Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Zmiana zawieszenia w Z750 I GEN na USD
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Majkwin
Świeżak



Dołączył: 27 Cze 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:30, 24 Wrz 2015    Temat postu: Zmiana zawieszenia w Z750 I GEN na USD
Hej
Wiem, że jest parę tematów o zmianie zawieszenia w Z750 I Gen, jednak polskojęzyczna wiedza jest mocno rozstrzelona i niekompletna. Tworzę ten temat w celu zgromadzenia wszystkich informacji w jednym miejscu.

Przymierzam się do zmiany przedniego zawieszenia w moim zecie na USD prawdopodobnie z 636. Wiem, że w tym celu należy zgromadzić parę części w tym:
- półki (górna + dolna wraz ze sztycą)
- lagi
- felga wraz z kompletnym układem hamulcowym

Czy ktoś na naszym forum z sukcesem przeprowadził taką adaptację? Zależy mi na informacjach jakie konfiguracje części będą najodpowiedniejsze. Na anglojęzycznych forach ludzie zazwyczaj używają półek od z1000, natomiast reszta podzespołów już od 636 bądź gsx-r 1300. Czy w takim zestawieniu obejdzie się bez przeróbek? Czy możliwy jest dobór odpowiednich łożysk główki ramy w takiej konfiguracji?
Proszę o wszystkie cenne informacje jakie posiadacie.


Ostatnio zmieniony przez Majkwin dnia Czw 20:39, 24 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojk2
Znajomy



Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:52, 24 Wrz 2015    Temat postu:
Mi ostatnio wpadło do głowy co by założyć od tdm850 do mojej z750s żeby poprawić komfort jazdy, jazda turystyczna oczywiście, też by fajnie wygladała
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Perła
Stary wyga



Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CZE-WA - okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:43, 24 Wrz 2015    Temat postu:
https://www.youtube.com/watch?v=cFvHPOq90a0

W opisie filmu tego zeta można poczytać co potrzebne będzie do takiej modyfikacji, i wydaje mi się , że Lagi od 636 pasują w oryginalne półki od Z750, kiedyś był na tym forum mały biały Z własnie z takim zawieszeniem i chyba miał półki od Z750

też wpadł mi do głowy ten pomysł, żeby zabrać się za to zimą, ale nie wiem jak bedzie z funduszami Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:51, 24 Wrz 2015    Temat postu:
do autora
mało info, jaki rok zeta?
i tak powiem że do zeta pasuje wszystko , pytanie tylko ile masz $ a reszta to wiadomo Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Majkwin
Świeżak



Dołączył: 27 Cze 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:39, 24 Wrz 2015    Temat postu:
Jasne, zapomniałem wspomnieć, że chodzi o I gen, dlatego też półki są również do wymiany… Lagi od 636 pewnie pasują do II gen.

Sam planuję kupić kompletny przód od zx636, natomiast półki od z1000 - myślę, że to będzie najlepsze rozwiązanie. Co do ceny to chciałbym się zamknąć w 1000zł, ale widzę że prawdopodobnie będzie to niemożliwe. 1500 już prędzej Very Happy



Dobra, mam okazję kupić lagi i tarcze od 636, więc pewnie się na to zdecyduje. Pozostaną jeszcze zaciski, półki i ewentualnie felga.

Wie ktoś czy jest możliwość adaptacji seryjnej felgi od zeta pod ośke 636? Jeżeli tak to co jest konieczne? Półki od nowego z750 będą współpracowały z tym zestawem?


Ostatnio zmieniony przez Majkwin dnia Czw 21:54, 24 Wrz 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:29, 25 Wrz 2015    Temat postu:

zawias przód 636 04r, zaciski 636 05r, felga ori z1000 , tarcze ori z1000,
trzeba dorobić tuleje dystansowe, reszty nie pamiętam ale gdzieś mam dokumentacje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swor




Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieliczka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:52, 25 Wrz 2015    Temat postu:
A nie lepiej sprzedać I gen., dołożyć kasę odłożoną na modyfikacje i kupić II generacje?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Majkwin
Świeżak



Dołączył: 27 Cze 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:54, 26 Wrz 2015    Temat postu:
@swor, zdecydowanie nie warto. I gen był kupiony przeze mnie z premedytacją Very Happy

@avator wrzuć jak najwięcej info, proszę. Z tego co widzę, to modyfikowałeś zawias w z1000, tak?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:25, 27 Wrz 2015    Temat postu:
Majkwin napisał:
Z tego co widzę, to modyfikowałeś zawias w z1000, tak?

tak , przód i tył info na PW
Powrót do góry
Zobacz profil autora
e3dx




Dołączył: 24 Lip 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:08, 27 Wrz 2015    Temat postu:
Majkwin napisał:
@swor, zdecydowanie nie warto. I gen był kupiony przeze mnie z premedytacją Very Happy


Czemu koniecznie dążyłeś na I generacji ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kjezz
Z-zlot friend



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:14, 28 Wrz 2015    Temat postu:
Tak na szybkiego :
półki Z 1000 1gen
lagi np zx6r 2003-2009
zaciski zx6r
felga może zostać ale : inne łożyska , inna tuleja dystansowa łożysk , inne dystanse do lag , inne tarcze / tylko z 1000 pierwsze tłoczenie / ważna grubość tarczy oraz średnica podziałowa otworów montażowych , oraz obróbka felgi pod w/w tarcze !!!
opcja z inną felgą - tutaj większe pole manewru : felga zx6r 2003 -2015
Z 1000 2007- 2009
tarcze hamulcowe do tej felgi : zx6 2005 - 2013 , z1000 2007-2013
to z grubsza
Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Majkwin
Świeżak



Dołączył: 27 Cze 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:09, 28 Wrz 2015    Temat postu:
@kjezz, dzięki za super info. A ma ktoś doświadczenie z zawieszeniem od TL1000? Kolega ostatnio kompletny przód dorwał za 1000zł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kjezz
Z-zlot friend



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:18, 28 Wrz 2015    Temat postu:
Kiepska zwiecha , odpuść sobie . Nie warta zainteresowania
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adam799
Zaglądacz



Dołączył: 29 Sie 2015
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:34, 28 Wrz 2015    Temat postu:
Z zawieszenia od 636 też bym zrezygnował - koledze co roku cieknie i wymienia uszczelniacze po zimie. Ponoć ten typ tak ma.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Majkwin
Świeżak



Dołączył: 27 Cze 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:56, 28 Wrz 2015    Temat postu:
kjezz, ale tak kiepska jak z z750? Chodzi mi o poprawę właściwości jezdnych i wyglądu, ale po torze śmigał nie będę Very Happy Są jakieś inne, tańsze alternatywy od 636?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin