Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
wydech - wybór - analiza
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 13:58, 16 Maj 2011    Temat postu: wydech - wybór - analiza
Czy wybierając wydech analizowaliście ew. zmiany w mocy, przebiegu krzywej Nm? Patrząc na testy:

1.
[link widoczny dla zalogowanych]

2.
http://www.youtube.com/watch?v=zNUdA0ftGfA
http://www.youtube.com/watch?v=a8EUDwAwhZc
(..) i cała seria pozostałych w teście

odnoszę wrażanie że większość producentów zabiera KM a może też i Nm.
Nie wiem jak interpretować testy w MOTORRAD..
Z Nm pewnie może być lepiej ale też bardziej subiektywnie bo przecież każdy inaczej jeździ i jeden woli mieć je niżej drugi wyżej.

Co myślicie?
Macie jakieś inne materiały które mogłyby pomóc w wyborze, ew. namiary na firmy w Polsce? które podchodzą do tematu profesjonalnie

Pozdro.
Powrót do góry
xede
Stary wyga



Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:39, 16 Maj 2011    Temat postu:
wydaje sie ze zabiera bo moc mierzona jest na kole dlatego
a bierz ten ktory sie bardziej podoba, poza tym zeby miec zysk musisz kupic pelen uklad Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:54, 16 Maj 2011    Temat postu:
Nie wiem czy to cokolwiek pomoże (model '04-'06),ale kiedyś forumowy kolega Mariusz zapodał takie skany,z których wychodziło,iż niekiedy wręcz modyfikacje/zmiany końcówki wydechu skutkowały spadkiem nie tylko mocy ale i momentu.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdro


Ostatnio zmieniony przez mihoo dnia Pon 15:54, 16 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 22:29, 16 Maj 2011    Temat postu:
dupohamownia tych roznic chyba nie wychwyci...
Powrót do góry
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:14, 17 Maj 2011    Temat postu:
Nie byłbym taki pewien,ponieważ sam hamowałem swojego Zeta na ori oraz ixill'u i różnica w przebiegu krzywej była nieznaczna,lecz widoczna;dla niedowiarków skany w mojej galerii do wglądu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 8:46, 17 Maj 2011    Temat postu:
ja najbardziej odczuwam te 232kg i niewielki zakres obrotow w ktorych motor naprawde ma ochote jechac Smile
Powrót do góry
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:58, 17 Maj 2011    Temat postu:
locdog napisał:
ja najbardziej odczuwam te 232kg i niewielki zakres obrotow w ktorych motor naprawde ma ochote jechac Smile


to zmień zębatki,a zobaczysz że życie stało się lepsze Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 9:23, 17 Maj 2011    Temat postu:
Zmiana przelozen to jest wbrew pozorom bardzo powazna ingerencja w fizyke prowadzenia motocykla i latwo mozna pokaszanic cala sprawe. Mialem taki plan, ale sobie darowalem.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 9:25, 17 Maj 2011    Temat postu:
Wniosek taki, że końcówkę zakładamy dla ucha, a jak nie chcemy przy okazji stracić na powerze to najlepiej wybrać którąś z renomowanych firm, które potwierdziły wyniki w więcej niż jednym teście. Na pewno Akrapovic lub LeoVince dadzą radę.

Dobry power i sound da pełen wylot ale to jest koszt wielu tyś i taka inwestycja w z750 chyba nie ma sensu Question Za cenę kompletnego tuningu pozostałych elementów, co byłoby pewnie naturalną konsekwencją, lepiej będzie zmienić cały sprzęt.. Very Happy
Powrót do góry
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:27, 17 Maj 2011    Temat postu:
locdog napisał:
Zmiana przelozen to jest wbrew pozorom bardzo powazna ingerencja w fizyke prowadzenia motocykla i latwo mozna pokaszanic cala sprawe. Mialem taki plan, ale sobie darowalem.


Jeśli możesz,to rozwiń swój wywód na ten temat,bo jesteś pierwszą osobą,która widzi coś w tym złego?!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_Z750_
Gość






PostWysłany: Wto 9:41, 17 Maj 2011    Temat postu:
prezess napisał:
Wniosek taki, że końcówkę zakładamy dla ucha, a jak nie chcemy przy okazji stracić na powerze to najlepiej wybrać którąś z renomowanych firm, które potwierdziły wyniki w więcej niż jednym teście. Na pewno Akrapovic lub LeoVince dadzą radę.


Arrow tez daje rade i jest odczuwalny wzrost mocy, na orginalnym nie moglem za cholere podniesc moto z gazu, a teraz idzie kupe lepiej.


Cytat:
Dobry power i sound da pełen wylot ale to jest koszt wielu tyś i taka inwestycja w z750 chyba nie ma sensu Question Za cenę kompletnego tuningu pozostałych elementów, co byłoby pewnie naturalną konsekwencją, lepiej będzie zmienić cały sprzęt.. Very Happy


ale przeciez nie trzeba wymieniac od razu wszystkiego. Ja robie to na raty - wymienilem koncowke w tym sezonie, a w nastepnym wymieniam kolektory. Bedzie warto dla 8 koni Wink
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 9:45, 17 Maj 2011    Temat postu:
_Z750_ napisał:
prezess napisał:
Wniosek taki, że końcówkę zakładamy dla ucha, a jak nie chcemy przy okazji stracić na powerze to najlepiej wybrać którąś z renomowanych firm, które potwierdziły wyniki w więcej niż jednym teście. Na pewno Akrapovic lub LeoVince dadzą radę.


Arrow tez daje rade i jest odczuwalny wzrost mocy, na orginalnym nie moglem za cholere podniesc moto z gazu, a teraz idzie kupe lepiej.

Cytat:
Dobry power i sound da pełen wylot ale to jest koszt wielu tyś i taka inwestycja w z750 chyba nie ma sensu Question Za cenę kompletnego tuningu pozostałych elementów, co byłoby pewnie naturalną konsekwencją, lepiej będzie zmienić cały sprzęt.. Very Happy


ale przeciez nie trzeba wymieniac od razu wszystkiego. Ja robie to na raty - wymienilem koncowke w tym sezonie, a w nastepnym wymieniam kolektory. Bedzie warto dla 8 koni Wink


Masz ten co tu testowali:?
http://www.youtube.com/watch?v=b9C27UhHHn8

Ile kosztuje kolektor i sama puszka?
Powrót do góry
_Z750_
Gość






PostWysłany: Wto 10:02, 17 Maj 2011    Temat postu:
ten. Tylko widze ze oni testuja z db-killerem .
Puszka 1400 poza allegro, a kolektory cos kolo 2 tys.
Tutaj mam namiar na goscia [link widoczny dla zalogowanych] sprawdzony typ Wink
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 10:13, 17 Maj 2011    Temat postu:
_Z750_ napisał:
ten. Tylko widze ze oni testuja z db-killerem .
Puszka 1400 poza allegro, a kolektory cos kolo 2 tys.
Tutaj mam namiar na goscia [link widoczny dla zalogowanych] sprawdzony typ Wink


Fajnie gada?
Powrót do góry
_Z750_
Gość






PostWysłany: Wto 10:19, 17 Maj 2011    Temat postu:
zajebiscie Smile
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin