musisz go zdrowo pałować Wink jak na trasie na standardowych zembach pali 6-7 Wink
naprawde polecam na 5 biegu przyspieszasz od 50 - 60 km/h .... wszystko kosztem ok 10% wiekszego spalania i ok 10% wiekszych obrotów,
Pozdr.
Powrót do góry
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:09, 26 Sie 2011    Temat postu:
Mumin napisał:
naprawde polecam na 5 biegu przyspieszasz od 50 - 60 km/h .... wszystko kosztem ok 10% wiekszego spalania i ok 10% wiekszych obrotów,
Pozdr.


Motong jest po to żeby dostał w pizdeczkę a nie głaskać go na 6-ce przy 60km/h Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
helloPaul




Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:03, 27 Sie 2011    Temat postu:
No już niestety zamówiłem cały napęd ze standardowymi zębatkami Sunstara więc narazie zmiany nie będzie.

Co do pałowania - własnie wbrew pozorom niekoniecznie tylko ja śmigam po samych górach i czechach, same zakręty Wink Więc ciągle dwójka, trójka i tylko na prostych czwórka czasami ale to też nie zawsze bo lepiej na tej trójce dojebać do konca obrotow i silnikiem shamowac przed zakretem niz pieprzyc się ze zmianą biegów ktora zajmuje o wiele więcej czasu i moze byc za późna przed zakrętem. Nie wiem czemu mi tak zżera, ale zawsze najwięcej z całej ekipy jak jeździmy (Hornet, ZX6R, B-King)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
flamaster
Znajomy



Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:23, 28 Lut 2014    Temat postu:
hej, chciałbym kupić albo 14 na przód albo 45 może 46 na tył, wiecie gdzie dostać te cuda? na allegro coś krucho, bardziej bym się skłaniał do kupna tylu ze względu iż łatwiej montować bo przód nie wiem jak to zrobić
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:34, 02 Mar 2014    Temat postu:
Ja kupowałem/wymieniałem [link widoczny dla zalogowanych].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
flamaster
Znajomy



Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:21, 13 Cze 2014    Temat postu:
mam napęd w połowie naciągu i nie wiem co teraz lepiej wybrać 14 przód czy 45/46 tył. Jakieś sugestie za/przeciw którejś zębatce?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:14, 13 Cze 2014    Temat postu:
flamaster napisał:
mam napęd w połowie naciągu i nie wiem co teraz lepiej wybrać 14 przód czy 45/46 tył. Jakieś sugestie za/przeciw którejś zębatce?


Wszystko zależy czy zostawiasz na stałe - zmieniaj przód,czy będziesz modził i testował - zmieniaj tył?!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawcus




Dołączył: 31 Maj 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:09, 14 Cze 2014    Temat postu:
Mi gość w serwisie Kawasaki powiedział, że jak do Z800 wsadził przednią zębatkę krótszą o jeden ząb to nie ten motocykl. Idzie jak litr bez dwóch zdań. Obroty o 1000-1500 wyższe i spalanie także ale coś za coś Wink
W Z750 będzie tak samo zapewne także ja bym się nie wahał i zmieniał przód.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daavid




Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koszalin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:45, 14 Cze 2014    Temat postu:
A potrafi ktoś mniej więcej powiedzieć o ile zmniejszy się vmax przy przełożeniu 14/43 i jak duże jest przekłamanie licznika?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:58, 14 Cze 2014    Temat postu:
V max może nawet wzrosnąć, zależy od warunków, przekłamanie będzie o 6,7%
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szakalo
Znajomy



Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:11, 03 Lut 2015    Temat postu:
mihoo napisał:
Co do wymiany zdawczej,to kto sam wymieniał ten wie,iż łatwo nie było.... Smile

Czekamy na Twoje subiektywne odczucia Wink

Pozdro


Oj nie jest, mam problem z odkręceniem śruby od zdawczej Razz śrubę odkręcamy w prawo czy lewo? jest tam prawy czy lewy gwint? ktoś tak dowalił że w żadną nie idzie aż zwątpiłem Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:07, 03 Lut 2015    Temat postu:
gwint jest standardowy zabezpieczony podkładką
odkręcasz w lewą stronę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin