Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Wyrzucenie pierwszych przepustnic - z750s

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Voltron
Znajomy



Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:22, 03 Wrz 2016    Temat postu: Wyrzucenie pierwszych przepustnic - z750s
Witam,
Nie znalazłem zbyt wielu informacji na ten temat. Chciałbym się zapytać, czy w zecie I gen są dwie przepustnice oraz czy ktoś próbował wyrzucić jedne? Co to da? Lepszy dół? Jak to się odbija na spalaniu i czy trzeba potem robić synchronizacje przepustnic?
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szakalo
Znajomy



Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:34, 03 Wrz 2016    Temat postu:
Są podwójne, wywalać śmiało dzisiaj to zrobiłem u siebie, polecam. Spalania jeszcze nie sprawdzałem ale kto by się tym przejmował Razz synchro zawsze warto sprawdzić ale po wyjęciu przepustnic nie zauważyłem dużych anomalii. U mnie w galerii jest foto relacja

Ostatnio zmieniony przez szakalo dnia Sob 20:39, 03 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Voltron
Znajomy



Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:51, 04 Wrz 2016    Temat postu:
Popatrzę, pomyślę. Jak będzie czas to może się tym zajme. Dużo wykrecania jest żeby wyciągnąć przepustnice?
Dół się poprawił, a co z resztą obrotów? A jakie jest wogole zadanie tych podwójnych przepustnic?


Ostatnio zmieniony przez Voltron dnia Nie 21:55, 04 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Voltron
Znajomy



Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:33, 19 Sty 2017    Temat postu:
znalazlem pewien artykuł, wynika z niego, ze trzeba zmienić mapy w moto po usunięciu przepustnic ponieważ stosunek A/F ulega zmianie na dużą niekorzyść

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xi0nc
Zaglądacz



Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 5:36, 20 Sty 2017    Temat postu:
To, że zmienia się afr to logiczne. Nagle silnik dostaje więcej powietrza. Soalanie z technicznego punktu widzenia nie powinno ulec zmianie, bo dawka paliwa sama się nie zmieni.
Kwestia w tym o ile zmieni się temperatura spalania takiej mieszanki. Sądzę jednak, że nie na tyle żeby stopić tłoki albo wypalić zawory Wink
Dla sprawdzenia można założyć sobie zegar EGT i sprawdzić max temperaturę przed i po zdjęciu.
Podany test dotyczy silnika 1,4 i faktycznie przyrost w niskim zakresie jest ogromy. W zecie będzie sporo mniejszy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Voltron
Znajomy



Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:42, 20 Sty 2017    Temat postu:
W zecie powiniem byc proporcjonalny w stosunku do 14. Co nie zmienia faktu, ze chyba jednak dla spokoju ducha wolalbym PCIII połączyc z wyrzuceniem przepustnic zamiast tylko przepustnice.
Na innym zagranicznym forum tez znalazlem hamowanie zx10r 04r, to niewiele to dalo, 5 koni i tylko u szczytu mocy, dolny zakres zostal bez zmian.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:20, 20 Sty 2017    Temat postu:
Voltron napisał:

Na innym zagranicznym forum tez znalazlem hamowanie zx10r 04r, to niewiele to dalo, 5 koni i tylko u szczytu mocy, dolny zakres zostal bez zmian.

z exup-em czy bez ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Voltron
Znajomy



Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:33, 20 Sty 2017    Temat postu:
[link widoczny dla zalogowanych]

tutaj są odpowiedzi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin