Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poper
Świeżak
Dołączył: 01 Kwi 2014
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargard Szczeciński Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:32, 10 Cze 2014 Temat postu: Crashpady czy gmole ? |
|
|
Witam. Mam zamontowane crashpady firmy Puig. W sobotę na torze wyniosło mnie z zakrętu, na dohamowywaniu wpadłem na pas zieleni i benc. Przy prędkości ok 15-20 km/h, motocykl padł na króciutki pas zieleni, prześlizgnął się na asfalt i takie skutki ( ślizg mniej niż 1,5m ):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tutaj pojawia się pytanie. Czy ten crashpad zachował się prawidłowo ? czy jak na pada za 400zł + trochę kiępsko ? Widziałem u kumpla crash wometa przy ślizgu na jezdni z prędkością ok 30km/h, końcówka tylko się zdarła, ale crashpad się nie wygiął.
Sama końcówka kosztuje 60 zł. Czy jest sens prostować mocowanie crasha ?
Czy lepiej założyć gmole, np. te ? [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez poper dnia Wto 21:33, 10 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:48, 10 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
z doświadczenia wiem że crache typu puig ,rizoma i chuj wie co jeszcze, są o kant dupy służą tylko do ozdoby na dodatek bardzo drogie (ale to kwestia umowna zależna jak dla kogo )
najlepsze są własnej konstrukcji , czyli
poliamid , ertalon i tokarka
i nie przejmuj sie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:23, 11 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Ciekawa teoria panie Krzysztofie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:30, 11 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
mihoo napisał: | Ciekawa teoria panie Krzysztofie.  |
sprawdzona
dziękuję Michale
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nerwer
Świeżak
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:40, 11 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Mam w swoim wersje pro, ale mocowanie takie same.
Też lekko zahaczyłem nim o samochód pewnego kretyna który sobie postanowił wjechać mi pod koła i te gówno zgięło się jak harmonijka.
Ogólnie nędza i rozpacz za 5 stów. Żeby było śmiesznie wystająca śruba od spodu tego mocowania, ta która trzyma grzyba, wbiła się w konstrukcje moto. Czyli w ten bajer do którego przykręca się crasha.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
shadow
Zaglądacz
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3City Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:47, 11 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Nerwer napisał: | Mam w swoim wersje pro, ale mocowanie takie same.
Też lekko zahaczyłem nim o samochód pewnego kretyna który sobie postanowił wjechać mi pod koła i te gówno zgięło się jak harmonijka.
Ogólnie nędza i rozpacz za 5 stów. Żeby było śmiesznie wystająca śruba od spodu tego mocowania, ta która trzyma grzyba, wbiła się w konstrukcje moto. Czyli w ten bajer do którego przykręca się crasha. |
niestety te popularne crashpady pomagają zwykle przy glebie parkingowej. i to wszystko, na co je stać
|
|
Powrót do góry |
|
 |
poper
Świeżak
Dołączył: 01 Kwi 2014
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargard Szczeciński Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:00, 11 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Ciekaw jestem czy zgłaszać reklamacje na ten szit? Kumple w pracy wzięli ten aluminiowy bzdet, ten plaskownik i powiedzieli ze zrobią mi stalowe. Tylko teraz kwestia tej końcówki, 70 zł i jak ma się urwać po sZlifie na równym torze to lipa. Lepiej dołożyć chyba do gmoli a prawego crasha wystawić i czekać aż ktoś gibnie się na prawą i odsprzedać
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tede80
Znajomy
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSK
|
Wysłany: Śro 20:23, 11 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Ciekawe czy pług nie będzie przeszkadzał przy montażu tych gmoli.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Perła
Stary wyga
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CZE-WA - okolice Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:22, 11 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Ja też miałem u siebie na początku montować te crash pady Puiga, ale odpuściłem, jak tylko zobaczyłem jak wygladają na żywo. Wg mnie jedyne crash pady które się sprawdzają to Top Blocki i oryginały Kawasaki, wygladają masywnie, stalowe korpusy, mocowane w kilku punktach i skręcane poprzeczką, Tylko ta cena... Zawsze oczywiście można zrobić coś samemu, tak jak koledzy pisali już wcześniej , co do gmoli, to jesli chodzi o małego zeta to widziałem tylko raz, i powiem szczerze, że narobiły by więcej szkód niż pożytku, bo nie było za bardzo miejsca do ich montażu, no chyba, że są jakies inne patenty.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 23:38, 11 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
avator napisał: | z doświadczenia wiem że crache typu puig ,rizoma i chuj wie co jeszcze, są o kant dupy służą tylko do ozdoby na dodatek bardzo drogie (ale to kwestia umowna zależna jak dla kogo )
najlepsze są własnej konstrukcji , czyli
poliamid , ertalon i tokarka
i nie przejmuj sie  |
potwierdzam
nie miałem problemu po przeróbce i dorobieniu u siebie
zrobiły robotę homemade
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dlugi_5
Świeżak
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany: Czw 8:58, 12 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mam gmole w swoim i musiałem przerabiać pług żeby wszystko pasowało.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|