Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Przezroczysty Tank Pad
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Akcesoria motocyklowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mind
Bywalec



Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:13, 04 Gru 2016    Temat postu: Przezroczysty Tank Pad
Koledzy, posiada ktoś w Was przezroczysty tank pad? Rozmawiałem ze sprzedawcą w salonie i według jego opinii takie rozwiązanie średnio się sprawdza. Po pewnym czasie klej w niektórych miejscach odchodzi od lakieru, na obrzeżach widać zabrudzenia, które podchodzą pod ochraniacz. Powiedział, że można zaryzykować w przypadku, gdy moto będzie używane wyłącznie w czasie pogody.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:58, 04 Gru 2016    Temat postu:
Widywałem takie tankpady, jak i przezroczyste stompgripy. Generalnie to, co Ci powiedział sprzedawca jest ok, ale tyczy tylko do tanich, badziewnych padów Smile Właśnie w takich padach stosuje się dupny klej, który w moim przypadku po postoju w zimniejszym garażu po prostu puścił i tankpad mogłem odkleić jednym pociągnięciem. Dla porównania, w SX mam tankpad motografix i powiem szczerze, że warto było dać za niego stówę. Czy deszcz, czy teraz chłodniejsze dni - nic się nie dzieje, ani na brzegach, ani z samą kolorystyką.

Reasumując - przezroczysty czy kolorowy - to bez znaczenia, ważne, aby był z dobrym klejem i dobrze p[rzyklejony (czyli najlepiej na dobrze wyczyszczoną, odtłuszczoną i suchą nawierzchnię). Unikaj raczej tankpadów Oxforda czy innych wydumanych typu Keiti, to pady robione masowo, właśnie z kijowym klejem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mind
Bywalec



Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:38, 04 Gru 2016    Temat postu:
Dzięki za podpowiedź. Oczywiście biorę tylko pod uwagę firmowy tank pad, w tym wypadku Ducati Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ponton13
Świeżak



Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Gdańska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:36, 04 Gru 2016    Temat postu:
ja mam oryginalny Kawasaki ponad 3 lata i nic sie nie dzieje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kowal




Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:07, 04 Gru 2016    Temat postu:
damiang napisał:
Unikaj raczej tankpadów Oxforda czy innych wydumanych typu Keiti, to pady robione masowo, właśnie z kijowym klejem.


Mam nadzieje damiang, że nie do końca masz rację. Właśnie założyłem u siebie tankpad od Keiti. Za pierwszym razem przykleiłem trochę krzywo i musiałem go oderwać. Zchodził bardzo ciężko. Mam nadzieję, że będzie trzymał tak cały czas.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:19, 05 Gru 2016    Temat postu:
kowal napisał:
damiang napisał:
Unikaj raczej tankpadów Oxforda czy innych wydumanych typu Keiti, to pady robione masowo, właśnie z kijowym klejem.


Mam nadzieje damiang, że nie do końca masz rację. Właśnie założyłem u siebie tankpad od Keiti. Za pierwszym razem przykleiłem trochę krzywo i musiałem go oderwać. Zchodził bardzo ciężko. Mam nadzieję, że będzie trzymał tak cały czas.


Ja się przejechałem zarówno na jednym jak i drugim Smile Ale to było w CBR'ce. Po 3 odpadniętych padach (ta, chciałem kupić budżetowo a wydałem więcej, niż bym kupił raz a porządnie) dałem sobie spokój i do momentu sprzedaży jeździłem z gołym bakiem Very Happy Pewnie nowy właściciel już coś nakleił.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kowal




Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:37, 05 Gru 2016    Temat postu:
Za keiti też dałem coś koło 100 więc też nie tak budżetowo. Może nie odpadnie Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pavlacos
Bywalec



Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 9:58, 05 Gru 2016    Temat postu:
podstawa to dobrze przykleić, zwłaszcza na rogach
ja mam lethal design i z racji wypukłości na baku ranty mi odłażą, bo zapomniałem dociskać w pierwszych dniach :/

reklamowałem i mam jjuż drugi, a keiti miałem parę lat i trzymał bez probelmu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:04, 05 Gru 2016    Temat postu:
Tym bardziej byłem w szoku, bo CBR F4i ma bak z przodu płaski jak... nie powiem co Smile Nie było mowy o rantach etc, bak był czyściutki, suchutki i odtłuszczony a mimo to tańsze pady nie trzymały.

Co do Keiti, ja miałem jakiś za 50 zł, możliwe, że jakiś leżakowany czy z zeszłej kolekcji i dlatego klej puścił. Oxford natomiast był świeżej daty produkcji a mimo to padł Smile

W Ducati mam ichniejszy oryginalny carbonowy i trzyma się, a w SX jak pisałem, Motografix rządzi Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mind
Bywalec



Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:50, 05 Gru 2016    Temat postu:
damiang odpowiedź jest prosta, za szybko jeździłeś Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:04, 05 Gru 2016    Temat postu:
Mind napisał:
damiang odpowiedź jest prosta, za szybko jeździłeś Laughing


No ba, tak zapierd**ałem że nie było czasu zatankować Very Happy

Tak offtopem, F4i to był mój ostatni sport (a to nie do końca rasowy sport), nadgarstki powiedziały pas i od tamtej pory tylko naked/sm/turyści Smile Ale nie powiem, ostatnio spodobał mi się taki misiek:



Szkoda tylko, że nowy model jest tak oszpecony...


Ostatnio zmieniony przez damiang dnia Pon 17:05, 05 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mind
Bywalec



Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 6:35, 06 Gru 2016    Temat postu:
Ładne cacko. Ja biłem się z myślami co wybrać. Po głowie ostatnio chodzilo mi kilka motków, np. Kawasaki ZX-10r lub Aprilia RSV4 Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:32, 06 Gru 2016    Temat postu:
Ładne ładne Smile

Wracając do tankpada, coś już wybrałeś/postanowiłeś?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mind
Bywalec



Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:56, 06 Gru 2016    Temat postu:
Mam dwie wersje, oryginały z Ducati.

Transparentny / przeźroczysty: Cena ok. 140 PLN



Karbonowy: Cena ok. 280 PLN



Przeźroczysty mnie przekonuje tym, że będzie oddawał kolor białego paska na baku i nie przysłoni go. Karbon, wiadomo lepsza opcja i też będzie nawiązywał do elementów karbonowych, np. do tłumików Termignoni, przedniego błotnika i zapewne jeszcze coś tam do niego dołożę, bo gadżetów z włókna węglowego jest sporo.

Mam czas na rozkminkę Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:42, 06 Gru 2016    Temat postu:
W mojej subiektywnej ocenie lepiej wygląda ten Karbon Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Akcesoria motocyklowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin