Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
wymiana amortyzatora tył

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kazik
Zaglądacz



Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska / Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:34, 28 Kwi 2013    Temat postu: wymiana amortyzatora tył
Mam ochotę wymienić tylny amorek w zecie (rocznik 2005), bo ten który mam jest za miękki dla mnie. Buja czasem przy wyjściu z zakrętów, ogólnie troszkę pływa moto, a mam ustawione wszystko na największą twardość. Wiecie od jakiego moto będzie pasował tylny amorek, który będzie twardszy i będzie miał większą możliwość regulacji? Wrzuciłbym coś twardszego ale nie chciałbym przy tym za wiele przerabiać Cool

P.S. Macie może sprawdzone jakieś progresywne sprężyny na przód w dobrej cenie? Przód też chciałbym troszkę poprawić Very Happy Jeśli temat przewinął się na forum to przepraszam. Przejrzałem kilka tematów ale nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:21, 28 Kwi 2013    Temat postu:
Poszło PW
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazik
Zaglądacz



Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska / Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:01, 29 Kwi 2013    Temat postu:
PMka odebrana, dotyczy jednak sprężyn na przód. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tylnym amorkiem? Z 636 albo Z1000 nie da się przełożyć bez większych modyfikacji?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:25, 29 Kwi 2013    Temat postu:
Ulaa chyba miała akcesoryjny amor, ale to raczej gruba kasiora. Poza tym sam wahacz nie jest specjalnie sztywny. Poza tym, pływanie jest spowodowane rowniez przez przód, a tam nie masz dużego pola do popisu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kjezz
Z-zlot friend



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:52, 30 Kwi 2013    Temat postu:
Możesz dać od Z 1000 /2003-2006/ bez przeróbek . wahacz pójdzie niżej o ok. 20 mm Very Happy czyli podwyższysz tył

Ostatnio zmieniony przez kjezz dnia Wto 18:53, 30 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misssza
Aktywny



Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:15, 30 Kwi 2013    Temat postu:
Kompletnie bez przerobek? fajna opcja by dla mnie byla. A jak z twardoscia w tysiacu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kjezz
Z-zlot friend



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 5:25, 01 Maj 2013    Temat postu:
Jest ciut twardszy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarcinZ750




Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Śro 12:35, 01 Maj 2013    Temat postu:
jest jedno rozwiazanie... wolniej jezdzic Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazik
Zaglądacz



Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska / Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:28, 01 Maj 2013    Temat postu:
Jeśli zdecyduje się na poprawę zawieszenia to na przód myślę, że pójdą progresywne sprężyny i twardy olej. Nawet przy maksymalnie skręconym amorku z Z1000 tył w górę pójdzie? Próbował ktoś amorek na tył z 636 wsadzić? Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:40, 01 Maj 2013    Temat postu:
kazik masz 750 z pierwszego tłoczenia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:53, 01 Maj 2013    Temat postu:
waski-11 napisał:
kazik masz 750 z pierwszego tłoczenia?



Info masz w pierwszym poście (2005r.) Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:58, 01 Maj 2013    Temat postu:
mihoo napisał:
waski-11 napisał:
kazik masz 750 z pierwszego tłoczenia?



Info masz w pierwszym poście (2005r.) Cool

próbuje ogarnąć problem, rocznik widziałem zapewne chodzi o małego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:07, 01 Maj 2013    Temat postu:
waski-11 napisał:
mihoo napisał:
waski-11 napisał:
kazik masz 750 z pierwszego tłoczenia?



Info masz w pierwszym poście (2005r.) Cool

próbuje ogarnąć problem, rocznik widziałem zapewne chodzi o małego?



Dokładnie Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:24, 01 Maj 2013    Temat postu:
kazik napisał:
Jeśli zdecyduje się na poprawę zawieszenia to na przód myślę, że pójdą progresywne sprężyny i twardy olej. Nawet przy maksymalnie skręconym amorku z Z1000 tył w górę pójdzie? Próbował ktoś amorek na tył z 636 wsadzić? Very Happy

jeżeli chodzi o amor z 636 05-06 taką modyfikacje zrobił Krzychu i moto poszło o 2 cm do dołu problem rozwiązały pałki z innego moto
u Ciebie rozwiązaniem jest zaadoptować amor z Z1000 03-06 wysokość się nie zmieni zwykły serwis sprawdzenie ciśnienia ew dobicie oczyszczonym Azotem 120kg wagi kierowcy i dalej daje radę
jeżeli chodzi o przedni zawias to masz trochę kupe
widzę że masz zacięcie sprężyny to jakieś 380 zł china zapodawał do siebie na przód w Z1000 03-06 ja bym Ci radził zaadoptowanie bebechóe ze sportowego motocykla i ustawieniu pod siebie
z własnego doświadczenia omijam gęstsze oleje (15W)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin