Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Prawie Z750 R
Idź do strony 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kjezz
Z-zlot friend



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:07, 23 Sty 2011    Temat postu: Prawie Z750 R
Witam !!!
Obiecałem zdać relację z modyfikacji zawieszenia przód Z750 r.2005
Więc po kolei :
Stojak! - własna produkcja - wykorzystałem rurkę spinającą ramę
Graty - lagi , półki,zaciski przód i tył,ośka,tarcze, amorek tył - Z1000 r.2004
Materiały - łożyska --6905 NSK 4szt.
Ośka w kole z 750 ma średnicę 20mm a w z1000 25mm wię były dwie możliwości
1.zastąpić orginalne łożyska innymi o średnicy zewnętrznej 42mm i wew.25mm
2.przetoczyć otwór w feldze na większy 47mm.pod łożyska 47x25x12
Wybrałem opcję 1. lecz owe łożyska mają nieznacznie mniejszą wytrzymałość statyczną i dynamiczną dlatego zastosowałem po dwa łożyska na stronę.
W wyniku zastosowania tego rozwiązania nie zostało miejsca na uszczelniacze , lecz w specyfikacji producenta łożysk mogą one pracować w warunkach "kontakt z wodą"
Konstrukcja łożysk pozwala też na parowanie łożysk bez przekładki między nimi .
Tulejka dystansowa między łożyskami jest takiej samej długości jak w orginale lecz o powiększonej średnicy - adekwatnie do w/w łożysk .
Tulejki dystansowe między lagami a felgą mogą pozostać z Z1000 lecz należy je skrócić o 6mm na dł.13mm
Ja wytoczyłem nowe z kwasówki
Tarcze hamulcowe ---- tu był mały problem orginały nie wyglądały dobrze w zacisku / przesunięcie w jedną stronę / oraz zbyt mała grubość , więc zabudowałem od Z 1000 / rewela!!!/
Wymiary półek górnej i dolnej pozwalają na bezinwazyjną przekładkę zawieszenia , wymiary łożysk główki ramy identyczne w obu modelach !!!.
No i oczywiście lakierek , proszek na górną pólkę , sety tył , stelaż .
Bym zapomniał stelaż czachy w jego dolnym mocowaniu należy troszkę wyprofilować pod śruby w pólce / bez majzla i młota h.j nie robota / + podkładki o średnicy 20 mm grubości 3mm i otworze fi 6.5 mm między gumki a pólkę
Amorek tył w całości z kopytem od starszego brata . Wyżej o ok.20mm.
Podziękowania dla Mariusza !!!
Cdn ......

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
filipek
Stary wyga



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:32, 23 Sty 2011    Temat postu:
Gratulacja za kawał naprawde dobrej roboty... widelec USD dodaje uroku maszynie Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:03, 23 Sty 2011    Temat postu:
Kolego,czekam na finalne foty Twojego autorskiego moda!
Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czester
Stary wyga



Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danzing
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:15, 23 Sty 2011    Temat postu:
większość części zapożyczyłeś z Z1000, czy nie warto było po prostu kupić LITRA
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:18, 23 Sty 2011    Temat postu:
czester napisał:
większość części zapożyczyłeś z Z1000, czy nie warto było po prostu kupić LITRA


Czester,to jest właśnie esencja modyfikacji....,ni to Z1000,ale udoskonalony/odje...ny Z750! Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czester
Stary wyga



Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danzing
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:27, 23 Sty 2011    Temat postu:
Proponuje Litra zmodyfikować (to jest modyfikacja) a nie z 750 zrobić 1000
ty modyfikujesz bardziej wizualnie
Pozdrawiam ABY DO WIOSNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:34, 23 Sty 2011    Temat postu:
W zasadzie to jest kilka wersji tuningu....z wizualnym włącznie!
Kolega Kjezz przedstawił to "po swojemu" i będzie miał,prócz innej optyki,lepsze zawiasy oraz hamulce....i zapewne wielką satysfakcję,że poprawił po fabryce!
Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kjezz
Z-zlot friend



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:46, 23 Sty 2011    Temat postu:
Kolego Czester - a kto powiedział , że nie będzie Litra > to dopiero będzie mod. 750>>>>> 1000 !!! Very Happy Very Happy Very Happy Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:28, 23 Sty 2011    Temat postu:
Zajefajna relacja.Również czekam na finalne fotki.
Najważniejsze z tego wszystkiego jak to napisał mihoo to własna satysfakcja Smile
Brawo za chęci i za zapał do pracy!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:32, 23 Sty 2011    Temat postu:
Gratuluje chęci i włożonej pracy. dawaj finalne foty
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 18:51, 23 Sty 2011    Temat postu:
i to jest to. robisz ze sprzęta to co Ci się w głowie uroiło i nie słuchaj malkontentów Smile

BTW właśnie takich fotorelacji brakuje na tym forum. Taka baza know-how jak u Adama Słodowego. Kawa na ławę ze zdjęciami jak np. coś naprawić. Troszkę jest pomocnych postów ale to by było fajne jakby skupić te relacje razem żeby się nie pogubiły na forum.
Powrót do góry
tomo
Stary wyga



Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:25, 23 Sty 2011    Temat postu:
Jestem pod wrażeniem! kawał dobrej roboty a jeszcze tyle przed Toba. Nie mogę doczekać się ostatniej fotki jak Twój moto będzie wyglądał po robocie;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xede
Stary wyga



Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:29, 24 Sty 2011    Temat postu:
ogolnie mechanika to nie moja mocna strona ale jestem ciekaw koncowej relacji
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:33, 24 Sty 2011    Temat postu:
Gratulacje, no bedzie fajny zonk w sezonie jak ludzie beda sie pytac co to Wink Niby 1000 a jednak 750. Patrzac na takie foty marzy mi sie wlasny garaz, ocieplony i z dobrym wyposazeniem. Koniecznie zdaj relacje jak juz tym pojezdzisz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kjezz
Z-zlot friend



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:48, 24 Sty 2011    Temat postu:
Napiszę jak poskładam" do kupy " myślę , że uda się mi jeszcze cosik dokupić .W planach --- stalowy oplot , szyba kappa , klamki womet , uchwyt tył dla plecaczka {mamuśka orzekła ,że musi być!!!}, navi + uchwyt + 12V [gniazdo] Smile Smile Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Następny
Strona 1 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin