Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
przelot & sportowy filtr.. pytanie..???

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GRUBY
Z-zlot friend



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:08, 08 Kwi 2012    Temat postu: przelot & sportowy filtr.. pytanie..???
koledzy.. mam pytanie..
właśnie odebrałem wydech od Edzia z przeróbki którego jestem bardzo zadowolony Very Happy , ale chciałbym jeszcze zapodać sportowy filterek K&N lub BMC.. czy ma ktoś może taki zestaw..??? (przelot i filtr) bo po rozmowie z Edziem wnioskuję że nie jest to najszczęśliwsze rozwiązanie dla silnika.. podobno po wymianie wydechu już mieszanka jest trochę uboższa, a jak dołoży się jeszcze np. K&N-a to wogóle silnik może już zwariować od ilości zapodanego powietrza.. może ktoś się oriętuje czy to może jakoś wpływać niekorzystnie na silnik..???
no i czy taka zmiana filtra jeszcze jakoś wpływa na dzwięk przerobionego już wydechu..???
z góry dzięki za odpowidzi..
pzdr. Gruby..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
irkus92
Świeżak



Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tymbark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:16, 08 Kwi 2012    Temat postu:
Ja mam Kawe z750 K7
przelot od Edzia + K&N+ świece irydowe + usunięty katalizator

Nie różnicy w mocy nie potrafię opisac bo na oryginalnych podzespołach zrobiłem 300km i to w grudniu.

Dzwięk jest niesamowity.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:57, 08 Kwi 2012    Temat postu: Re: przelot & sportowy filtr.. pytanie..???
GRUBY82 napisał:
może ktoś się oriętuje czy to może jakoś wpływać niekorzystnie na silnik..???
no i czy taka zmiana filtra jeszcze jakoś wpływa na dzwięk przerobionego już wydechu..???

w jakimś stopniu będzie szkodzić , w najgorszym przypadku wypalisz zawory, a i mocy to nie za wiele dojdzie, zmieniłeś wydech , filtr , a mapa zostanie ta sama, wiec mieszanka będzie uboga w efekcie nastąpi powolna destrukcja silnika, jesli dobrze pamiętam masz 1000 z przed liftu , a tam nie ma sondy lambdy, i to jest problem , bo jak by była , to w jakiś tam sposób dawkowanie paliwa będzie odpowiednie, to jest moja teoria i nie musisz się tym sugerować co napisałem, bo mogę nie mieć racji.Do kompletu to jeszcze dołożyłbym PC3, hamowania, i ogólne zestrojenie
chyba sie dupłem ,Ty nie masz 1000 ?


Ostatnio zmieniony przez avator dnia Nie 10:58, 08 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GRUBY
Z-zlot friend



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:01, 08 Kwi 2012    Temat postu:
mam małego zeta przedliftowego..
wydech zmieniłem(przerobiony) i jak dla mnie poezja.. ale myślałem też o sportowym filtrze.. tylko że chcę jeszcze trochę nacieszyć się zetem ,a nie doprowadzić do jego destrukcji.. po prostu chcę się cieszyć jazdą i dźwiękiem ,ale nie kosztem małego zeta.. Very Happy i dlatego to zapytanie..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarcelT800
Stary wyga



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:15, 08 Kwi 2012    Temat postu:
Ciężki temat ,ale jak by nie było dla silnika to całkiem inny wydech (Edzia)
Zrób mapy zapłonu i będzie ok.
Dla tego są dedykowane wydechy po których nie trzeba zmieniać map zapłonu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
irkus92
Świeżak



Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tymbark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:36, 08 Kwi 2012    Temat postu:
Ja mam inne zadnie (mowa o Z po lifcie 08>)

Na moje pytanie w serwisie

""W Zecie 07r. wymieniłem filtr pow. na K&N, świece irydowe oraz
pozbyłem sie katalizatora. Tłumik oryginalny oddałem do przeróbki na
pełen przelot 38mm do faceta "Edzio" (znany ze środowisk forów
moto..) oraz nie założyłem już linek EXup'a przy tłumiku, ale są
zostawione- nie chwyta błędu:)

Czy jest potrzeba zrobienia REmapy silnika, a jeśli jest, to czy
jesteście w stanie zrobić to na tyle, żeby przeróbki za 700zł
przyniosły jakieś dodatkowe KM ?""""


Odpowiedziano tak

witam
jeżeli nie wywala błedu to nalezałoby to zostawić tak jak jest, przy
czym
linki nalezy zabezpieczyć tak aby sie nie napinały. W tej chwili zmienił
Pan
charakterystykę pracy silnika.
W kawie komp jest nieremapowalny, wiec by trzeba było powercommandera
wrzucić, koszt w sumie koło 2000,- i dodaloby to pare koni. W chwili
obecnej
nalezałoby sprawdzić moto na hamowni, ile tej mocy ma teraz faktycznie,



Czyli nic konkretnego.


Ostatnio zmieniony przez irkus92 dnia Nie 16:37, 08 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GRUBY
Z-zlot friend



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:40, 08 Kwi 2012    Temat postu:
no ja też mam od Edzia przelot 48mm. ,ale właśnie to on odradził mi montaż filtra K&N.. sam niewiem czemu tak się na ten filtr napaliłem ,ale jakos tak chciałbym mieć go na pokładzie.. Very Happy .. ja nawet nie myślałem o podnoszeniu mocy bo nie oto mi chodzi.. bardziej zależy mi na charakterystyce dźwięku.. a wiem że filtr też tam coś do dźwięku daje..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sbk
Z-zlot friend



Dołączył: 13 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 100lica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:07, 10 Kwi 2012    Temat postu:
No właśnie Panowie.... Też ostatnio zaczął mnie nurtować ten problem.... Mam wydech LV gp style i zastanawiam się nad kupnem filtra powietrza. Wziąć ori papierowy+zrobić mod puszki filtra czy kupić K&N/BMC ? Czy jeśli kupię akcesoryjny filtr i nie zrobię żadnego strojenia będzie to zdrowe dla silnika ? Bo sam już zaczynam głupieć....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:12, 10 Kwi 2012    Temat postu:
Bez power commandera nic nie zrobisz, dopiero jak go założysz i zestroisz będzie wszystko lepiej grać. Żadnej destrukcji się nie bój, a jak masz ciśnienie to lej 98 oktanów, bo ważne żeby nie było poniżej 95, a te nasze bezołowiówki nie zawsze trzymają ten poziom. Znam nie jeden motocykl po takich przeróbkach i bez PC i mają po 80 tysięcy przebiegu i jeżdżą jak lalki Very Happy Ja po dotarciu zrobiłem wszystko żeby walił ogniem i lata jak lala, oddycha całymi płucami i będzie żył długo i szczęśliwie Very Happy Jesteś dorosły i zrobisz jak będziesz uważał Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_Z750_
Gość






PostWysłany: Wto 21:33, 10 Kwi 2012    Temat postu:
AdamFilip napisał:
Bez power commandera nic nie zrobisz, dopiero jak go założysz i zestroisz będzie wszystko lepiej grać. Żadnej destrukcji się nie bój, a jak masz ciśnienie to lej 98 oktanów, bo ważne żeby nie było poniżej 95, a te nasze bezołowiówki nie zawsze trzymają ten poziom. Znam nie jeden motocykl po takich przeróbkach i bez PC i mają po 80 tysięcy przebiegu i jeżdżą jak lalki Very Happy Ja po dotarciu zrobiłem wszystko żeby walił ogniem i lata jak lala, oddycha całymi płucami i będzie żył długo i szczęśliwie Very Happy Jesteś dorosły i zrobisz jak będziesz uważał Smile


no wreszcie ktos sensownie odpowiedzial Smile
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin