Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Wymiana zębatek
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marekhans
Aktywny



Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:20, 09 Wrz 2010    Temat postu:
Trochę odświeżę temat. Co zaproponujecie świeżakowi, który ma w swoim zecie (750s z 2005) seryjne zębatki? Proszę jakoś łopatologicznie wyłożyć co mi da zmiana - czytałem cały temat ale chyba przyda się jakieś know how dla kogoś kto nie koniecznie do jeżdżenia używa wyłącznie tylnego koła Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:13, 09 Wrz 2010    Temat postu:
Da Ci lepsze przyspieszenie, motocykl będzie zrywniejszy, szybciej będzie się wkręcał na obroty, ale za to będzie miał wyższe obroty przy tej samej prędkości (co ma znaczenie przy szybszej jeździe czy np. turystyce), niższy v-max, no i licznik będzie zawyżał prędkość. Spalanie może nieco wzrosnąć ale niekoniecznie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marekhans
Aktywny



Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:27, 09 Wrz 2010    Temat postu:
Ok. Czyli mówimy tu o zmianie na 15/45. W zasadzie to ja latam więcej w trasie więc może i lepiej zostać przy standardzie bo na razie ani momentu ani max-v mi nie brakuje. A tak dla pewności, to łańcuch zostaje taki sam przy zmianie czy trzeba kupić inny niż standard?
Dzięki za info Gandi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gunter
Stary wyga



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:57, 12 Wrz 2010    Temat postu:
marekhans napisał:
Ok. Czyli mówimy tu o zmianie na 15/45. W zasadzie to ja latam więcej w trasie więc może i lepiej zostać przy standardzie bo na razie ani momentu ani max-v mi nie brakuje. A tak dla pewności, to łańcuch zostaje taki sam przy zmianie czy trzeba kupić inny niż standard?
Dzięki za info Gandi


Tak jak Mariusz pisał wcześniej, może być problem z długością oryginalnego, standardowego łańcucha jeśli założysz 15/45...lepiej założyć o jeden ząbek mniej na przód ...czyli 14/43 i masz pewność, że łańcucha wystarczy. Przełożenia 15/45 i 14/43 to praktycznie identyczne doznania w trakcie jazdy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:47, 14 Wrz 2010    Temat postu:
A co do dostępności zębatek na przód do małego Zeta,to prócz wymienianej Renthal'a,są jeszcze JT lub PBR.

PS:po zamontowaniu 14/46 łańcuch mam naciągnięty na maxa Wink
Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marekhans
Aktywny



Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:06, 14 Wrz 2010    Temat postu:
Dzięki Panowie, bo przynajmniej mam teraz jasność co i jak. O to loto Wink Muszę jeszcze przemyśleć kwestię wymiany bo mój napęd na razie jeszcze pochodzi.
W każdym razie dzięki za info!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
franek
Znajomy



Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:49, 16 Sty 2011    Temat postu:
Witam myślałem o zmianie zębatki na 14 zębów. Może cie coś powiedzieć o zębatce firmy JT SPROCKETS. ?? W miarę ta firma ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:21, 16 Sty 2011    Temat postu:
Firma jak firma,w każdym razie lipy nie ma,bierz! Wink

PS:przemyśl ten zakup,ponieważ licznik będzie zawyżał prędkości,a to najpierw rajcuje (że aż tyle polecisz),potem denerwuje bo szybciej nabija kilometry na przebiegu!
Jednak frajda z jazdy rekompensuje w/w minusy!
Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gunter
Stary wyga



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:47, 16 Sty 2011    Temat postu:
franek napisał:
Witam myślałem o zmianie zębatki na 14 zębów. Może cie coś powiedzieć o zębatce firmy JT SPROCKETS. ?? W miarę ta firma ??

Przyznam uczciwie, że JT nigdy nie testowałem. Natomiast w opini publicznej i to co słysze od kumpli...najlepsze to SUNSTAR i RENTHAL.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:29, 16 Sty 2011    Temat postu:
Ja mam zestaw złotego DID-a i zębatki JT SPROCKETS. Nie narzekam, smaruję co 300km i szafa gra Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:45, 17 Sty 2011    Temat postu:
Sam również ujeżdżam JT 14 na zdawczej od ubiegłego sezonu i jest git!

Tylko mam nadzieję,iż wymieniasz cały komplet z łańcuchem i tylną zębatką?!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
franek
Znajomy



Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:06, 17 Sty 2011    Temat postu:
Micho łańcuch i zębatki w bardzo dobrym stanie. Kurde macie pomysł jak zablokować wałek zdawczy żeby odkręcić zębatkę:Smile)) : shock: Czy może chodziło ci oto że łańcuch z zębatkami się dopasował i do nowej zębatki trzeba nowy łańcuch i zębatkę tylną

Ostatnio zmieniony przez franek dnia Pon 19:52, 17 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:03, 17 Sty 2011    Temat postu:
franek napisał:
Micho łańcuch i zębatki w bardzo dobrym stanie. Kurde macie pomysł jak zablokować wałek zdawczy żeby odkręcić zębatkę:Smile))


Wrzucasz bieg a druga osoba na maxa dociska tylni hebel.
Od razu załatw sobie jakaś przedłużkę do odkręcenia, bo lekko nie będzie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
franek
Znajomy



Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:45, 17 Sty 2011    Temat postu:
oki tak trza będzie zrobić. dynamometr i klucz przedłużany 27 już mam.Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:28, 17 Sty 2011    Temat postu:
Jak poszperasz na forum to ten temat jest szeroko opisany! Wink
Proponuję przedłużkę ok 1,5m lub dłuższą oraz klucz rurkowy...i tak jak Rychu prawi:lekko nie będzie!
A co do samej zębatki zdawczej,to zobaczysz w jakim jest stanie,gdy ją odkręcisz....,
decyzję pozostawiam Tobie!
Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin