Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Podnoszenie mocy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chesss
Bywalec



Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łorsoł
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:58, 04 Kwi 2012    Temat postu: Podnoszenie mocy
Czy ktoś próbował tego zabiegu w z 750 08rok ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarcelT800
Stary wyga



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:00, 04 Kwi 2012    Temat postu:
Co masz na myśli ??
Komputer
Wydech
Filtr KN
Czy mechaniczne ingerencje ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chesss
Bywalec



Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łorsoł
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:53, 04 Kwi 2012    Temat postu:
mam na mysli komputer i wydech Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek179




Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:35, 04 Kwi 2012    Temat postu:
najlepszym zabiegiem jest zmiana motocykla na mocniejszy, poważnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OxBown
Bywalec



Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:36, 04 Kwi 2012    Temat postu:
pytanie czy jest sens sie bawic. bo najlepiej by wlozyc albo zrobic obliczony wydech razem z kolektorami, filtr i komp to moze ze wszystkim 10km by bylo a wydech 4tys, filtr 250, komp 1200 i strojenie pewno tez z 1000 zeby miec kilka map dedykowanych pod motocykl.
sprzedac dolozyc te 6tys i kupic cos mocnieszego, chyba ze ma sie kase i lubi sie bawic
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:02, 04 Kwi 2012    Temat postu:
mam w domu kontakt do gościa który zajmuje sie tuningiem z z1000 wyciągnął podobno 200km. ale zabawa zaczyna sie od 6000zł i końca ceny nie ma Sad jak bym miał kase to bym do niego moto wstawił.
podstawa to kute tłoki, wałki, korbowydy, przeróbka głowicy, zmiany w zapłonie, wydechy, komputer(mapy paliwa) k&n i pare innych dodatków wtedy to zaczyna sie robić fajnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarcelT800
Stary wyga



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:05, 04 Kwi 2012    Temat postu:
Krótko mówiąc chcesz mocniejszą maszynę zmieniaj na Z1000 lub na ściga.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:07, 04 Kwi 2012    Temat postu:
juby napisał:
mam w domu kontakt do gościa który zajmuje sie tuningiem z z1000 wyciągnął podobno 200km. ale zabawa zaczyna sie od 6000zł i końca ceny nie ma Sad jak bym miał kase to bym do niego moto wstawił.
podstawa to kute tłoki, wałki, korbowydy, przeróbka głowicy, zmiany w zapłonie, wydechy, komputer(mapy paliwa) k&n i pare innych dodatków wtedy to zaczyna sie robić fajnie



Tylko pamiętajmy,że nie modyfikuje sie również zawieszenie i hamulce,a nie jak większość w skuterach,że "stjuningowane" pięćdziesiątki walą ponad pakę,ale hamują...,co tam kto by hamował...,nie hamuja wcale. Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czester
Stary wyga



Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danzing
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:09, 04 Kwi 2012    Temat postu:
panie kup se R1 albo Haje i będziesz miał Power Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:54, 06 Kwi 2012    Temat postu:
No i wszystko jasne. Chcesz mocy to musisz władować dużo kasy, juby dobrze prawi.
A jak chcesz zyskać parę koni i kulturę pracy silnika to wydech, filtr powietrza, mapa pod wydech. Mi w ten sposób ze 128 na 140 kuni wskoczyło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:21, 06 Kwi 2012    Temat postu:
Wąski napisał:
No i wszystko jasne. Chcesz mocy to musisz władować dużo kasy, juby dobrze prawi.
A jak chcesz zyskać parę koni i kulturę pracy silnika to wydech, filtr powietrza, mapa pod wydech. Mi w ten sposób ze 128 na 140 kuni wskoczyło.



Ale to chyba wynik na wale,nie na kole?! Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:26, 07 Kwi 2012    Temat postu:
Zmierzone na hamowni, więc teoretycznie na kole, ale wydaje mi się że jest w to zaaplikowany jakiś algorytm od mierzenia strat więc przybliżona moc na wale podejrzewam. Z1000 2003-2006 ma moc silnika rzędu 127-128 koni. Już w to nie wierzę żebym miał 140 na kole. W specyfikacji podają moc na wale. Jak się mylę to mnie poprawcie.

Ostatnio zmieniony przez Wąski dnia Sob 22:27, 07 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:17, 23 Maj 2012    Temat postu:
W sumie już mnie nić nie zdziwi,ostatnio na Z-locie w pamiętnej,kolega AnuhZ1000 pokazał mi wydruk z hamowni i powiem Wam,że wyszło 144KM i ok 100Nm,wynik z "niedzieli na BP".
Oczywiście pełen układ Akrapa 4w1 do tego PC.......,zatem można Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
irkus92
Świeżak



Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tymbark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:18, 23 Maj 2012    Temat postu:
Mi powiedzieli że komp w z750 07-12r jest nie remapowalny... Zmieniłem wydech i dołożyłem K&N i powiem że nie jestem w stanie określic różnicy ale silnik chodzi bardziej nierówno zwłaszcza przy delikatnym dodawaniu gazu... i zaczyna mnie to wkurzać...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:36, 23 Maj 2012    Temat postu:
@Mihoo
Ciekawi mnie jaki wplyw na moc jego Zeta ma zmiana zebatek, gdzies na forum byl juz poruszany ten temat ale chyba nic z niego nie wynikło. Tak na logike to zebatki nie powinny w ogole wplywac na moc ale z drugiej strony czy wydech +PCIII podnioslby moc o 17 KM?

@irkus92
Starsze GSXRy (np. moj z 2002) szarpia na niskich obrotach, odczuwa sie to jakby reka delikatnie odkrecala i przymykala manetke, ale akurat w GSXR lekarstwem na te "bolaczke" jest zmiana wydechu na przelotowy. U ciebie musi byc cos nie tak, sproboj zalozyc stary filtr powietrza i zobacz czy cos sie poprawi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin