Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:41, 08 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Jezusie jak dawno nic przy moto nie robiłem.. ale to przez przeprowadzkę zaniedbałem go.. postaram się poprawić
W ostatnim czasie już na południu kraju gdzie teraz mieszkam oddałem moto na serwis bo było trochę rzeczy do zrobienia.
- Łożysko główki ramy
- luzy zaworowe - wymiana 8 płytek
- regulacja sprzęgła - ( wymiana sprzęgła i linki w drodze, bo 3 tarczki są nadpalone no i dodatkowo wszystkie są w dolnej granicy dopuszczalnej wartości ) będę uderzał raczej w ori używkę z małym przebiegiem razem z koszem.
- ogarnięcie elektryki swoich dodatkowych "bajerów"
- wymiana 2 żarówek HID bo jedna po 3 latach padła
- naciąg łańcucha
- nasmarowanie linek
- wymiana płynu chłodniczego
i takie tam ogólne przejrzenie moto.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:43, 10 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Troche przy moto zrobione. Podobny temat tej wiosny u siebie miałem.
Czym smarujesz linki?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:20, 11 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Jak się dowiem to Ci powiem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:35, 11 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Konkret serwis
U Ciebie przeprowadzka, u mnie remont - w obu przypadkach Zetki stoją
Co do smarowania linek, ja używam smaru Ipone Spray Cables - daje radę
|
|
Powrót do góry |
|
 |
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Wto 1:52, 13 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Boje sie takich rzeczy robić -do odważnych świat należy to miedzy innymi było powodem zmiany modelu 2015 na 2017 mam nadzieje że w twoim przypadku koszta bedą mniejsze.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Wto 6:06, 13 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Myślę, że nikt tu z obecnych na forum nie lubi takich serwisów, bo nie dość że są to koszta to i moto musi być rozbierane. Chcielibyśmy jak Ty aby przed każdym dużym serwisem zmienić moto na świeższe, ale to Polska, nie każdego na to stać
Ja bardzo chętnie bym zrobił to co Ty, ale znacznie mniej mnie wyniósł ten serwis jak zmiana moto. A dalej będę się cieszył jazdą
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kucyk
Znajomy
Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:33, 13 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Na prawdę nie wiem co takiego musiałoby się stać by koszt serwisu był większy niż koszt zmiany dwuletniego motocykla na całkiem nowy - chyba naprawa po jakimś szlifie / dzwonie.
Ale jak zoltaibiza pisze - jak kogoś stać to czemu nie - zawsze nowe moto to nowe moto
|
|
Powrót do góry |
|
 |
survi
Świeżak
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aylesbury UK Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:37, 07 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Ufff przeczytalem wszystko od poczatku, bardzo dobrze prowadzona galeria, wlasnie stoje przed wyborem z1000sx z 2013, chce wymienic swoja zasluzona z750 z 2009 ktora juz ma ponad 70k km i wlasnie jest uzywana w normalnych pieniadzach. Mialem dylemat czy brac taka czy z800, ale jednak pojde w z1000sx jako ze robie normalnie ponad 25k km rocznie to sadze ze posluzy dobrze na najblizsze kilka lat
Na pewno zaporzycze kilka dodatkow do swojego jak kupie
Ostatnio zmieniony przez survi dnia Pią 15:40, 07 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:03, 15 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
survi napisał: | Ufff przeczytalem wszystko od poczatku, bardzo dobrze prowadzona galeria, wlasnie stoje przed wyborem z1000sx z 2013, chce wymienic swoja zasluzona z750 z 2009 ktora juz ma ponad 70k km i wlasnie jest uzywana w normalnych pieniadzach. Mialem dylemat czy brac taka czy z800, ale jednak pojde w z1000sx jako ze robie normalnie ponad 25k km rocznie to sadze ze posluzy dobrze na najblizsze kilka lat
Na pewno zaporzycze kilka dodatkow do swojego jak kupie  |
Dzięki za miłe słowo.
Dla tych co się zastanawiają nad wyborem Z750, Z800 czy Z1000 to każdy z posiadaczy Z1000 poleci jednak litra, bo to jest jednak całkiem inne oddawanie mocy.
Ostatnio uporałem się w końcu z tym, że podczas dojeżdzania do skrzyżowania i po wciśnięciu klamki sprzęgła obroty spadały mi dopiero po 2-3 sekundach.
Okazało się że mam nadpalone sprzęgło a dokładnie 2 tarczki. Reszta wiadomo... była i tak już na wykończeniu.
Kupiłem używane kompletne sprzęgło ( kosz ) no i od razu linkę sprzęgła też wymieniłem.
Dziwne było to, że w Bielsku na taką linkę kazali czekać 2 tygodnie a w Warszawie mieli od ręki... no i kupiłem wysyłkowo.
[link widoczny dla zalogowanych]
Widać na fotkach "spaleniznę"...
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu widać jaki kosz jest wyrobiony - pod palcami czuć już było wgłębienia:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Sob 6:08, 09 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Wracając w tym roku z urlopu ostatnie 60km był deszczyk.. taki troche większy deszczyk
Dostał po dupie łańcuch.. czułem go na podnózkach. Myślałem ze piach, ze jak go wymyje to będzie znów spoko. Tym bardziej ze na napędzie mam zrobione jakies 7kkm.
Ale mycie nic nie dało ;/ nadal czułem ze w jednym miejscu coś się z nim stało.
Wtedy dopiero obejrzałem go skrupulatnie i sie okazało, ze w jednym miejscu nie ma 1 oringa a drugi jest juz naderwany. Mało tego schodząc z zębatki w tym miejscu nie prostował sie tylko zostawała "górka" co skracało go w tym miejscu i dlatego czuć go było na podnózkach..
Szczescie tylko ze to bylo na zakuwce..
Więc wymiana zakuwki i jest miodzio
Teraz Kawa ma "złotego zęba"
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:29, 10 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
No i pykło...
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kucyk
Znajomy
Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:59, 10 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Ładnie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:16, 18 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
SUPER!!!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Wto 4:01, 19 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Ledwo dotarty
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:18, 22 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Dziś pokusiłem się o przyciemnienie tylnej lampy
Folia ORACAL 8300.
Nie wyszło idealnie, ale nie ma tragedii.
Przed:
[link widoczny dla zalogowanych]
Po:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|