Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 19:24, 07 Wrz 2010 Temat postu: klocki hamulcowe opinie |
|
|
Witam czy ktoś może wyrazić opinie na temat tych klocków??
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
filipek
Stary wyga
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:58, 07 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ta nazwa to chyba jakaś antyreklama "syffert"
Jakos nie znam zbytnio firmy, chociaż "podobno" troche się już znam na moturach
Jak dla mnie hamulce maja przedewszystkim HAMOWAĆ, a nie być jakimiś tam spowalniaczami... (tyle to ja moge jak flinston nogami spowalniać )
Pozatym na swoim włąsnym bezpieczeństwie i zdrowiu lepiej nie oszczędzać.
Dozbieraj trochę grosza i kup lepiej EBC, Lucasa, Ferodo czy Golden Fren.
Ale to ofc tylko moje spostrzeżenia
BTW hebli NoName... znajomek kiedyś kupił klocki w "promocji" .... 100 km mocniejszej jazdy i sie rozwarstwiły skurczybyki
Ostatnio zmieniony przez filipek dnia Wto 21:59, 07 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 6:28, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z przedmówcą- na klocakach nie warto oszczędzać, tym bardziej, że różnica w cenie pomiędzy poszczególnymi firmami to ok. 50pln
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Śro 8:07, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Tez jestem na wymianie klockow i mam pytanie. czy jak wymieniam klocki z przodu do musze na dwie tarcze czy tylko na jedna wystarczy jak druga mam dobra??? Sytuacja wyglada tak ze kiedy mialem niesprawne uszczelniacze i olej sie lał to jedna tarcza byla nonstop w oleju a druga hamowala. Cala prace wykonywala wiec jedna tarcza i to wlasnie klocki na niej pracujace starly sie tak ze metal drze o metal. Druga natomiast jest dobra, klocki maja jakies 2 mm jeszcze. Czy moge wymienic klocki z jednej strony czy raczej powinno sie z obudwu?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 8:54, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Wąski żebys jeszcze tarczy nie musiał wymieniać ja bym wymieniał na dwie tarcze za jednym strzałem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
filipek
Stary wyga
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:01, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Klocki trzeba wymieniać stronami... czyli komplet na obie tarcze za 1 zamachem... to tak jakby ciekła ci prawa laga a lewa się już pociła... A ty wymieniasz uszczelniacz tylko na prawej ladze bo lewa jeszcze troche trzyma
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:24, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Wąski napisał: | Czy moge wymienic klocki z jednej strony czy raczej powinno sie z obudwu? |
Zdecydowanie obie strony, zwłaszcza że klocki które jeszcze się nie zużyły, prawdopodobnie nadal są nasączone olejem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:46, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ok dzieki za rady no to musze troszke przyoszczedzic i kupic nowe klocki na obie strony.
Flaming napisał: | Wąski żebys jeszcze tarczy nie musiał wymieniać |
Tarcze sa wporzadku. Wogole nie zrezane. Takie metaliczne tarcie zaczelo sie jak wracalem ze zlotu jak jeszcze nie padalo to slyszalem. Potem jak zaczal padac deszcz to przynajmniej minimalnie ale bylo zmniejszone tarcie to dlatego tak bardzo sie nie zrypaly... Teraz juz pogoda srednia do jazdy to pewnie bede to robil gdzies w zimie to odrazu wymienie plyn hamulcowy.
Ostatnio zmieniony przez Wąski dnia Śro 11:47, 08 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:16, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Temat o klockach już był, ale...
osobiście polecam SBS Street Excel ,coś 130zyla na 1 tarczę, hamulce beton!!!
Wąski moja rada taka nie bierz za twardych klocków, bo raz to że mogą się zeszlifować na "gładko" i będą śliskie, dwa to że strasznie żrą tarczę!, No i koniecznie wymiana na 2 tarcze.
P.S.
Jest świetny płyn z firmy Wurt do mycia sprzęgieł i hamulców, cena niewielka a przy okazji możesz sobie umyć tłoczki po pewnie pełno szlamu zostało
Kolego Rzepson odpuść sobie jakieś wynalazki, pojedziesz na tych klockach gdzieś na jakieś winkielki, kilka hamowań i klama miękka jak cycuś pani Haliny
Ostatnio zmieniony przez rychu dnia Śro 13:19, 08 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 13:23, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Tez uzywam tych SBSow i roznica miedzy fabrycznymi, a nimi jest KOLOSALNA. Motocykl wreszcie zaczal hamowac jak nalezy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 17:34, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki koledzy, to penie dołożę i kupie SBSy,
chciałem jeszcze wymienić przewody czy jest jakaś różnica w jakości miedzy Hel a Goodridge ?????
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Pią 0:02, 10 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Rzepson napisał: | Dzięki koledzy, to penie dołożę i kupie SBSy,
chciałem jeszcze wymienić przewody czy jest jakaś różnica w jakości miedzy Hel a Goodridge ????? |
Moim zdaniem w Zecie 750 bez różnicy!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:32, 10 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Z klocków poleciłbym jeszcze takich firm jak:
Galfer czy TRW...,resztę wypisali koledzy powyżej.
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|