Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Rękawice Alpinestars GP Plus UWAGA!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Akcesoria motocyklowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1311
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:33, 08 Mar 2011    Temat postu: Rękawice Alpinestars GP Plus UWAGA!
Postanowiłem polatać w nowy sezonie i okazało się, ze moje rękawice kupione w autoryzowanym serwisie i salonie mieszczącym się w W-wie przy Łopuszańskiej 36 są rozprute. zrobiłem w nich jakieś 6 tysięcy kilometrów, sa jak nowe Exclamation Jedynie na lewym kciuku rozdarła się skóra przez ochraniacz, który jest w środku zaszyty, w prawej też już prawie wychodzi Exclamation Piszę tylko dlatego, żebyście wiedzieli, ze należy zachować PARAGON, pomimo tego, że wyblakł Exclamation Nic kompletnie na nim nie widać Exclamation Za miesiąc kończy się gwarancja na rękawice i dzisiaj byłem w Intermotors i nie przyjęto mi ich na gwarancji, pomimo tego, ze płaciłem kartą i posiadałem wydruk z banku na zakup tych rękawic. Nikt nie chciał mi napisać pisemka, ze nie przyjmuje ich z powodu braku paragonu, a kierownik jest chory, nie chcieli ze mną gadać i mieli mnie w dupie, jak kupowałem zachwalali, ze to rękawice z najwyższej półki, teraz zwalają na brak paragonu. Ostrzegam tylko aby każdy zachował paragon. Poczytałem w internecie, że zgodnie z przepisami prawa powinni mi przyjąć bez paragonu rękawice ale oni nie chcieli. Może ktoś się orientuje w tych sprawach lub miał za sobą taki "myk". Wszyscy mi mówią, że wydruk z konta wystarczy, a oni powinni mieć kopię u siebie w kasie. Sam nie wiem co mam robić Crying or Very sad

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wiz
Znajomy



Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:50, 08 Mar 2011    Temat postu:
Ja bym je chyba dal do naprawy (koszt bedzie niewielki) i wypial sie dupa na ten salon i nic u nich nie kupowal az po kres czasu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:00, 08 Mar 2011    Temat postu:
Adaś ja to się nauczyłem ostatnio, że każde zakupy wyższej wartości paragony dodatkowo kseruję albo robię fotkę na komórce i zdjęcia trzymam na kompie Smile

Ostatnio zmieniony przez rychu dnia Wto 19:01, 08 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
makos
Znajomy



Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:55, 08 Mar 2011    Temat postu:
Paragony skanować i w razie czego drukować
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Madras
Z-zlot friend



Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1521
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:26, 08 Mar 2011    Temat postu:
Paragony należy trzymać w zamkniętym pudełku bez dostępu światła wtedy nie wyblakną .

Też oddałem rękawice do reklamacji (MODEKA professional ) bo po 400 kilosach pękło szycie na palcu Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Slesz
Bywalec



Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzyżak z krwi i kości
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:28, 08 Mar 2011    Temat postu:
wyślij im rękawice za potwierdzeniem odbioru.
z wydrukiem z konta, z xero wyblakłego paragonu (nawet jak na nim nic nie widać) i swoją reklamacją i żądaniem naprawy/wymiany.

jak nie odpowiedzą -> postrasz sądem.
jak się nie zgodzą -> postrasz sądem.

powiem Ci, ze 2x się przejechałem na marce Alpinestars.
nie kupię nic więcej od nich.


Ostatnio zmieniony przez Slesz dnia Wto 20:29, 08 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEPKOSKY
Znajomy



Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:51, 08 Mar 2011    Temat postu:
Witam,
W moich gp plusach rozpruł się palec serdeczny w lewej rękawicy po godzinie użytkowania (dokładnie 1 godzina zegarowa). Przyznam, że ręce mi nieco opadły. Rękawice kupione w niemcowni, w tym sklepie co to zaczyna się na fc a kończy na de, więc reklamowanie byłoby może nie tyle problematyczne co kosztowne, więc stwierdziłem że odsyłał nie będę i reperacje zrobię we własnym zakresie. W związku z tym udałem się na Pana Rękawicznika Ogrodowa róg Żelaznej. Koszt reperacji wyniósł coś około 10 zeta. Z tym, że u mnie reperacja była mało problematyczna, bo palec rozpruł się na odcinku około 2-3 cm na zewnętrznym szwie. Po zdjęciach widać, że w Twoim przypadku zreperowanie tego to byłaby już trudniejsza operacja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1311
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:13, 08 Mar 2011    Temat postu:
Slesz napisał:
wyślij im rękawice za potwierdzeniem odbioru.
z wydrukiem z konta, z xero wyblakłego paragonu (nawet jak na nim nic nie widać) i swoją reklamacją i żądaniem naprawy/wymiany.

jak nie odpowiedzą -> postrasz sądem.
jak się nie zgodzą -> postrasz sądem..


I tak jutro zrobię. Skleić się nie da. dziś byłem i fachowca, ostra guma wewnątrz rozpruje na nowo, przetarcie nie jest na szwie więc dupa. Jeśli nie przyjmą, okręcę izolacją i będę ganiał dalej. Żona też mi mówi, ze paragony niepotrzebnie wywalam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 6179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:25, 08 Mar 2011    Temat postu:
No niestety tak to już jest w tym naszym kraju,sprzedający zachwalają rzeczy podczas kupna,a gdy oddajesz/reklamujesz na gwarancji,nie chcą nawet z tobą rozmawiać, taka polityka sklepów "na przetrzymanie"/zniechęcenie klienta,żebyś dał sobie spokój i zapomniał o sprawie oraz prawie jakie rzekomo masz odnośnie naprawy/zwrotu wadliwego towaru.

Moja małżonka,całkiem niedawno z 3 miesięcznymi kozakami to załatwiła na tzw."zmęczenie materiału",ale z ich strony.Udało się po ponad roku,po prostu reklamowała produkt,a oni odrzucali zasłaniając się opinią rzeczoznawcy,że niby z jej winy i kwita.W końcu *(fartem) trafiła na nową ekspedientkę,której chyba nie wdrożyli w w/w politykę i ......przyjęła,rozpatrzyli,wymienili na nowe.

Adam,jak masz czas,siłę i żelazne nerwy to walcz o swoje!
__________________________________________________________
PS:*pozwólcie,że sprostuje:żona podała jej (tej nowej ekspedientce) dane swojej siostry i reklamacja na zupełnie inne dane zostało pozytywnie rozpatrzone,więc dziwne rzeczy się dzieją....i to "po legalu".


Ostatnio zmieniony przez mihoo dnia Śro 8:35, 09 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1311
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:58, 08 Mar 2011    Temat postu:
No tak, po wnikliwym przebuszowaniu internetu znalazłem swoje prawo Very Happy

"Tymczasem trudno szukać w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej przepisu, który wymagałbym od konsumenta przedstawienia paragonu. Z powyższego wynika zatem, że konsument fakt zawarcia umowy może udowodnić wszelkimi dopuszczalnymi sposobami. Może być to wyciąg z konta, potwierdzenie dokonania wpłaty otrzymane mailem, czy nawet zeznania świadków....Postępowanie sprzedawcy jest niezgodne z prawem i prowadzi do bezprawnego ograniczenia uprawnień konsumenta. Sam paragon przy reklamacji spełnia jedynie taką rolę, iż stanowi dowód na okoliczność zawarcia umowy pomiędzy konsumentem a sprzedawcą. Służy zatem jedynie wykazaniu, że dany
produkt rzeczywiście pochodzi od konkretnego sprzedawcy i to do niego mogą być kierowane roszczenia reklamacyjne. Sprzedawca może zażądać od konsumenta przedstawienia takiego dowodu, ale nie może wymagać by był to wyłącznie paragon. Konsument może zatem udowodnić fakt zawarcia umowy w każdy inny, prawnie dopuszczalny sposób."

Pojutrze tam wracam, jutro dzwonię do Stowarzyszenia Konsumentów Polskich. Relację zdam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 6179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:07, 08 Mar 2011    Temat postu:
Sąd konsumencki to inaczej sąd polubowny,czyli lipa!
Jeśli sprzedający uprze się i pójdzie w zaparte,to nic więcej nie zrobią ....,aha,doradzą Ci,że masz prawo wnieść sprawę z powództwa cywilnego.
Musisz być twardy! Wink
Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1311
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:09, 09 Mar 2011    Temat postu:
no nie przepuszczę 750 zeta o nie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 6179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:27, 09 Mar 2011    Temat postu:
Założenie sprawy z powództwa cywilnego,jeśli towar/produkt nie był droższy niż 1000zł,koszty sądowe to (o ile nic się nie zmieniło) 30zł + oczywiście pełna dokumentacja oraz mocne argumenty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jabloniec
Stary wyga



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3-city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:24, 09 Mar 2011    Temat postu:
ja sie nauczylem brac fakture na siebie, po kilku takich akcjach. Nie mam faktury, w taki razie poprosze o duplikat naprawde pomaga Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1311
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:15, 11 Mar 2011    Temat postu:
Sprawa wygląda tak.
Mam paragon od kumpla, który ma GP Plusy. Dzisiaj otrzymałem odpowiedź, że na rękawice Alpinestars jest JEDEN ROK GWARANCJI, a nie jak na innych firm dwa lata. TOTALNA PORAŻKA. Nasrać teraz w nie sobie tylko mogę. Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Akcesoria motocyklowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin